Рецепт від Маріль Вормвуд
Вам знадобляться:
Кава (краще брати в зернах і змолоти безпосередньо перед приготуванням. Смакові якості й аромат будуть більш насиченими).
Вода (більше чи менше, в залежності від того, скільки ви додасте молока. Маріль, наприклад, любить, щоб було менше води і більше молока).
Молоко.
Дрібка меленого імбиру (чи шматочок кореня).
Дві-три дрібки кориці.
Мед за смаком.
І, звісно ж, гарна джезва. Для натхнення.
Налити в джезву воду. Поставити на маленький вогонь, додати імбир і корицю. Зачекати, поки вода закипить, і всипати каву. Варити приблизно хвилину на дуже маленькому вогні. Стежити, аби кава не википіла.
Зняти джезву с вогню і трошки охолодити напій. Перелити каву в чашку. Додати мед. Напій стане густішим. В кінці влити молоко.
***Зваривши каву, Маріль накинула на плечі коцик і підійшла до вікна. Чашка з напоєм приємно гріла руки. Жінка зробила ковток і посміхнулася. Приємна ніжність кави і медова нотка чомусь нагадали про Муні. Дивовижний друг, мабуть, блукає містом, кутаючись у незмінний червоний шарф. Швидше за все, з пластянкою кави. Спостерігає за містом. Підбадьорює. Надихає. Дарує надію. Відвідує друзів.
На підвіконня вистрибнула кішка Чарівниці, білосніжна Панночка. Маріль машинально погладила красуню, спостерігаючи, як місто занурюється в сутінки. Чи то їй здалося, чи в провулку навпроти промайнув червоний шарф?
"Якщо це пан Міракл, міг би й навідатися", – подумала жінка. Потім згадала, що жодного разу не запрошувала Хранителя. - "Але це не проблема. Під час наступної зустрічі обов'язково запрошу його на філіжанку кави".