1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 і P.S.
15
Вранці Олег на роботу не поїхав, попередивши Антона, що той за головного. Він заїхав за Аліною і вони попрямували до клініки.
- Ти вже вибрав клініку? - Аліна нервувала, бо не знала, як провернути справу цього разу.
– Ні.
- То куди, до якої ми їдемо?
- До найближчої.
Далі вони їхали мовчки. Прибувши до клініки, попрямували до потрібного їм кабінету.
- Добрий ранок. Сідайте. Мене звати Юлія. Представтесь тепер ви, будь ласка.
- Олег.
Аліна мовчала, чекала, що він представить її, але Олег не збирався. Лікар запитливо подивилася на дівчину.
– Аліна. - пробурмотіла та.
- Гаразд, я вас слухаю, - продовжила Юлія.
– Ми хочемо здати тест на батьківство. – твердо говорив Олег.
- Добре. Коли?
– Сьогодні.
Лікар здивувалася:
- А де дитина?
- Вдома, - з піднятою головою відповіла Аліна.
Олег не став грати в загадки і пояснив лікареві:
- Розумієте, хлопчику півтора роки. він боїться людей у ​​білих халатах, великих приміщень. Ми хотіли б попросити вас, щоб ваша медсестра поїхала з нами до нього, де вона й візьме у нас аналізи. Ми на машині, і якщо треба заплатимо.
Юлія зітхнула:
– Не треба нікому платити. Я пошлю з вами медсестру. Добре, заповніть будь ласка ці анкети.
Так вони й зробили. Потім поїхали до Алінової матері. Віддавши аналізи на обробку лікаря, Олег із Аліною вийшли з клініки. На цей раз він особисто її відвіз додому. Аліна не поспішала виходити із машини. У неї дозрів план, як все знову підлаштувати.
- Даремно ти мені не віриш. Ці аналізи нічим не відрізнятимуться від попередніх.
- Я так не думаю.
- Як там твоя Лєра? - раптом Аліна змінила тему.
Олег повільно повернув голову у напрямку колишньої.
– Що?
- Згодна вона ділити тебе з сином?
- Що ти несеш? Я не батько твоєї дитини. Тест це доведе, а в особисте життя моє не лізь.
- Пізно.- тріумфально відповіла Аліна.
– Що? Що означає пізно? Ти з нею розмовляла?
Аліна лише усміхалася.
- Що ти їй сказала!
- Правду.
- Яку правду!?
- Гаразд, любий, у мене справи. До зустрічі. – Аліна вийшла з машини.
Вона думала, що Олег поїде до Лєри порозумітися, а там прийдуть аналізи і вона вже щось вигадає.
Тепер Олег розумів, чому у Лєри був вимкнений телефон. Він справді хотів поїхати до неї зараз, але розумів, що без результатів тесту немає сенсу. Вона не повірить. він терпляче чекав завтрашнього дня.

Наступного дня Олег сидів у своєму кабінеті, розглядаючи результати аналізів ДНК: "Спорідненість 0%". Він уже зателефонував Аліні і чекав на її прихід. Стук у двері.
- Заходьте.
- Привіт. - Аліна не знала, що результати готові і в нього в руках, - сумував за мною?
- Навіть дуже. – Олег показав їй результати.
Аліна забарилася.
- Скільки ти заплатила попередньому лікарю? - спокійно, але сухо з нею говорив.
- Я не...
- Скільки!? - уже підвищив він голос, - Зізнавайся, або обидва сядете!
– 5 тисяч.
- Поїхали.
- Куди? - Аліна злякалася.
- До лікаря.
- Ні!
- Чи ти їдеш, чи я вже сказав, які будуть наслідки.
Дорогою Аліна слізно просила:
- Будь ласка, не треба, я усвідомлюю, що наробила. Будь ласка, Олег. Дай мені вийти з машини. Я більше ніколи не з'явлюсь у твоєму житті, я обіцяю. - вона заливалася сльозами.
Олег різко натиснув на гальмо.
- Виходь. Я востаннє тебе відпускаю без покарання.
Аліна пурхала, як пташка і не озираючись. Олег поїхав до Лєри.
На роботі всі перенервували, побачивши появу боса, а особливо Валєра.
Олег без зайвих церемоній зайшов до нього в кабінет:
- Де Лєра? Що відомо?
- Н-ні-ні...
- Так, я до її кабінету. Скажи нехай Ілона зайде.
- Д-добре.
Валєра викликав до себе Ілону.
- Викликали?
- Так, але не я.
- Бачила, Олег Сергійович?
- Так.
- Ок, я пішла.
- Ілоно, почекай. Він злий. Удачі тобі.
    Ілона лише хмикнула. Вона зайшла до Олега. Він стояв обличчям до вікна.
- Добридень. Ви хотіли, щоб я зайшла?
- Лєри немає вдома, я заїжджав.
- Можливо. Адже вона у відпустці. Може бути будь-де і з ким завгодно. Це нормальне явище.
- Ілон, - він спокійно з нею говорив, - Ти ж знаєш про нас. Ви ж подруги.
- Припустимо.
- Скажи, будь ласка, де вона?
Ілона подивилася на нього, як на ідіота.
- Олег Сергійович, як ви вже зрозуміли, ми з Лєрою подруги і я все знаю, хочу підкреслити слово "все". Невже ви вважаєте, що я вам щось скажу?
- Згоден. Але те, що ви знаєте - брехня. Аліна збрехала Лєрі і я маю докази.

    Все-таки Ілона хотіла, щоб вони поговорили і не особливо вірила його колишній, оскільки на те вона і  колишня. І про це вона говорила Лєрі. Зітхнувши, вона сказала:
- Лєра у Німеччині.
- Назавжди? - Олег злякався.
– Ні. До кінця відпустки. Вона у тітки гостює.
– А телефон?
- Вдома залишився.
- Ясно. Ілона, прошу тебе, як тільки вона приїде, дай мені знати.
- Я подумаю.
Звичайно, вона йому скаже, але їй хотілося потримати його в напрузі.



Маша повернулася з роботи раніше.
- Люба моя, я довго думала про нашу з тобою розмову. І вирішила.
- Ну, не тягни.
- Моє життя пролетіло, так і не дізнавшись правду. Твоє ж лише починається. Не повторюй моєї помилки. Короче, я купила 2 квитки. Виліт завтра.
- Ого.
- Ми повертаємося подивитися у вічі своїм страхам.
- Ти шукатимеш своє перше кохання?
- Ні, не знаю. Побачимо.
– А як же твій бізнес?
- У мене є Фелікс, моя права рука. Ти забула? Та й я ж не назавжди їду.
Вони обійнялися.
- Ходімо чайку поп'ємо?
- Той самий знаменитий чай від Мерліна? - Лєра посміхнулася.
- Майже. Вдень він інший заварює.
І вони окрилені спустилися до вітальні.
© Лєна ,
книга «Службовий роман».
Коментарі