Все не вічне як і не мінливе .
Ранок і тупа ниюча біль нікуди не зникла , ковтаю декілька таблеток і піднімаюсь з ліжка . Вікторії шкода немає , повернулась назад в наше містечко . Шкода , а можливо на краще , менше знає краще спить . Не варто їй про це розповідати , а то вона мене силоміць поверне до дому .Якщо прийдеться посилкою по Укрпошті . Тож піднялась відправилась в душ і повернулась до себе . Дивлюсь в дзеркало і мене від люті починає трясти . В мене на пів обличчя синець і обличчя явно набрякле .
- ОТ чорт ! – дістаю свою косметику і накладаю тонну косметики , товстим шаром , щоб приховати сліди вчорашньої ночі . Тож після довгих маніпуляцій із власним обличчям залишаюсь задоволеною . Роблю зачіску , одягаюсь , лиш тоді з’являюсь до дівчат .
- Усім доброго ранку . – голос звучить доволі безтурботно і це не може не тішити мене .
- Кать , ти чого в таку рань вже в бойовому .- сидячи за столом із чашкою кави поцікавилась Галина .
- Не знаю , сон щось не йшов .
- Ми Віку відправили вчора , все як належить . Чай- кава , до чаю , до кави . В смислі подруга не залишилась ображеною .
- Дякую дівчата , а то з цими роботами скоро з глузду з’їду . Нерви здають .
- Висновок – кидай одну .- Галина завжди була прямолінійна , в цьому була вся вона . Та я промовчала , я не знала що відповісти .
Ми поснідали і відправились кожна по своїх справах .
Так я вирішила потрібно діяти і щось змінювати . Наприклад роботу . Та як завжди щось іде не так . Не встигла я вийти з дому як завібрував мобільний і діставши його з сумочки побачила що до мене дзвонить Сергій Олегович із ресторану . « Щось трапилось» - промайнула думка .
- Доброго ранку Сергій Олегович .
- Доброго , Кать тут один із клієнтів залишив тобі посилку . Казав що це тобі дуже потрібна річ .
- Хто це ?
- Давид Броніславович – знаєш такого ?
- Звісно , а що там .
- Кать , в мене не має дурної звички копирсатись в чужих речах.
- Сергій Олегович , я такого не кажу , просто мені дуже цікаво .
- Тоді прийди і забери .
- Зараз буду .
Що ж плани доведеться поміняти , а точніше відредагувати . Тож піддаючись власній цікавості відправилась в ресторан , здогадуючись насправді що там може бути .
Отримавши подарунок , по іншому це не назвеш в душі немов усе розцвіло . Хоч щось хороше відбулось .
Кажуть усе що з нами відбувається на краще . І також кажуть , що Бог не дає нам більше за те що ми можемо винести . Цікава філософія . Ось і сьогодні повертаючись із ресторану з подарком від Лаврова я не знала що в моєму житті знову чикають кардинальні зміни .
Іду тримаючи фотоапарат як най цінніший скарб . Плануючи майбутню фотосесію , коли знову дзвенить телефон і цього разу це Саша із клубу .
- Прокинулась ?
- За логікою , якщо відповіла – це означає що прокинулась . – навіть не думаю приховувати свого не задоволення .
- Потрібно щоб ти в клуб під’їхала .
- В чому річ?
- Краще все при зустрічі .- ухилився від відповіді Саша .
- Скоро буду – не дуже радості відчутно в голосі , але це мені байдуже . Та не страшно повертаюсь до дому , залишаю подарок і підправляюсь в клуб . Цікавість дає про себе знати , тож спішу , та недобре передчуття все ж десь в середині дає про себе знати .
Входжу в середині і на мить завмираю : навколо безлад усе в воді , мокре і взагалі хаос .Таке побачити я явно не очікувала побачити . В залі багато робочих , що вештаються туди- сюди прибираючи весь цей хаос .
- Оля , що тут відбулось ? - підійшла до однієї з офіціанток з якою в добрих стосунках .
- А тебе що не було?
- Я звільнилась раніше .
- Тоді ти багато пропустила . – і вона по секрету поділилась зі мною загальновідомою таємницею :- Сергій притяг до Хромова якусь дівицю , мовляв вешталась де не слід . Підозрілою йому видалась . Так ось притяг в кабінет до Хромова , залишив її там а сам відправився по Вадима . Так ось вона виявилась якимось там хакером . Зламала систему безпеки , увімкнула пожежну систему , вимкнула світло . Взагалі тут хаос творився . Усіх відвідувачів довелось евакуювати . Це жах що творилось . Фактично зараз нічого не працює . Хромов біситься . Погрожує вигнати усю охорону під три чорта .
- Так весело тут було без мене .
- Так , а ти чого скоріше пішла .
- Погано себе почувала , тож мене відправили .
- О Романова , ти як? – чую за спиною голос Саші .
- Як бачиш більш-менш нормально .
- Не хотів тебе турбувати , та як бачиш обставини змушують . Потрібні усі робочі руки . До вечора потрібно привести усе в кращий вигляд .
- Звісно . – з неохотою погодилась я в передчутті що швидко звідціль не вийду .
- Не хвилюйся , все буде оплачене .- запевнив мене Саша .
Він відійшов , а я стала поруч із Олею наводити порядок .
- Так Кать , колись , що трапилось .
- Нічого доброго . В другім VIP залі клієнт божевільним виявився . Довелось шви накладати .
Оля глянула не вірячи власним вухам .
- Ти це всерйоз ?
- Ти думаєш я стану про таке жартувати ?
Оля була в шоці , та продовжувала працювати . близько сімнадцятої явився Хромов в явно не в найкращому настрої . Він навіть не глянув в мою сторону лиш кинув Сергію :
- І без неї не повертайся ! – після цього піднявся сходами до себе .
Миз Олею переглянулись , та не стали коментувати що почули лиш вирішили , що все ж дочекаємось розвитку подій . Довелось доволі довго чекати , коли в середину увійшов злющий як чорт Сергій , а слідом за ним доволі делікатна брюнетка з довгим волоссям, в елегантнім червоному платті , в тон туфлях . Я хотіла роздивитись її як слід та не випало змоги . Вони направились сходами на гору .
- Ти думаєш це вона ? – запитую я в Олі
- Не знаю . На хакера вона не тягне . В мене про них інше враження . Красива .
- В мене також . – погоджуюсь з думкою напарниці.
Цікавість потрібно записувати до числа гріхів. Тому що продовження подій що відбуваються нам з Олею дуже цікаві.
Хромов спусився сам в ненайкращому настрої. Такого Вадима я ще не бачила, увесь в собі, зосереджений, нікого і ніщо не помічає навкруги. Пройшов біля мене не помітивши, а можливо не хотів помітити.
-- Катя! - окликнув мене Саша, - віднеси Вадиму Степановичу дві кави в кабінет.
-- Я зайнята, скажіть комусь іншому. - огризнулась я не бажаючи перетинатись із Хромовим знову.
-- Я чітко і ясно висловив бажання шефа. Віднеси дві кави і торт до шефа в кабінет.
-- Ні! Нехай Оля віднесе.
-- Ні! І все. - вперлась на своєму я.
-- Катя, заспокійся. - торкнула мене Оля - вона віднесе. Не потрібно сперечатись. - штовхнула вона мене ліктем в бік.
Саша невдоволено кинув погляд в мою сторону та нічого більше не сказав.
-- А чому це завжди я до Хромова маю іти. Що інших немає?! - невдоволено бурчу. А Оля лиш посміхається .
-- Що? Чого посміхаєшся?
-- А ти не в курсі чому?
Я помотала головою, а подруга хитро посміхається.
-- Та кажи і нехай я йду.
-- Скажу так, це не оголошене правило, але так прийнято : дівчина на яку Хромов" поклав око", скажімо так - обслуговує верхній поверх.
Онімівши, стою, дивлюсь і кліпаю очима.
-- Точніше ти хочеш сказати - ближче до ліжка Хромова?
-- Можна і так сказати.
-- І про це усі знають і дивляться на мене як Хромівську шалаву?! - я відчула як мене з головою накриваю лють.
-- Тихіше заспокійся, не перебільшуй. Все не так дрматично.
--Це піпець і це повний!!! Ну Хромов, я тобі влаштую....
-- Кать стій, не кіпішуй.
-- Все гараздя дурниць не нароблю, тільки трішки пожартую.
Я відправилась по каву і десерт для Хромова і його гості. Все просто та банально прийшла постукала увійшла поставила і пішла. Лиш окинула їх критичним поглядом і вийшла. Хромов як завжди в своєму репертуарі : дивитися на свою жертву проникливим поглядом із хижою посмішкою. Це проходила, знаю. Потрібно було йому цю каву вилити на саму ціну частину тіла , а не солити її.
Спускаюсь сходами і в цей момент натрапляю на Сашка.
-- Ось ти мені і потрібен.
-- В чому річ?
-- Від сьогодні я працюю лиш на нижніх поверхах. Ти мене зрозумів?
-- Хромов сказав, що..
-- Так це деректива Хромова?! Зрозуміло. Та в нього від сьогодні помінялись пріорітети, Ліля працює на верхніх поверхах. Ти зрозумів?
-- Але.... Хромов наказав...
-- Він не проти. - обійшла стороною Сашу і направилася в центральний зал на перший поверх. Оля сиділа біля барної стійки і явно пускала бісики бармену Сергію.
-- Два коктейлі "секс на пляжі" - з ходу оглосила я і всілась поруч.
-- Ми ж на роботі?
-- Шеф дозволив і то за рахунок фірми.
Сергій недовірливо глянув та всеж поставив нам два коктейлі.
-- Ти зглузду зїхала.? - тихо спитала Оля дивлячись переляканим поглядом.
-- Ні, просто страх втратила , а якщо Саша щось скаже вали на мене.
-- Ти це в серйоз?
-- Розслабся і отримуй задоволення.
Ми виптли коктейлі і відправились працювати. Як і було мною сказано жодного разу мене не потурбували на рахунок верхніх поверхів. Та коли я проходила біля коридору , що веде до кладових миттю була заштовзана в середину, а тоді в одну із кладових, не встигши зрозуміти що відбулось.,
-- Що ти робиш?! - обурююсь і пробую відштовхнути Вадима. Та він схопив мене немов у полон притисш до стіни. Я підняла голову щоб поглянути в його обличчя сподіваючись побачити як завжди зухвалий погляд, та зустрвла сердитий і навіть роздратований.
-- Поясненя вимагаю.
-- Яке ще пояснення? - невинним поглядом дивлюсь на нього, хоча розумію причини його невдоволення.
-- По-перше чому Лілька на верхніх поверхах? По-друге хто дозволив пити в робочий час? І в третіх сольона кава взагалі не в кайф. Що ти на це скажеш?
-- Скажу що я боюсь темних і тісних приміщень і що щось тверде і велике упирається в мене. Я думаю це мобільний.
Та схоже він не повірив, його руки все так само були в мене на талії, а моє підборіддя впиралось йому в груди. Щоб хоч якось заглянути йому в обличчя крізь тьмяне світло, що проникало крізь щілину, змушена запркидувати голову.
-- Катя не жартуй зімною. Я сказав що в себе хочу бачити лиш тебе, а не Лільку, або ще когось. І досить мене ревнувати. Я нікому не належу. Я зрозуміло висловлююсь? - він дивився мені у вічі не відпускаючи , притискуючи до себе що я немов зливалась з ним .
-- Я тебе не ревную і взагалі мені байдуже де і з ким ти трахаєшся. І я не буду працювати в тебе на поверсі, щоб в мене за плечима перешіптувались, що я з тобою сплю! І взагалі це не чесно.
Та мене не став він слухати раптом підхопив мене на руки, так що я охопила його бедра ногами, а його руки тримали мене попід сідниці. Він дивився на мене серйозно без натяку на грайливе зухвальство, а дальше його губи накрили мої. Я обвила його шию руками притискуючись до нього усім тілом і відповідаючи на його поцілунок з усвєю пристрасю на яку здатна.
Його язик занурювався вмій рот , блукаючи ним і розбурхуючи в мені ще більше бажання . Його руки уміло справились з моїми ґудзиками на блузі і ось він опускається по моїй шиї поцілунками нижче і нижче . Ось він цілує мої оголені груди , я вигинаюсь йому на зустріч запускаючи пальці рук в його темне густе волосся отримуючи від цього задоволення і притискуючи Вадима до себе цим самим спонукаючи його до дії . Мене збуджують його гарячі губи на моїх сосках , його руки що блукають все нижче і нижче . Ось він легко розкриває мої губки і пальцем проникає всередину . Відчувши моє збудження він видав приглушлений стогін , що схожий на рикання тварини.
- А ти ще кажеш що мене не хочеш … - видихнув він мені кудись в шию і занурив палець ще глибше . А я піддалась на зустріч бажаючи більшого . Він рухався в мені , а я кішкою вигиналась в бажанні отримати більше .
Раптом тишу порушив мобільний , звук якого не зразу проник в нашу свідомість , лиш коли музика заграла в черговий раз Вадим вилаявся , повільно звільнив мене і лиш тоді дістав мобільний .
- Так слухаю ,- задихаючись немов від бігу відповів Вадим .
- Хромов , ти куди зник ?
- Громов чого тобі ?
- Не личить тобі гості до тебе прийшли , а ти зник . Що знову чергову офіціантку трахаєш ?
- Майже , ти завадив – не дуже делікатно відповів Вадим , а мені немов гарного ляпас дав від чого я повністю отверезіла . Повільно привела себе в порядок , до поки той ще розмовляв . Вадим вимкнув зв'язок і глянув на мене не розуміючи чого це я привела себе до ладу та в наступну мить тишу складової порушив дзвінкий ляпас і то з такою силою , що його голову відвернуло в іншу сторону . Не давши йому отямитись я просто втекла не озираючись .