У Безіменному місті день Священного кохання – особливий. Ніжний, як лате. Яскравий, наче вогні ліхтарів ночами. Теплий, як чашка медового американо чи ромашковий чай Ертеніна. Його святкують у лютому, щоб довести: суворий зимовий місяць теж може стати місяцем кохання.
Якщо подумати, кохання є завжди і всюди. Кохання – одна з Танцівниць, основа життя. Погано, що кохання та ненависть нерозлучні. Я думаю, що прояв ненависті – результат неправильного вибору людини. Багато хто вважає закоханість справжнім коханням. Потім такі люди розчаровуються. І стверджують, що справжнього кохання не існує.
У лютому холодно та сніжно. І я намагаюся менше виходити на вулицю. Хоча іноді навіть холод не зупиняє від тривалих прогулянок та милування казково-білими краєвидами міста.
У день Священного кохання я запланував провести час із Маріль. Щоправда, досі не вирішив, куди ми підемо. На думку спадали різні гарні місця. Чи може вирушити до кожного з них?
А ще мені було цікаво, як цей день проведуть мої друзі. Щиро бажаю їм щастя.
Я сидів біля вікна, спостерігав за снігопадом і пив каву з молоком. У квартирі було тепло. Вогонь весело горів у каміні. Тріск полум'я дарував умиротворення та розслаблення. На камінній полиці спали кавові дракони та котопташечка, яка заблукала через снігопад. Я думав, що подарувати Чарівниці. Такій жінці подарував би цілий світ.
Стук у двері пролунав несподівано. Я сьогодні нікого не чекав. Але все таки відчинив двері. І завмер. На порозі, закутавшись у пухнасту білу шубку, стояла Маріль. У розпущеному волоссі іскрилися сніжинки. Щоки почервоніли від холоду. На руках - в'язані рукавиці.
- Маріль? - моєму здивуванню не було меж.
Вона подарувала мені ніжну усмішку.
- Ви самі мене запросили, - відповіла Чарівниця, - у листопаді. От я і вирішила відвідати вас.
Все ще не вірячи в те, що відбувається, я впустив жінку. Допоміг зняти шубу. Цього разу Маріль була вбрана у чорну в'язану сукню із золотисто-коричневими кавовими візерунками. Вона з цікавістю розглядала приміщення.
- У вас гарно, - сказала Чарівниця, - затишно і загадково. Як у справжнього Хранителя. А ще просторо. Тут би вмістилися кілька кавових машин і... Ой, я весь час думаю як людина, що любить каву.
- А я думаю, як справжній мрійник, - сказав я.
– Наприклад? - поцікавилася Чарівниця.
- Наприклад, я досі думаю, скільки кавових драконів поміститься у вашій оселі.
Маріль щиро засміялася.
- Ви мене заінтригували, Муні, - мовила вона, - я теж про це думатиму.
Почувши шум, з кухні вибіг Кульбабчик. Помітив гостю і засяяв.
- Мій домовик Кульбабчик, - представив я співмешканця, - Маріль Вормвуд, Кавова Чарівниця.
Домовик радісно кивнув. Він знав про жінку з моїх розповідей.
- У вас цікаві сусіди, - Маріль присіла і потисла крихітну долоньку.
Домовик побіг готувати щось смачненьке, а жінка оглядала полиці з книжками.
- Ви теж відчуваєте їхню пульсацію? - запитала вона. - У кожній книзі б'ється маленьке серце. Коли ми читаємо, ритми наших сердець зливаються докупи. На коротку мить ми відчуваємо життя книжкового світу. Ми самі стаємо частиною цього світу.
Вона говорила натхненно. І я зрадів, що знайшов ще одну любительку книжкових пригод.
Взагалі розмова про книги була довгою та цікавою. Під акомпонемент ненав'язливої мелодії ми потанцювали. Схоже, що спільний танець стає особливістю наших зустрічей. Потім куштували тістечка Кульбабчика. Зізнатись чесно, я забув, що сьогодні свято. Маріль стала такою рідною та домашньою, що її поява була очевидною. Бо Священне кохання поєднує серця. І в мить зустрічі не треба слів. Погляди і ніжні дотики красномовніші за будь-які фрази.