Тоні йшов до отця Антоніо та роздумував над словами відьми. Він скептично ставився до ясновидінь та передбачувань. По-перше, серед тих пророків було чимало відвертих шахраїв. Щур особисто знав декількох таких. Вони казали людям те, що ті хотіли почути, попередньо, для правдоподібності, визнавши якісь деталі з їх життя. І заробляли на цьому чималі гроші. По-друге, всі ці пророчі слова часто-густо дуже загальні та незрозумілі. Як і в його випадку. “Те що ви так давно шукаєте завжди було з вами.” Як це розуміти? Ну, припустимо, вони давно шукають Дух Фортунадіса. Яким це чином він завжди з ними? В сенсі, що з ними вдача? Ну таке. Чи взгалі мається на увазі дружба. Вони шукали насправді вірного друга і наразі давно знайшли. Ну а якщо все ж таки Дух Фортунадіса? В якому вигляді він має бути? Отець Антоніо казав, що він вселяється у якійсь предмет.
В цей момент наче блискавка вдарила Тоні. Він згадав який предмет був з ними від самого Храму Трьох Богів і до цієї миті. Його щаслива монета! А що, якщо Дух Фортунадіса у ній?
Тоні згадав, як кожен раз, коли вони перевіряли напрямок до Духу Фортунадіса, компас показував у його напрямку. Вони навіть жартували, що Тоні знає, де Фортунадіс, краще за компас. Невже, це через те, що у його кишені весь цей час була монета?!
Але чому ж компас не сигналізував, що Дух Фортунадіса тут з ними? Він же мав світитися всіма кольорами веселки.
У будь-якому разі, це все легко перевірити. Треба просто взяти монету і походити з нею в різні сторони, одночасно споглядаючи компас. Якщо стрілка буде змінювати свій напрямок за монетою — то вони знайшли Дух Фортунадіса!
Тоні перейшов на біг, він хотів швидше дістатися отця Антоніо та перевірити свою ідею.