Мобільний не терпляче вібрував у кишені фартуха коли я записувала замовлення клієнтів .І лиш вийшовши із головного залу в коридор змогла відповісти на телефонний дзвінок . Це був не відомий номер , та все ж я відповіла .
- Так слухаю ...
- Привіт Катруся - почула приглушений грудний чоловічий голос з динаміка . А в думках пронеслись варіанти хто ж це може бути .- Не впізнала ?
- Ні , а хто це ? - обманюю , адже варіантів не так багато .
- Натякаєш що мене легко забути ?
- Ні просто пам'ять погана , роботи багато , а коли лишнє випю , так взагалі з пам"яті викидає . Натворю дурниць , а згадати не можу.
В телефон чую приглушливий смішок .
- Тож , якщо гроші винна , а розписки немає - вибачайте . Не пам"ятаю . Тож допобачення я на роботі , клієнти чекають . - протараторила я і вимкнула зв"язок . Ще мені цього не вистачало , достатньо Хромова із його шалавами і вибриками .
Євген хоч і доволі харезматичний чоловік , та час для дзвінка вибрав явно не підходящий . Для продовження знайомства в мене не відповідний настрій .
Не зважати і працювати , це те що доводиться робити навіть коли в тебе на душі погано . Та інколи саме робота виявляється саме тим рятівним колом , коли ти сам на сам не можеш залишатись , щоб не прислуховуватись до власних почуттів та думок . Коли бути один на один з собою краще не знаходитись . Ось і я вирішила так , робота і більше нічого .
- Катя , що з тобою ?- вийшовши на вулицю з ресторану чую за спиною голос Сергія Олеговича . Повертаюсь на голос роблячи чергову затяжку .- Ти ж не куриш ? Що трапилось ?
- Нічого все гаразд .- я не умію усім підряд виливати душу . Та схоже ця відповідь явно не влаштовує його .
- Не обманюй , від коли ти повернулась з дому ти не ти .
- Чому ?
- Я не пам’ятаю коли ти в останнє посміхалась . Ти ні з ким не спілкуєшся у вільний час , втікаєш на перекур . Що з тобою ?
- Не зважайте Сергій Олегович , просто інколи важко втрачати близьких людей .- я погасила недопалок і повернулась назад . Бажання продовжувати розмову не було .
До нічної зміни я тупо спала не вибираючись навіть із ліжка щоб поїсти , а точніше бажання їсти не було . Стук в двері привернув мою увагу , та я не стала відповідати вдаючи сплячу . Та схоже це не стало перешкодою для Марини з Галиною .
- Ти там , що померла ? – почула як двері безцеремонно відчинились і в мою кімнату увійшло двоє дівчат .
- Катя , годі вдавати що спиш . Відкривай очі і гайда на кухню , кава тебе чекає – диктаторським тоном заявила Марина .
- Я купила шикарний торт і до торта . Тож досить душити сама себе . Пішли вип’ємо , розслабимось . – Підтримувала подругу Галина .
- Нам Віка телефонувала , вона хвилюється за тебе . Ти не відповідаєш на дзвінки . Закрилась в собі . Що трапилось ?
Бачу що ці двоє не відстануть так просто , тож здаюсь і відкриваю очі .
- Ви й мертвого достанете , він встане і піде , не дасте по спати .- Я сіла в ліжку , а дві наполегливі дівиці всілись поруч по обидві сторони . – Що ?! В чому річ ?
- Нічого , просто вирішили тебе морально підтримати , побути поруч в важкий момент – посміхаючись відповіла Галина .
- Пішли на кухню ,досить киснути , а то ти на себе не схожа . Пішли ,- вона потягла мене за руку . І я здалась .Ми дружно пройшли на кухню де вже очікував нас торт а до нього кава і пляшка вина .
- А вино до чого?
-- Для піднесення морального духу .- діловито заявила Марина , - а то ти взагалі на амебу станеш схожа .
- На що ?
- Амебу , такий одноклітинний організм , що сам по собі розмножуєттся, діленням клітини .
- Ха – ха ! Не смішно ! – огризнулась я та не стала ображатись . Такі старання дівчат і усе за ради мене не повинні пройти даремно .
Після гарного кавування я все ж відправилась в клуб .
Сьогодні на зміні зі мною випала Оля і цьому я була несказанно рада , як виявилось вона також . Про смерть в сім’ї вона вже наслухалась , тож поспішила поділитись новинами , що відбулись в період моєї відсутності . Почала з найменшого :
- Лілька від тоді так і працює в Хромова на поверсі . Ти не повіриш вона так себе носила , заледве носом небо не зачіпала .
- Носила , а що змінилось ?
- Хромов запав на цю , як її там … Лізу , та що хакер . Я чула вона працює в фірмі Громова кимось там по комп’ютерах . Менше з тим , суть того він з нею за ручки водяться , просто любов одним словом .
А я слухаю і не вірю своїм вухам .
- Не дивись , ти так на мене . Це серйозно . Він квіти їй купляв .
- А ти це звідки знаєш ?
Оля загадково і самовдоволено посміхнулась , та все ж не витерпіла і додала :
- Максим із охорони розповів .
- А де це ти з ним зустрічалась – багатозначно посміхаючись спитала я .
- Нічого такого , він мене просто зі зміни підвозив до дому , як виявилось нам по дорозі .
- Ага .
- Ми тему не туди Катю перевели . Факт того , що він її на побачення водив .
- І що , мало кого він на побачення водив ?
- Кать не гальмуй, які побачення , це йому не потрібне , дівки самі в ліжко до нього скачуть . Тож кажу він закохався . Точно кажу .
- Мені , якось байдуже . Нехай .- « лиш би від мене відстав»- подумки додала я . – ідемо , а то клієнти зачекались .
- Денис ! – гукнула я бармена за стійкою .- Три чистих мартіні , третій столик .
- Почекай , в мене і так безліч замовлень , Демон не вийшов , а я зашиваюсь ! – гукнув він мені по при гучну музику .- візьми сама , он там .
Довго не роздумуючи я зробила, як порекомендував Денис . Налила три мартіні і налаштувалась іти як голос одного з клієнтів зупинив мене .
- Красуня , мені коктейль "гаряче тріо" .
Я завагалась і глянула з питанням в погляді на Дениса
- Вмієш , в перед!
Двічі мені повторювати не потрібно , незабаром я вже в повну стояла за барною стійкою і розмішувала в шейкері черговий коктейль, в пам'яті швидко пригадались давні звички.
- Рижик!- почула я за спиною і він не обіцяв мені нічого доброго.- чому ти не на своєму робочому місці . Це що за самоволка ? - раніше я чула в цьму прозвиську зухвальство, кепкування, навіть двозначний натяк, та не тепер. В мить в пам'яті сплили слова Олі про захоплення Хромова.
- Мені Саша наказав , мовляв Денис не справляється . А Олі на допомогу когось іншого відправить .
- А інший бармен де ?
- Демон не вийшов , чому не знаю – втрутився в нашу розмову Денис . – Я сам Сашу просив , щоб він когось на допомогу мені дав .
До нашої розмови втручається черговий невдоволений клієнт :
- Скільки мала , я ще буду чекати на свій коктейль? ! Що за обслуговування! – не надто ввічливим тоном спитав клієнт невдоволений якістю обслуговування .
Хромов кинув спершу на клієнта погляд , тоді на Дениса , а на завершення на мене . Нічого не сказавши , лиш невдоволено піджавши губи пішов геть спершу із-за барної стійки , тоді із залу .
- Дякую Денис , чує моє серце що виговору мені не уникнути .
- Молись , щоб він Сашу не пішов розпитувати , а то він не в курсі , влетить нам всім . Хромов явно в останній час невдусі .
Не ставши продовжувати діалог я взялась виконувати замовлення клієнта . Зміни у поведінці і у ставленні до мене відчутні . Цей холодний погляд голубих очей не залишив мене байдужою , залишивши поганий осад в душі . Раніше він жодного разу не кидав в мою сторону такого холодного погляду .
Допрацювавши вечір і вже направляючись до роздягалки , разом із Денисом нам назустріч вийшов Сашко . Його похмурий і невдоволений погляд не обіцяв нічого доброго
- Чому я від шефа дізнаюсь , що ти змінила професію ? – своїм холодним і невдоволеним тоном запитав Сашко.
На мить я розгубилась , підставляти не хотілось Дениса , та він перший пішов у наступ :
- Саша , ти ж в курсі був що я зашиваюсь , я просив знайти мені напарника , ти це проігнорував .
- Ні , я телефонував , та кожен відмовився …
- Ось тоді без образ , Катя відмінно справлялась за стійкою , тож усі претензії не до неї і не до мене . Ми відмінно справились із своїми прямими і не прямими обов’язками , на відміну від тебе .
Денис мене легко підштовхнув у спину і ми дружно відправились коридором до роздягалок
- Не хвилюйтесь , я сказав Вадиму Степановичу , що ви діяли виключно із моєї згоди .
Ми з Денисом лиш переглянулись і не стали відповідати . Ми розійшлись кожен в свою роздягалку .
- Ти чого мене кинула ? – не задоволено бурчала Оля , коли помітила мою появу . – Я ледь ноги тягну сьогодні . Так не чесно !
- Оль вибач , це вийшло якось спонтанно …- Та Оля ображено відвернула обличчя і не стала мене слухати . Швидко переодягнулась і вийшла з роздягалки . Мені стало соромно , не хотіла я її образити . Не думала що все так складеться .
Тож прийнявши душ і одягнувшись я направилась сходами на гору де по моїх підрахунках ще повинен бути Сашко . Із свого кабінету вийшов Вадим , кинув на мене біглий погляд і направився сходами в низ не проронивши й слова до мене . Я підійшла до дверей Сашка і постукала .
- Можна , - почула я у відповідь.
- Саша , я до тебе з пропозицією … - я сіла навпроти нього і не вагаючись виказала свою думку .
Після розмови із Сашком , мені стало по легше на душі . Я вийшла на сходову клітку , крізь чорний хід і була захоплена зненацька . Опершись спиною об перила стояв Євген і курив , а побачивши мене на його обличчі з’явилась посмішка хижака , який щойно вистежив свою жертву . Та вистежити не означає упіймати .
- Ось ми і зустрілись . Бачу по погляді пам'ять до тебе повернулась . Я дуже радий за тебе . А то я і хвилюватись почав . Зникла , на дзвінки не відповідаєш , а коли відповідаєш немов з гарячки .
- Це напевне в мене були жіночі дні . Розумієш гормони через край . А ти якими такими шляхами тут ? Яка така зла доля закинула під самі ворота пекла ?
- Бачу жіночі дні в тебе ще не закінчились , так і бачу викид гормонів . – посміхається він . А я дивлюсь і шукаю відповідний привід щоб послати його куди по далі .
- Ні , просто я ніколи не відзначалась добротою душевною , а особливо зранку після довгої робочої ночі . Тож до побачення , я на відпочинок .
- Тоді я тебе підвезу .
- Дякую , я з малознайомими особами в авто не сідаю .
- Ось і познайомимось .
- Дякую , та знайомство не думаю продовжувати .
- Пригадується , минулого разу ти не була проти продовження знайомства .
- Минулого разу , якийсь мудак мене продинамив , а такого я не забуваю .- круто розвернувшись я переможною ходою відправилась додому .