Дівчата переглянулись бангатозначними поглядами .
- Привіт , - вдаючи повну байдужість вітаюсь , проходжу до своєї шафки
- Привіт , як відпочила ? Готова до робочої ночі ? – перша заговорила Ліля натягши милу дружню посмішку.
- А ти ?
- Як сказати , хто до чого готовий – з єхидною посмішкою заявляє Ліля , Мар’яна лиш мовчить , відходячи в сторону .
- Ти на щось натякаєш ? Можливо я щось не так розумію хід твоїх думок .
- Та ні , просто дружня розмова ні про що . – все так само в тон відповідає Ліля , та відчувається що веселощів стало менше . Я кинула на дівчину холодний погляд і дівчина відвела погляд .
Мар’яна виявилась не такою зухвалою як її подруга , що відчувши гідного суперника дала задню . Я таких людей як Ліля багато бачила , та ніколи не ховала голови в пісок . Коли мені оголошують війну – виклик приймаю з гордістю .
Подруги непомітно переглянулись і поспішили вийти , залишивши мене на одинці . Невдовзі в роздягалку увійшла чергова дівчина . Скоріше вбігла , уся розтіпана і задихана .
- Привіт – мимохідь кинула вона лиш мельком глянувши на мене і поспішила до своєї шафки .- Ти новенька ? – спитала дівчина для підтримки розмови .
- Так .
- Катя ?
- Так … - не впевнено відповідаю і повертаюсь обличчям до дівчини,
– звідки знаєш ?- це мене насторожило , просто так ніколи нічого не відбувається , а можливо я просто звикла шукати в усьому сказаному підтекст. Можливо хтось скаже, що це маразм і можливо він виявився правий , та через життєвий досвід скажу : Такого не буває .
- Цих дві змії в коридорі тобі кості перемивали .
Я лиш хмикнула , а що я ще хотіла ?
- Будь обережна Лілька ще та змія підколодна , сто процентів тобі влаштує пакість . Чим ти їй так не вгодила ?
- Можу лиш здогадуватись . Таке враження складається личком не вийшла , викликає в людей антипатію .
Дівчина засміялась .
- Навпаки, заздрять, ось і пакостять. Я Оля .
- Катя
- Дуже приємно , а тепер поспіши , а то Сашко усі мозки тобі виїсть . А ще як Лілька наплачеться , а вона наплачеться … , мені тебе шкода .
- Не варто , я не даюся в обіду , не на ту попали. Але дякую за попередження .- і я направилась до дверей . В центральнім залі я зустріла Сашка , що був явно усім на світі невдоволений .
- Скільки можна переодягатись , бачиш повний зал Ліля не встигає . Вештаєшся хто знає де !
Я промовчала , лиш стиснувши губи тісніше і направилась до щойно при бувших відвідувачів . Що вже прибули в чудовім настрої .
- Добрий вечір , меню , будете щось замовляти ?
Молоді люди весело перемовились і відкрили меню . Як і було передбачено весела компанія, що складалась із трьох хлопців і п’яти дівчат замовили вісім міцних алкогольних коктейлі на початок вечора . Тож записавши замовлення відправилась його виконувати . Один із наших барменів що був менш зайнятий це Сергій і я підійшла із замовленням .
- Сергій шостий столик три whiskey sour , один Лонг Айленд , чотири Мохіто і відправилась до наступного столика із шумною компанією , часу розслаблюватись не було тож отримуючи і відносячи замовлення від столика до столика . В одну мить несучи замовлення я відчула різкий удар в плече . Ще мить і коктейлі опинились на підлозі як би не спритність одного з клієнтів .
- Обережно …- підтримуючи мене разом із підносом промовив він з приємною посмішкою на обличчі . Його погляд скользнув по моєму обличчі і зупинився на брижику і додав – Катруся , дуже гарне ім’я, як і його власниця .
Я повільно відсторонилась з міцних обіймів і глянула на свого рятівника , « а він нічого такий» - промайнула думка. Середнього росту , смуглявий із чорним смоляним волоссям і короткою стрижкою . Симпатичне обличчя прямий ніс , глибоко посаджені карі очі над якими виднілись такі ж чорні брови і приємна дружня посмішка.
- Дякую –посміхнувшись у відповідь спробувала обійти свого рятівника та напевне в нього інші плани . Він перегородив собою мені дорогу
- Я Денис .
- Дуже приємно , та вибач я поспішаю , в мене багато замовлень , я поспішаю .- все ж я обійшла його і поспішила віднести замовлення . На знайомство в мене не має часу .
Під кінець зміни відносячи замовлення вже добре підхмелілим клієнтам в проході між столиками я раптово зіштовхнулась із Лількою , що ішла із залу і Мар’яною в результаті коктейлі опинились на підлозі . Це привернуло увагу усіх присутніх , або це мені лиш здалось .
- До чого ти незграба - почула я за спиною Лілин голос . Від люті в мене руки почали труситись , я глянула на неї вбивчим поглядом , а в голос лиш додала
- З ким не буває …
- ХА ! Зі мною такого не буває – фиркнула вона і розвернувшись круто пішла геть .
« Нічого це можна виправити , зачекай з тобою ми ще поговоримо …»- пообіцяла я цій вискочці прибираючи безлад . –
- Я так розумію, що ти сьогодні оплачуєш п’ять коктейлів .
Почула голос за спиною Сашка , нашого адміністратора від чого аж зубами заскрипіла .
- І скільки це буде ?
- Помнож п’ять на двісті .
« Ну все Лілечка – тобі кришка»
Плачевний стан речей виявився за робочу зміну я рівним рахунком не заробила нічого , тож увірвавшись в роздягалку в не найкращім настрої просто без зайвих слів врізала Лільці під праве око , що та відлетіла вдарившись спиною об шафку .
Я нахилилась і прошипіла крізь зуби .
- Це було в перше і востаннє , гратись із такими вискочками як ти я не буду . Гроші віддай !
- Які гроші? – спитала вона сидячи на підлозі
- Пам'ять тобі знову покращити ? !
- Катька , ти здуріла? !
- Так! Я іду в душ повертаюсь – гроші мають бути в мене в шафці ! Я зрозуміло висловилась? ! – я відійшла від сидячої на підлозі дівчини , підійшла до шафки взяла рушник і зникла у душовій . Залишивши Лільку на одинці .
Змивши із себе усю втому відправилась назад у роздягалку , та дівчини там не зустріла , відчинила дверцята шафки та очікуваних грошей там не було .
« Що ж не на ту ти попала , моя ти Лілечка дорогенька».
Одяглась і вийшла з роздягалки мене знову чекав несподіваний сюрприз Саша разом із заплаканою Лількою .
- Бачиш що вона накоїла? ! Вона мене побила !- ридаючи заявила молода актриса демонструючи синець під оком .
- ТИ її побила? ! – з жахом на обличчі спитав чоловік
- Ні , мабуть в душовій посковзнулась і впала . Не знаю я зайшла , а вона вийшла . Я з нею не розмовляла .
- Вона все вигадує !- зірвалась вона і кинулась на мене з кулаками , та Саша перехопив її .- Вона вимагала від мене гроші !
- Які гроші ?
- За коктейлі , що вона незграбна дурепа розбила ! – продовжувала кричати Ліля , а я помічаю як у вузькому коридорі збирається натовп глядачів .
- Такого не було я нічого такого не казала – рівним тоном відповідаю склавши руки на грудях .- Хоча могла б , адже завдяки Мар’яні та Лілі я розбила коктейлі .
- Ах ти погань!!! – викрикнула вона і знову кинулась на мене з кулаками , а ялиш відступила на крок , Саша стримував навіжену .
- Не віриш проглянь камери спостереження , тоді побачимо хто вигадує .
В коридорі запанувала повна тиша ніхто не поспішав до дому усі чикали на завершення вистави .
- Пішли , глянемо .- промовив він і ми немов діти пішли за вихователем , лиш один раз упіймала на собі Лілин злий погляд , та вона мовчала розуміючи що ж Сашко побачить на записі .
Ми пройшли на третій поверх , увійшли в кімнату охорони де в даний час був лиш один чоловік.
- Сергій- звернувся Сашко до чоловіка мені потрібно проглянути запис із центрального залу .
- Весь
- Ні приблизно о пів на третю .
Я і вона стояли як дві дурепи , принаймні в мене таке відчуття . Хоч я і невинна та все ж неприємно . Довго не довелось чекати .
- Промотай , зупини увімкни . – командував Сашко
На екрані було все видно як я іду із замовленням , як дві подруги « пожартували» надомною .
- Достатньо думаю питання вичерпано – повідомив адміністратор , повертаючись обличчям до нас . – з Тебе Ліля і з Мар’яни по триста гривень повернути Катерині .
- Нізащо , ми пожартували я невинна що вона така незграба – все ще обурювалась Ліля .
- Все мені пора , - я розвернулась і вийшла не оглядаючись по дорозі кинула лиш біглий погляд на зачинені двері Хромова і пішла дальше до виходу .
Вийшовши на вулицю роздивилась по сторонах , на вулиці вже світало обіцяючи гарну погоду . І мені стало шкода що в черговий раз я пропускаю найкращі моменти зробити фото . Небо с світилось різними барвами золотистими що ніжно переходили оранжеві , тоді червоні і у фіолетові .Темне небо вже зовсім просвіто даруючи невимовну красу чим я і замилувалась . Дістала мобільний і зробила декілька фото .
- Доброго ранку – десь поруч почула я і розглянулась по сторонах . Не поодалік біля темно-синього Рено стояв молодик . «Хто такий?»- насторожуюсь я . – Катрусь непізнана ?
Він наблизився і в пам’яті сплили моменти із робочої зміни .
- Денис …- невпевнено промовила я .
- Значить все ж пригадала .
- Так . Чим завдячую твою увагу до мене ?
Моє запитання збентежило його. Холодного прийому він явно не очікував . Але в тому уся я : лиш зовні добра та позитивна, а насправді не люблю сюрпризів , нахаб і непроханих залицяльників . На що мене як мінімум вистачає на флірт або невинну інтрижку без зобов’язань і то із багатьма факторами .
В принципі не люблю коли до мене підходять знайомитись на вулиці , а особливо коли я у творчому процесі тоді буваю доволі різка і дещо груба . Це виявився один із таких моментів .
- Просто хотів познайомитись по ближче .
- Я на вулиці не знайомлюсь .- різко відповіла і пішла геть швидкою ходою . Сьогодні мені не до знайомств , потрібно проспатись хоч декілька годин і до роботи знову .
Увійшовши в ресторан побачила Андрія , офіціанта що був у перший мій робочий . Такий же мовчазний і зосереджений на чомусь своєму внутрішньому .
- Доброго ранку . – вітаюсь я проходячи повз у роздягалку , та у відповідь нічого жодного жесту не те що звуку .
«Що ж не ні так ні»- прокоментувала я його вчинок і увійшла в роздягалку .
- Усім доброго ранку – привіталась я до усіх присутніх .Це була Танечка – офіціантка , Настя – су шеф , та Надія – кондитер .
- Що за чорні кола під очима ?- зауважила Надя , адже наші шафки були поруч .
- Довга ніч виявилась – багатозначно відповіла я.
- І хто ж цей щасливчик , що не давав тобі спати ? Раптом не Вадим Хромов ? – все в своєму репертуарі продовжувала Таня.- Якщо дівчатам до того моменту нічого не було відомо то Танічка постарається пізніш усе розповісти усім про все . Хоча як на мене і розповідати нема про що .
- Не хочу тебе Таня розчаровувати , та ні .
- Хто тоді ?
- Денис , та боюсь він тобі невідомий , хіба що ти усіх Денисів Столиці знаєш ?
- Та ні хіба що познайомиш?
- Ти що моя мама , що тебе з усіма моїми хлопцями знайомити ? - іронізую я .
- Тихіше дівчата , ще увесь робочий по переду , наговоритись – вирішила нас заспокоїти Настя , що відрізняється доволі спокійним характером .
Тож закривши роти , ми продовжили переодягатись і поспішили в зал .
- Доброго ранку . – першою привіталась Таня із Сергієм Олеговичем ,нашим метрдотелем . А я лиш по заду скромно кивнула .
- Катя зачекай .- зупинив чоловік мене .
- Хромов повернувся тож краще працюй в бенкетному .
- Ні не варто , якщо все таки він захоче мене прогнати , то нехай . Мені байдуже .
Тож розвернувшись направилась в центральний зал , за одним із моїх столиків сидів мужчина років сорока ,доволі красивий в дорогому костюмі і бердовий годинник на руці . В його руках був глянцевий журнал .
- Доброго ранку , раді вітати вас у нашому ресторані . – привіталась я тримаючи в руці меню .
- Будете щось замовляти ?
Напевне суть мною сказаного не зразу до нього дійшла , адже відповів він лиш за деякий час відірвавши замислений погляд від журналу , що таким прискіпливим поглядом переглядав . Цим і мене зацікавив .
- У вас є вегетаріанські страви ? – поцікавився він навіть не відриваючи погляду від фото на сторінках .
- Звісно ,- обманюю я ,- що бажаєте замовити ?
А в думках проносяться думки хаотично обмірковуючи , як же я буду пояснювати шеф-кухарю чому він має приготувати вегетаріанську страву .
- Овочеве резотто , салат Айсберг ,венгерські трюфелі із фініків .
- Будете замовляти вино ?
- Ні .- коротко відповів чоловік не відриваючи погляду від журналу .
А я направилась на кухню .
- За сьомим вегетаріанець , - повідомила я залишаючи замовлення і розвернувшись щоб покинути кухню мене зупинили .
- Це хто знову цей із « Гламур».
- Бог його знає , в мене вперше .
- Настя! – окликнув су шефа Антон , - візьмись за резотто , Надя – трюфелі , Макс – салат .
Я не стала слухати розмови кухарів , а відправилась в зал , до мене підійшов Сергій Олегович і повідомив
- За десятим сидить Олександра Хромова – дружина Володимира Степановича , сьогодні вона буде снідати із подругою . Дружиною депутата Нестеренка, не підведи .
Я не стала спішити підійшла привіталась до блондинки в легкому літньому платті голубого кольору в тон її красивих очей . Поцікавилась чи буде вона замовляти чи дотикається подруги .Та Олександра зробила замовлення для себе і за подругу тож я змогла легко віднести замовлення на кухню.
В залі було доволі не багатолюдно , в мене було лиш два столика невідомий мені ще робітник журналу «Гламур» і дружина старшого Хромова тож я дозволила собі розслабитись . Я дістала мобільний і набрала все про журнал «Гламур» і вмить мені показав «дядько Гугел» все про журнал : хто власник , головний редактор , хто і коли започаткував і так дальше. На одному із фото був саме наш клієнт ,а під ним підпис Литвин Давид головний редактор журналу «Гламур».
- Резотто з овочами сьомий столик – почула я і сховала свій мобільний у кишеню фартуха і поспішила віднести замовлення клієнту.
- Ваше замовлення Давид Броніславович .- медовим голосом повідомила подаючи страву на стіл. Чоловік підніс погляд на мене і глянув в моє обличчя крізь лінзи окуляр . Погляд його був явно оцінюючий .
- Дякую… що новенька , раніше я тебе тут не помічав .
На його слова я посміхнулась ще ширше .
- А ви що когось помічаєте ви усі в роботі .
Давид Броніславович перевів погляд із мого обличчя на журнал, що лежав в нього на столі .
- Так , доводиться . А то ці бездарі із купленими дипломами в переході такого наштампують , що за валер’янку хапаюсь .- сумно посміхнувся він .
- Що так погано , як на мене це вищий клас . Хто ще зрівняється із вами , як на мене ніхто . Десь по заду «МАКСИМ», а про усіх інших ізгадувати не варто .
- От тому ми і перші що доводиться усе контролювати .
- Так ви праві хочу віддати вам шану .Ви справжній професіонал . Якщо я не помиляюсь ви спершу були звичайним фотографом, а тепер головний редактор .- в моєму голосі пролунало справжнє захоплення .
- З звідкіль така обізнаність ? – він прищурив очі вдивляючись в моє обличчя , немов пробуючи розгадати цю таємницю . – Журналістка ?
- Ні що ви , я лиш скромна офіціантка , та я захоплююсь фото . Тож свого кумира не можу не знати в обличчя .
- Фото …? Якщо не таємниця що фотографуєш ?
Я замислилась і лиш тоді відповіла :
- Природу .
Відповідь його здивувала , це я зрозуміла по чорних бровах що стрімко злетіли в гору .
- Можливо це прозвучить смішно та це правда . Обожнюю фото природи цієї ще не зруйнованої чистої краси .
- Можливо в наступний раз покажете ?
- Напевне ні , тому що усі мої речі залишились в дома в рідному містечку . Навіть фотоапарат не прихопила . Доведеться відкладати гроші щоб придбати новий . Тим паче він старий , та …
- Тоді в наступний раз я прихоплю свій старий Sony Alpha a9 . Я ним не користуюсь , а тобі знадобиться для практики .- із серйозним видом повідомив він .
- Ви що? ! Не потрібно я такого подарку не прийму в жодному разі Давид Броніславович . Перепрошую , що відволікла вас , ваше резотто охолоне .
- Нічого не хочу чути , для юного таланту мені нічого не шкода . А зробиш фото скинеш мені на електронну пошту , я оцінюю .
Цього разу мої брови злетіли вгору від здивування , такого повороту подій я явно не очікувала .
Я кивнувши покинула мужчину направляючись по наступне замовлення .
Гостре яловиче пахо і сандвіч – фальфаль з овочами я віднесла Олександрі Хромові із її подругою і коли відавши замовлення хотіла відійти мене затримали .
- Любонька , зачекай – заговорила Нестеренко – Хочу поцікавитись .
- Так слухаю , - з милою посмішкою повернулась до жінок .
- Яким відтінком краски ти отримуєш такий колір . Ато мій майстер ніяк не може віднайти потрібний мені відтінок . Поглянь Саша , правда чудовий відтінок .
- Як на мене так собі – скорчила Хромова гримасу .
- Це мій природній колір . – коротко відповіла я і неквапливо покинула подруг відчуваючи не приязний погляд Олександри Хромової . Невідомо чим заслужила до себе антипатію , та попадати в немилість до начальства це вже якась закономірність .