-Не стій стовбом, пожежні сходи ліворуч. Та воруши вже врешті своїми ногами!
Кай схопив дівчину за шкибарки, тягнучи до замазаних під стіну дверей й вибухаючи потоками бурхливої лайки. До відлуння тупоту ніг приєднався загрозливий гуркіт всередині стін й тягнуче відчуття тривоги.
-Зачекай, якщо є сирени, значить вони вже знають про обвал, значить десь щось вже впало?- Дана відскочила від дверей, проте продовжила стискати круглу ручку.
-Просто замовкни й йди!- Кай заштурхав дівчину до проходу. Здалось, що його образ затуманився, показуючи зовсім інше лице, худорляве з копною світло-русого волосся.
Всередині було вогко й жахливо тхло хлоркою, через що сильно сльозились очі і свербіло у носі. На голі стіни опирались якісь швабри й побиті життям мітли, а на батареях висіло задубіле ганчір’я.
-ДОНИЗУ,- відкарбував Кай, продовжуючи пихати Дану у спину.
-Та чого ти розійшовся?! Я сама можу йти.
-Тоді йди!
-Кретин,-самими губами вимовила дівчина й, вхопившись за перила, збігла сходами. В кінці спуску, вони всього лиш відчинили важкі залізні двері, опиняючись на вулиці, у внутрішньому дворику школи, де періщив дощ й час від часу миготіла блискавиця. Дана обернулась й скривилась, завбачивши як стріха будівлі потроху осідала, а в проході за ними з’являлось все більше опавшої штукатурки. Десь в глибині пролунав звук глухого удару, супроводжуваний дивним потріскуванням. Ворота були стулені й зачинені на замок зовні.
-Треба було таки сидіти вдома. Як це, вперше в житті мати рацію?- Дана вичавила з себе саркастичну посмішку й витягнула з кишені телефон, намагаючись іншою рукою прибрати з лиця мокрі пасма.
-От скажи, якого біса, ти нас затягнув сюди?!
-Краще було стояти і дивитись? Ідіотка…
-На подяку не очікуй,- огризнулась дівчина, ледь тримаючи себе у руках Вона набрала номер і приклала телефон до вуха, напружено рахуючи подумки гудки.
-Алло, Марк? Ти мене чуєш?
-Якісь….., говори…..-долітали уривки фраз.
-Чудово. Просто, щоб його, прекрасно! Слухай. Відкрийте. Ворота.
-Що?Чіткіше….
-ВОРОТА!
-…..- важко було розібрати, проте ймовірно Марк усе зрозумів.
-І що далі?-Безрерум дратівливо запхала телефон назад до кишені й покосилась на Кая, який намагався сорочкою затулити голову.
-Чекати.
Його лице знову затуманилось і Дана міцно стулила повіки, за секунду розплющуючи очі. Все було гаразд, ну якщо це можна було назвати так.