II ЕТАП
Вітання всім!
Ось і підійшов момент другого етапу тож ми з гордістю розпочинаємо змагання!
Як завжди вам буде дано пісню, а вашим завданням буде розкриття ідеї та сюжету вокального твору. Проте цього разу ми дещо ускладнили вам завдання, адже за основу взяли обрядові пісні, що займають важливу нішу в українському фольклорі.
Основне завдання другого етапу:
– Збереження сюжету та мотиву обрядової пісні з можливим поглибленням у внутрішнє та зовнішнє сприйняття персонажами подій обряду та ритуальності.
– поглиблення та вивчення обрядових пісень, їхня інтерпретація через призму власного світогляду.
В обрядових піснях майже відсутні імена героїв тож організаторами конкурсу було вирішено: учасники мають змогу прописувати їх в сюжеті для того, аби він був збалансований та реалістичний. Але є одне але:
- імена мають бути не сучасні й відповідати тому історичному періоду, в якому відбуваються події твору.
Обов'язкові умови:
Розкриття ідеї пісні та зображення її сюжету.
Дозволяється прописувати додаткові сюжетні лінії, або ж художньо дописувати/додумувати зміст, без зміни основних деталей наданих у пісні.
Дозволяється подавати сюжет у тій емоційній та атмосферній наповненості, котру бачить учасник.
Кожен сприймає той чи інший вірш/пісню по-своєму, а тому дозволяється надати витвору додаткового сенсу, не змінюючи основної ідеї пісні.
Терміни здачі робіт та вимоги:
– Мінімальна кількість слів: від 2,200 до 3,500 слів.
– Термін приймання робіт складає 7 календарних днів від початку етапу та отримання завдання.
– Оцінювання відбувається протягом 5 днів після завершення етапу. Оцінювання можливе під час проведення етапу, якщо організатори отримали роботу конкурсанта та опублікували її.
Всі конкурсні роботи відправляти на електронну пошту в форматі (word, doc) вказуючи своє ім'я/псевдонім.
sgawards2023@gmail.com
Якщо маєте питання, то задавайте їх у коментарях.
Коментарі