Так! Ще два треки. Люди веселяться. Все гаразд, але! Де Дрищ? За діджейським пультом нікого. Та й куди його понесло? До годування ще рано.
«Бійка в чоловічому туалеті!»
Точно! Бійка в туалеті! Невже Дрищ там?! Мене охопило легке хвилювання, але дуже дивно, воно було більше схоже на збудження, ніж на паніку.
Погляд на вхід, там уже стояли обидва рогаті нелюди-мордовороти Тесака. Добре, з'явилася нормальна охорона.
— До вас можна звертатися щодо питань порядку? — одразу ж підбіг я до одного з них і гукнув на вухо. Той ствердно кивнув головою.
— Тоді за мною!
Громила в чорному костюмі з підпиляним рогом впевнено пішов слідом. Насилу пробравшись через людей, що танцювали, ми дісталися до довгого коридору, в якому розташовувалися двері в чоловічий і жіночий туалет. Я завмер. Наприкінці коридору, сховавшись у тіні, хтось цілувався. І обидва ці хтось не були одягнені у зелені мантії. Я примружився. Дівчина була повернута спиною до нас із охоронцем Тесака і в неї була зачіска каре. Фотограф чи відеограф! Азіатка! Грек! Твою матір, знову він за своє!
— Гр…
Я осікся на півслові. Єврейського Казанова я щойно бачив на сцені. Значить, це не він. Парочка наприкінці коридору відлипла один від одного, при цьому видавши звук, що нагадував витягування пробки з ванни.
— Що? — приголомшено вигукнув я.
Лінь, відеограф, почервоніла, схопила в руки камеру і пробігла повз нас, повернувшись до зали. Наприкінці коридору залишився лише Дрищ, невпевнено переступаючи з ноги на ногу. На його обличчі застигла посмішка блаженного ідіота.
— Ах ти кобеліна! — весело вигукнув я.
Насправді я навіть був радий, що зараз застукав Дрища, а не Грека. Нарешті він відійшов від того розлучення, після якого ненавидів усіх гірських іноземців.
— Альоше, вибач.
— Потім розберемося з твоїми любовними пригодами під час роботи. Нині справа є.
Я швидко описав ситуацію з апаратурою, Іллею та моїми рідними. Дрищ кивнув і помчав геть, а я глянув на громилу зі спиляним рогом, який весь цей час стояв біля мене.
— А! Точно! Бійка в туалеті! Прошу ти перший.
Нелюд кивнув і впевнено відкрив навстіж чоловічий туалет. І завмер. Через його величезну тушу я не бачив, що там відбувається. Все? Запізнилися? Кого вже вбили?
— Бійки немає! Майже, — прогудів гігант і відійшов убік.
У чоловічому туалеті «Пробки» була одна фішка. У просторій вбиральні стояло три раковини, дві помаранчеві кабінки з унітазами та пісуар. Один довжелезний, метрів шість, інтерактивний пісуар. На відстані півметра один від одного, в цьому пісуарі були розташовані стрілочки, а над ними, на рівні полегшення обличчя висіли екранчики. І весь прикол полягав у тому, що спрямовуючи струмінь на стрілочки, ти міг керувати віртуальною платформою, яка відбивала кульки, що летять до неї, і за це отримував очки. І зараз два п'яні мужики, закинувши підлоги своїх мантій на плечі, весело рубалися в цю гру, кожен на своєму моніторі, намагаючись обіграти один одного. Невже зелена коробка прийняла це за бійку? Та бути такого не може.
Я підбіг до кабінок і відчинив перші двері. На унітазі, розвалившись з вантузом обіймаючи, лежав несвідомий Мʼякуш, з фінгалом на півобличчя.
— Ахахаха! П'ятнадцять! А в тебе сім! Я виграв! — почулося з боку пісуарів. — Ведучий, ти це, не хвилюйся, все з ним добре.
— Це ви його? — вийшов я з кабінки, а охоронець Тесака одразу напружився, готовий будь-якої миті вступити на мій захист.
— Та тут так вийшло.
— Вино якесь дивне, — втрутився другий, йому явно коштувало чималих зусиль стояти на ногах.
— Так так! Вино дивне, притуплює почуття болю.
— А ми заходимо до туалету, а з кабінок цих… як їх…
— Звуки! Наче хтось когось там шпекає.
Обидва заржали, але я не розумів поки до чого все йде.
— Ну, ми й вирішили глянути, хто там.
— Але ж ми не знали...
— Так, ми не знали, що двері в кабінки відчиняються всередину. Ну от і смикнули двері, а цей там виявляється вантузом працював, і вже виходив.
— Ну і бах!
Обидва знову заржали.
— А вино тут до чого?
— А, то це, йому не боляче було, коли він його пив.
І заливаючись від сміху обидва гості пішли до зали.
— Допоможеш привести його до тями? — благаюче подивився я на нелюдя з підпиляним рогом, той ствердно кивнув.
«Група дограє останній трек! Група шукає ведучого!»
Ну що ж, криза з унітазами та бійкою в туалеті вирішена, підемо розважати народ. Двері, коридор, зал, танцпол, сходи, сцена, мікрофон. Погнали!
— Ще раз бурхливі овації групі Доктор Пеппер! Ми з ними не прощаємось, хлопці та дівчата ще повернуться на нашу сцену!
Натовп проводив музикантів гучними оваціями та став потихеньку розсідатися по своїх місцях.
— Так, дорогі друзі, займайте свої місця, ви добре потанцювали, а тепер можна й добре випити. Піднімемо келихи, за нове життя!
Цих просити двічі не треба, почулися вигуки, брязкіт посуду, а я кивнув прибиральницям, і ті кинулися на сцену, прибирати вино під ногами.
А що я? А піду я ближче до народу, бо стою ось це на сцені, ще ця колона, що закриває мене від більшості. Спустившись на танцмайданчик, я попрямував до столів.
— Друзі, їжте, пийте, а я поки що з вами поспілкуюсь, ви ж не проти, я сподіваюся?
Натовп схвально загув.
— О! Гаврило! Ви повернулися, все з вами гаразд? Як себе почуваєте?
— Файно! — весело вигукнув нелюд із головою лева і підняв угору забинтовану руку.
— Відмінний бойовий настрій! То що, чи готові закінчити конкурс і вирвати перемогу?
— Іншим разом.
— Чули, Романе Павловичу, не розслабляйтесь, на наступному корпоративі вам так легко вже не виграти.
Гості якось нервово посміхнулися, а я подумки мало не прокляв себе за таку сміливу зухвалість.
— Завжди готовий! — пролунав знайомий голос.
— Навіть зараз? — ну, якщо тонути, то по-повній.
— Хлопчику, це виклик?
— А чому б так! Ідіть до нас! Романе Павловичу, просимо!
Натовп зааплодував, Тесак впевнено підвівся зі свого місця, і підійшов до мене. А я раптом згадав одну мить з біографії цього лисого чоловіка, яку підкинув мені його племінник.
— Романе Павловичу, мені тут підказали, що ви колись у юності грали на гітарі, це правда?
— Ну так, було діло, — лисий авторитет, що стояв біля мене, якось невпевнено засовався. — Музичну школу закінчив.
— Тобто руки пам'ятають?
Тесак з недовірливим виразом обличчя подивився на свої долоні, а я трохи підсунувся до нього і зашепотів на вухо:
— Романе Павловичу, не переживайте, все буде добре, ви ж хочете сподобатися цим людям, і зараз ми це вам влаштуємо.
— Хлопчику, пропонуєш мені зіграти на гітарі? — вигукнув він.
— Більше того, пропоную невеликий конкурс. Проходьте на сцену.
Прибиральниці там уже все видраїли, добре. Я маякнув Греку, що стояв біля Дрища, той одразу підбіг до мене.
— Налаштуйте Тесаку гітару.
— Зараз.
— Ну що, друзі, конкурс буде такий…
— Добрий вечір! — почувся злий вигук з боку входу.
Та що б вас! Що ще там? Інопланетяни? Зелені літаючі мавпи?
Усі звернули увагу туди, включаючи мене. У зал увійшли четверо поліцейський, за якими стояв другий нелюд-мордоворот Тесака. Оп-па.
— Ну все! Припливли. Я ж казав, що шифрувати треба листування. Тепер ось на, отримуйте, за нами приїхали, — почав тараторити над вухом Грек. — Поліція, податкова…
— Я дивлюся у вас тут захід, а ви знаєте, що цей заклад не має всіх необхідних дозволів для проведення приватних заходів? — впевнено продовжив один із поліцейський, прямуючи до мене.
— Вибачте, але що відбувається? — голос мій трохи тремтів.
— Чуєш, хлопче, не нагнітай, пішли вийдемо, поговоримо, — одразу ж активізувався Тесак і зістрибнув зі сцени. Люди у залі мовчали.
— Спокійно,— ледве чутно промовив поліцейський, що його могли чути тільки я і Тесак,— ми танцюристи, розіграш такий, зараз виведем все в танець.
— Який до біса танець? — намагаючись не кричати, прошипів я. — Хто ви такі? Стриптизери? Ми жодних ментівських танців не замовляли.
— Але як? — вже знітився поліцейський, — Це ж «Пробка», корпоратив фармацевтичної компанії.
— Ні! Це не фармацевтична компанія.
І ось тільки тепер поліцейський глянув на дивне вбрання Тесака, потім глянув на затишну залу.
— Е-е-е-е, вибачте, накладочка вийшла, ми зараз підемо.
— Стояти,— одразу ж зреагував Тесак,— а давайте, вийдемо разом, ніби я йду вирішувати з вами питання, чи підіграєте?
— Звісно.
Тесак своєю чіпкою хваткою взяв громадянина несправжнього начальника під лікоть і повів до виходу.
— Друзі, не переживайте, зараз Роман Павлович все вирішить і ми продовжимо наше свято, — сказав я в мікрофон, і одразу ж подався до Дрища.
— Чи готові акробати?
— Так, чекають відмашки.
— Тесак повертається, і одразу ж випускаємо їх, у дупу всю цю самодіяльність.
— Згоден.
Через хвилину Тесак повернувся до зали, сяючи, як новенький Мерседес із салону. Він безцеремонно вихопив у мене мікрофон і підійшов до столів. Драматична пауза.
— Питання вирішено! Продовжуємо свято!
Натовп захоплено заволав, а я побачив, що на вході замаячила моя сестра. Свято продовжується!