Глава 3
Вечір :
Після того як я прийняла швидкий душ і одягнулась, зібрала волосся у високий хвіст, але передні порядки трішки випустила, під малювала очі, розчесала брови і уклала іх, трішки під малювала губи бальзам, і вуаля я була готова рівно за двадцять п' ять хвилин . Під малювала до каледору, одягла свій пуховик, адже на дворі п'ятнадцяье грудня і сніг вже випав , як раз в цей момент тато сказав що вже вирушаємо .
На автомобілі ми швидко доїхали, і зупинились біля вілли. Двоповерховий розкішний будинок , який з зовні нагадував палац, я навіть уявити не можу скільки він коштує, але видно що багато. На події повсюди були насаджень декоративні дерева і квіти, повсюди доріжки, які в ідуть до будинку, альтанки, яка знаходиться в саду, до басейну це просто неможливо описати словами, дуже красиво мабуть люди які тут проживають відчувають себе королівствою сімєю. А ще скільки тут прибилральниць , садоводів, куховарок. В мене просто немає слів.
На вході до палацу нас зустрів господар будинку Микола Іванович, потім провів нас до вітальні де були присутні і другі члени сім'ї дружина Миколи Івановича Лілія Олександрівна, їхня дочка Мілена якій 13 , взагалі вона дуже мила дівчина.
Ми вийшли на подвір'я, потім хлопець пішов якоюсь стежкою, яка провела нас в сад, який був засипаний снігом, але коли ми зайшли у альтанку ти там було тепло, бо стояв камін і ще мене здивувало. Хоча щей дім настільки багато виглядає, що той камін нічого і не означає. Потім тітка Оля домогосподарка сім'ї принесла нам чай, під час чаювання я багато чого дізналась про нового однокласника він розповів про минуле місто, школу , друзів, різні природи. Разом час пролетів весело і незамітно, тому ми поїхали додому .
Хоч і час вже був пізній , але як не як школу завтра ніхто не від міняв, тому я пішла робити уроки. Закінчила, я вже далеко за північ тому, як тільки моя голівонька поркнулась подушки я покинула у царство Морфея.
Ранок :
Та хто так з ранку телефонує? Ліниво потягнулась до телефону де зразу засвітилось ім'я Юлька. Чого їй не спиться?
До школи я до бігла за хвилин 15 , одразу , як тільки залишла пуховик в роздягальні побігла на другий поверх, де знаходиться кабінет історії, ще як на зло він в самому кінці, доки підгодувати до дверей мало не забиваю колонки , але всежтаки добігає ціла і майже не ушкоджена.
Завдання виявились не складними, добре, що хоч повторила все, отже погану оцінку отримати не хочеться. Як тільки продзвенів дзвінок, всі учні почали здавати свої роботи, і я так само почала збирати зошит і завдання, незважаючи на те, що я запізилась на п'ятнадцять хвилин я всі завдання виконала, головне що правильно було. Потроху діти почали ппочали покидати кабінет і вийшло так , що ми залишились самі.
Коли я вийшла з Кабінету, то дівчат вже не було тому я пішла до нашої класної кімнати, де повинен був проходити наступний урок.
Наступні два уроки пройшли досить спокійно , наступний був фізична культура, тому ми вирішили спочатку піти о діти спортивний ростом, а вже потім піти в столову щось перекусить.
Ми всі разом направились до їдальні, вже навіть зробили замовлення і направились до вільного столику.
Що ж Маша розповість дівчатам?
Як далі будуть розгортатися події, адже твір багатий на несподіване продовження.
Люблю вас ❤❤❤. Д'якую , що ви зі мною.
Ваша Yevhenia
- Доню, прокидаюся - крізь сон чую голос мама.
- Що? - запитую сонним голосом.
- Доню , ти що забула ми сьогодні йдемо на вечерю - нагадує вона мені
- Точно, як я могла забути - сумно відповідаю.
- Швидко збирайся, в тебе є пів години .
- Що пів години? - обурено запитую і швидко піднімають з ліжка
- Так саме пів години - підтверджує мама.
- Не могли ви мене скоріш розбудити? - запитую в неї
- Ми думали що ти вже збираєшся, а я зайла щоб сказати що через півгодини виходимо.
- Добре, я тоді вже біжу збиратись - відповідаю і швидко біжу в душ.
- Мам , за чекай ти можеш мені попрасувати ось ці речі - прошу маму, щоб не витрачати свій час. І даю їй худі яке йде до колін, як плаття і ще вдягну чорні колготки і буде дуже красиво.
- Добре , давай - бере і виходить з кімнати
Після того як я прийняла швидкий душ і одягнулась, зібрала волосся у високий хвіст, але передні порядки трішки випустила, під малювала очі, розчесала брови і уклала іх, трішки під малювала губи бальзам, і вуаля я була готова рівно за двадцять п' ять хвилин . Під малювала до каледору, одягла свій пуховик, адже на дворі п'ятнадцяье грудня і сніг вже випав , як раз в цей момент тато сказав що вже вирушаємо .
На автомобілі ми швидко доїхали, і зупинились біля вілли. Двоповерховий розкішний будинок , який з зовні нагадував палац, я навіть уявити не можу скільки він коштує, але видно що багато. На події повсюди були насаджень декоративні дерева і квіти, повсюди доріжки, які в ідуть до будинку, альтанки, яка знаходиться в саду, до басейну це просто неможливо описати словами, дуже красиво мабуть люди які тут проживають відчувають себе королівствою сімєю. А ще скільки тут прибилральниць , садоводів, куховарок. В мене просто немає слів.
- Доню що ти там стоїш? - запитує батько і тим самим відкриває мене від роздумів .
- Ой , пробачте - швидко наздоганяю сім'ю.
На вході до палацу нас зустрів господар будинку Микола Іванович, потім провів нас до вітальні де були присутні і другі члени сім'ї дружина Миколи Івановича Лілія Олександрівна, їхня дочка Мілена якій 13 , взагалі вона дуже мила дівчина.
- Ну що ходімо до столу - запропонував господар будинку.
- Приходьте - провела нас Лілія Олександрівна до столу.
- Ой скільки всього ви на готували - вважається моя мама, бо справді розміри вечері вражають різні закуски нарізки, рулетики і це кажучи про гарячі страви . Ми швидко в зайняли свої місця і випало так, що я зайняла саме останнє місце і навпроти мене був вільний стілець, але всі природи були присутні, і це мене здивувало, бо зазвичай приборов кладуть рівно стільки, скільки людей присутніх на обіді чи вечері.
- Всім добрий вечір - раптом я почула знайомий голос але не могла побачити хто це, тому що сиділа од нього спиною.
- Добрий вечір, по знайомтесь це Марк наш син - представляє Микола Іванович, і тільки тоді я могла побачити хто це був, і оказалось, що це був Марк, новенький з нашого класу, я не могла повірити, що зараз знаходжу в домі в Марка , який своєю красою підкорив всіх дівчат не тільки нашого класу , а й з старшої школи. Я вже можу уявити їхні обличча.
- О Соня привіт - мило усміхнувся мені юнак, і присів навпроти мене на те саме вільне місце
- Привіт - відповіла йому коли потягнулась за скляною соку.
- А ви що знайомі ? - майже одночасно запитали наші батьки.
- Так ми навчаємось в одному класі - відповів за нас двох Марк.
- Зрозуміло - відповів мій батько.
- Всім смачного .
- І вам - відповідаю Лілі Олександрівній.
- Соня, не хочеш скласти мені компанію ? - несподівано запитує Марк
- Хочу, але куди? - захоплено запитую
- Побачиш, батьки, ми з Сонею підемо трохи прогуляємось.
- Добре діти ідіть, але не затримуйтесь зараз буде чай з тортом.
- Добре - відповів хлопець мамі.
Ми вийшли на подвір'я, потім хлопець пішов якоюсь стежкою, яка провела нас в сад, який був засипаний снігом, але коли ми зайшли у альтанку ти там було тепло, бо стояв камін і ще мене здивувало. Хоча щей дім настільки багато виглядає, що той камін нічого і не означає. Потім тітка Оля домогосподарка сім'ї принесла нам чай, під час чаювання я багато чого дізналась про нового однокласника він розповів про минуле місто, школу , друзів, різні природи. Разом час пролетів весело і незамітно, тому ми поїхали додому .
Хоч і час вже був пізній , але як не як школу завтра ніхто не від міняв, тому я пішла робити уроки. Закінчила, я вже далеко за північ тому, як тільки моя голівонька поркнулась подушки я покинула у царство Морфея.
Ранок :
Та хто так з ранку телефонує? Ліниво потягнулась до телефону де зразу засвітилось ім'я Юлька. Чого їй не спиться?
- Ти дее? - одразу кричить подруга, як тільки я приймаю виклик.
- Як де вдома , де мені ще бути в таку раньше
- Яку рань - просто кричить в трупку роздратований подруга - на годинник подивись.
- Щоо- одразу з крикнула, як тільки подивилась на годинник 7:55 ппросто чудово.
- Ти в групу класу колись заходиш ? - запитує Юлька.
- Так, але в вчора ввечері ні - сумно відповідаю і вже поспіхом біжу до шафи, в пошуках потрібного одягу.
- В нас в розкладі зміни, перший історія , доречі контрольна - верещить в телефон дівчина,
- А , що Василь Михайлович вже повернувся з лікарні? - питаю у дівчини.
- Не знаю, мабуть, давай швидше в тебе три хвилини.
- Бувай - не дочекавшись відповіді Юлі закинула виклик.
До школи я до бігла за хвилин 15 , одразу , як тільки залишла пуховик в роздягальні побігла на другий поверх, де знаходиться кабінет історії, ще як на зло він в самому кінці, доки підгодувати до дверей мало не забиваю колонки , але всежтаки добігає ціла і майже не ушкоджена.
- Добрий день , Василь Михайлович , вибачте за спізнення такого більш не повториться - одразу на одному подиху кажу, і в той же момент обпираюсь ліктями об колінка, щоб відновити дихання.
- Добрий день, ви мабуть Софія? - запитує гарний, грубий чоловічий голос. Тільки зараз піднімаю голову і бачення перед собою дуже привабливого молодого чоловіка, на вигляд десь двадц'яти п'яти років. Взагалі можна буть настільки красивим? А ці очі! Вони прекрасні, я ще не бачила таких насичених кольору морської хвилі очей. А волосся! Воно було гарно вкладено на один бік, але деякі пр'ядки всежтаки падали на очі, високе, струнке тіло вижче за мене майже на всі голівоньки . А його губи, які склалися в одну суцільну лінію, скули були настільки виражені, а великий ніс підкреслював усі правильні форми обличчя.
- Таки ще я, а ви.. - не доказавши слова бо він мене перебив.
- Я Дмитро Олексійович ваш новий учитель з історії, думаю ти мабуть , що всі пишуть контрольну, тому ось завдання не буду тебе затримувати, в кінці уроку всі здаєте роботи , після підійде до мене. Зрозуміло? - запитує вчитель
- Так - відповідаю і прямую до свого робочого місця де старанно трудиться Юлька.
- А зошит можна? - запитую, як тільки помітила , що за робочим місцем його не має
- Так, звісно - знову підходжу до Дмитра Олексійовича , щоб забрати зошит і коли вій його мені дає, ми торкаємось один одного руками, по всьому тілу одразу розпливлось тепло, а потім різко вкрилось мурахами, і він це помітив я одразу звернула на них увагу, а потім подивилась в його очі, щось було там рідне, тепле. Але що? Я швидко висмикнула зошит з його рук і пішла виконувати контрольну роботу.
Завдання виявились не складними, добре, що хоч повторила все, отже погану оцінку отримати не хочеться. Як тільки продзвенів дзвінок, всі учні почали здавати свої роботи, і я так само почала збирати зошит і завдання, незважаючи на те, що я запізилась на п'ятнадцять хвилин я всі завдання виконала, головне що правильно було. Потроху діти почали ппочали покидати кабінет і вийшло так , що ми залишились самі.
- Ти виконала всі завдання? - запитує Дмитро Олексійович, коли я здаю свою роботу .
- Так я виконала все - гордо відповідаю.
- Молодець, я бачив твої оцінки, тому думаю в тебе не було проблем з завданнями - мило відповідає.
- Дякую - засоромлено відповідаю.
- Добре, але більше незапізнюйся , я не терплю запізненням, але так,як це перший день тому пробачаю.
- Дякую вам - на радощах я під бігла і обняла учителя, вн спочатку розгубився але потім він міцно обняв мене, його руки ніжно притискає мою талію. Стояли ми доти, доки я не зрозуміла , що саме я накоїла, але це схоже нікого не хвилювати, добре, що хоч нікого в класі не було.
- Ой пробач не, я на радощах, мене просто ніколи не залишали після уроків. - прошу вибачення і від ходжу на кроки два можливо й три.
- Нічого, не переймайся я залишив тебе, щоб сказали, що не люблю запізнюватись вже повідомив твоїх однокласників, але тебе не було, ось і причина.
- Добре, допобачення - попрощалась і попрямувала до виходу.
- Бувай - відповів учитель
Коли я вийшла з Кабінету, то дівчат вже не було тому я пішла до нашої класної кімнати, де повинен був проходити наступний урок.
- Соня, ну що він тобі сказав - одрану на кинулась з за питаннями Машка.
- Ні привіт, ні як справи одразу, що питав - відповідаю подрузі
- Та привіт, розповідай вже, бо Машка вже почала висовувати різні версії - підтримує Аня подругу.
- Які ще версії, залишив, щоб повідомили, що не любить запізнення і все - коротко розповідаю, але те, як ми обнімались вирішила залишити в секреті.
- Зрозуміло - відповіла Юля.
- Але він красунчик - знову за своє Машка, але цього разу вона була права, я ще досі тримчу, як тільки згадую як його міцні руки обнімали мою талію .
- Ну нічого такий - підтверджує Аня.
- Соня, краще розповіш, як ти проспала - змінює тему Юля.
- Як, як, вчора коли повернулась пішла дивитись серіал, потім заснула, коли батьки повернулись з роботи ми поїхали на вечер'ю до татового друга там зустрілись з Марком вони його батьки ... - розповідаю події минулого дня, але раптово мене переживає на пів слові Машка.
- Ти була вдома в Марка? Новенького? - перепитує дівчина.
- Так, а що - я одразу не зрозуміла в чому справа.
- Та якби дівчата з одинадцятого А почули це, то закопали тебе б заживо, від ревнощів - продовжує свою розповідь Маша.
- Які там ревнощі, ми просто друзі - сміливо відповідаю .
- Друзі, друзі вони - з прихованим змістом відповідає мрійниця.
Наступні два уроки пройшли досить спокійно , наступний був фізична культура, тому ми вирішили спочатку піти о діти спортивний ростом, а вже потім піти в столову щось перекусить.
- Та досить там крутиться біля того зеркала, пішли вже хоть щось пої'мо - вже вкотре скиглити Юля.
- Так ходімо - вже і я не витримую.
- Та ідемо, ідемо - в котрий раз повторює цю фразу Маша, адже для неї дуже важливо, як вона виглядає.
- Все дівчата пішли нехай вона нас наздоганяє - приймає нашу сторону Аня .
- Пішли - підтверджую слова Ані.
Ми всі разом направились до їдальні, вже навіть зробили замовлення і направились до вільного столику.
- Як добре, що ми пішли - повідомляє Юля, коли ми вже займаємо свої місця .
- Так, смачного - відповідаю.
- І тобі - відповіла Аня.
- Дівчата, дівчата я вам зараз таке розповім.....
Що ж Маша розповість дівчатам?
Як далі будуть розгортатися події, адже твір багатий на несподіване продовження.
Люблю вас ❤❤❤. Д'якую , що ви зі мною.
Ваша Yevhenia
Коментарі