(Особистий рецепт Князя Зими)
Вам знадобиться:
2 кружальця лимона. Чи цілий лимон. Половину можете з'їсти.
2-3 гілочки меліси.
Кілька гілочок ромашки або дрібка сушених квітів.
Дрібка меленого імбиру.
Дрібка кориці.
2 зернятка чи дрібка меленого кардамону.
Цукор за смаком.
Улюблена чашка.
Джезва.
*****
- У джезві можна готувати не лише каву, - легенько посміхнувся Ертенін, зав'язуючи волосся у низький хвіст. На самоті на кухні Муні він почувався краще нікуди. - А оскільки я обожнюю експериментувати з приготуванням чаю, то дістався й до цього варіанту.
Мелісу і ромашку розітріть і покладіть у джезву. Туди ж вичавіть сік лимона і киньте кружальця. Залийте водою та поставте на вогонь. Коли напій нагріється, додайте імбир, корицю та кардамон. Доведіть до кипіння. Потім зніміть і процідіть у чашку. Чай можна пити несолодким, на смак він кислуватий і відмінно вгамовує спрагу. Підійде для дружніх розмов і для посиденьок із книгою й котом.
Взявши чашку з чаєм, Князь подався до вітальні, ближче до каміна. Тихе потріскування вогню заспокоювало і дарувало відчуття затишку та нескінченного умиротворення.
Такою і має бути зима – снігова, морозна, але яскрава та пухнаста, осяяна світлом гірлянд, свічок і ліхтарів.