Рецепт Лелі
- Цей напій підійде для тих, кому гіркота кави не до смаку, - повідомила Художниця, зав'язуючи волосся в кумедні хвостики, - а ненав'язливий аромат м'яти допоможе заспокоїтися після важкого дня.
Складники:
- 2-3 гілочки м'яти;
- 2 чайні ложки какао;
- дрібка естрагону для солодкого аромату;
- вода;
- джезва.
Розтерти гілочки м'яти. Можна замінити свіжою м'ятою. Всипати в джезву разом з естрагоном, залити водою і поставити на середній вогонь. Коли суміш закипить, процідити. Потім знову поставити на маленький вогонь. Додати какао і дочекатися, коли напій закипить. Перелити в улюблену чашку і додати цукор за смаком. Можна розбавляти з молоком. Какао відмінно підійде до пісочного печива або тортика.
Зваривши какао і додавши туди молока, Леля вирушила на свій маленький балкончик. Там стояло широке крісло, застелене коциком. За нею, голосно гавкаючи, стрибав песик на ім'я Кавовий. На ньому незворушно сиділа совокиця, тримаючи в дзьобі печиво. Істоти анітрохи не заважали Художниці і ні разу не влаштовували безлад у її великій світлій квартирі. Мабуть, розуміли що розгром робочого місця засмутить господиню.
- Тримайте, - дівчина поділилася з цуценям і совокицею тортом. Кавовий відразу ж забруднився у кремові, і Лелі довелося швиденько витерти милу мордочку з коричневими цяточками. Стоячи на балконі, вона спостерігала, як місто прокидається від зимового сну і раділа теплим сонячним дням. Хоча жодного разу не забувала того, хто вкрав її серце.