Розділ XI
Підозри стали міцнішими, але Ліна відкидала їх від себе. Вона була упевнена, що це не правда.
– Я не можу бути принцесою, це усе просто збіг, а той "король" просто помилився! – говорила сама до себе Ліна у своїй кімнаті. Вона сиділа за столом і думала про усе, що відбулося і як звільнити королівство, потрібен план, хитрий і надійний. Але жодна думка не приходила на ум. Усі думки були про ситуацію, що відбулася на поляні.
Дівчина сильно ударила по столі та вийшла із кімнати. З Раєном потрібно поговорити, прямо зараз, не пізніше. Вона постукала у двері хлопця.
– Заходь, – пролунав голос хлопця із-за дверей. Ліна зайшла і закрила двері. Кімната хлопця була доволі велика у червоних тонах. Сам хлопець з ухмилкою дивився на дівчину. Він здогадувався нащо вона прийшла до нього та не міг опустити такий шанс.
– Сподобався наш поцілунок? Знаєш, а я хочу ще раз спробувати твої губи на смак, – Раєн з ухмилкою опинився біля дівчини.
– А я не хочу! І мені не сподобалося! Я поговорити з тобою прийшла, але бачу що не вийде! – Ліна повернулася до дверей, щоб вийти, але Раєн перегородив їй дорогу.
– Я слухаю тебе.
– Дай я пройду! Уже не важливо!
– Якщо прийшла значить важливо, я не випущу тебе поки не скажеш те що хотіла! – Раєн говорив серйозно. По його голосу було зрозуміло, що відпускати він її не збирається.
– Нащо поцілував мене на поляні? – без каплі вагання запитала Ліна дивлячись в темні очі хлопця.
– Мав показати, що ти лише моя!
– Я? Твоя? Ніколи такого не буде! – Ліна дала сильного ляпаса Раєну і стрімко вийшла із кімнати.
– Усе одно моя будеш, – тихо промовив хлопець тримаючи за червону щоку після ляпаса дівчини.
Ліна, із червоним рум'янцем на обличчі, упала в м'яку постіль, серце хотіло вистрибнути із її грудей. Вона не розуміла, що з нею відбувається. Невже закохалася у цього наглого й самовпевненого хлопця?
Через декілька годин у кімнату дівчини зайшов Деріл.
– Готова? Час виходити, сонце уже сіло.
– Так, ходімо, – Ліна закинула чорний портфель на плече і вийшла у коридор за хлопцем. Компанія у чорному тихо вийшла за межі сховку, лише місячне сяйво супроводжувало їх.
Коментарі