- Частина 1 -
Я спробував втекти з цього проклятого місця, але Мюстар схопив мене телекінезом. Я більше нічого не міг зробити і ось так безглуздо ми повернулися додому. Він замкнув мене в кімнаті, і я без жодних сил звалився на ліжко, занурившись у глибокий сон.
Я був вимотаний морально, але це не завадило мені зібратися з силами і спробувати залишити це місце рано-вранці. Хоча я не впевнений, що це був саме ранок… Вікон у цій кімнаті не було, їхній будинок розташований так, що за трьома із чотирьох стін знаходяться сусіди. У результаті все, що я міг робити, то це кричати, бити по дверях і стрибати на місці (я перебуваю на другому поверсі). Цілий день я шумів, сподіваючись, що вони нарешті відчинять ці чортові двері.
Але, зважаючи на все, цього не станеться... І виною тому К'ю. Це він попросив наглядати за мною. А я не хочу, щоб за мною доглядали ці дурні!
Мюстар зрозумів це, тому замкнув мене тут. Скільки мені тепер чекати? У цій темній кімнаті... Три свічки навряд чи справляються з освітленням цього місця.
Але мене випустили раніше, ніж я гадав. Як тільки я заспокоївся, вони дозволили мені спуститися до головної зали. Хоча скоріше причина була у моїй спразі та голоді.
— Нуар, ви ж знаєте, що ваші діти зжерли вольхи?
Вона промовчала і лише згідно кивнула. Так спокійно, що в мене мурашки по спині пробігли.
— І це для вас нормально? — я перевів свій погляд на дітей, що обідають.
— Це краще, ніж рабство, — на трохи корявому людському відповіла мені їхня донька.
Вони вселили це виправдання навіть дітям. Скільки їй років 6? А вона вже впевнена, що поїдання її братів якимись дикунами це норма...
Загалом я частково вже заспокоївся. Це справді їхнє життя, їхні правила, навіть якщо вони такі нелюдські. Але перебувати поруч із ними, мені страшенно гидко. Я гадки не маю, коли повернеться К'ю, тому хочу знайти його і розповісти йому про це. Впевнений, у такому разі ми надовго тут не затримаємось… Адже К'ю, він… Він не такий, як решта. І справа далеко не в його силі.
Я глянув на засуджуючий погляд Мюстара і Нуар після того, як я звернувся до їхніх дітей. Їм явно це не сподобалося.
— Просто відпустіть мене, — сказав я.
- Ні, - твердо відповів Мюстар.
Я вдарив по столу і пішов у бік виходу. Звичайно ж двері зачинені. Та я ніби у в'язницю потрапив! До біса цих придурків!
Я пішов до сходів на другий поверх, щоб потрапити до себе в кімнату, але голос позаду зупинив мене.
- Ти не доїв, - сказав Мюстар.
Я проігнорував його, але схоже, що це було дарма. Він знову використав телекінез на мені і посадив назад за стіл. Я спробував підвестися, але сила все ще діяла на мене, тож я хіба що руками міг смикати.
- Їж.
- Не хочу я!
- Я сказав їж.
- Йди до біса!
— Або ти мовчки їж, або я застосовую силу.
— Що, в горлянку мені ці овочі заштовхаєш? — висунувши язик сказав я.
- Саме.
- Спробуй!
Я не вірив, що він піде на це. Але це було помилкою.
- Давай, - він наказав своїй дружині і та почала поміщати овочі мені в рот.
Ось тільки я міцно його закрив, проте тут уже силу використали діти. Їхня донька відкрила мій рот силою, а їхній синок почав рухати моєю щелепою, пережовуючи їжу.
Я намагався виплюнути все назовні, спеціально їм на зло, але вони закрили мені рота, а їхня донька підійшла і закрила ніс. Коли я більше не міг дихати, довелося ковтати. Це ніби катування якесь…
Мене дратують ці недоумки! Вони перестали використовувати на мені сили, і тоді я підвівся з-за столу. Показово я засунув у рота два пальці і натиснувши на корінь язика вирвав усе, що вони засунули мені в шлунок. До того ж я загадав їхній килим.
- Це ти дарма.
І тільки після моєї капості я усвідомив… У них немає жодних меж. Він же змусить мене жерти блювоту!
Ось про що я подумав. І я мав рацію. Він справді змусив мене жерти все, що я вирвав.
Однак це викликало лише ще один блювотний позив. Ось тільки Мюстар використав мені силу і якось видалив це бажання.
Зі сльозами на очах, я впав на підлогу.
— Єдиний наказ, який мені дали — це доглянути тебе. Якщо ти не хочеш по-доброму, доведеться робити якось по-іншому.
Він навіть не може сказати погано. Тому що не вважає, що це погано. Яка ж мерзота.
— К'ю нізащо не пробачить тобі цього! — витираючи сльози, вигукнув я.
— Якби пан К'ю справді про тебе хвилювався, він би серйозніше підійшов до встановлення правил твого змісту. Але він обмежився лише простими словами: «Дивіться за ним», — зарозуміло дивлячись на мене зверху вниз, сказав Мюстар.
Це не правда ... він уб'є цю сволоту, коли дізнається.
- Частина 2 -
Я заплющив очі на те, що сталося вчора, і тому почав слухатися їх. Хіба я мав ще якийсь вибір? Я дочекаюся К'ю і тоді моя помста відбудеться.
Але все пішло навперекій… Під час обіду твердий овоч у підливі полетів мені просто в голову. Потім другий, третій… Це так діти граються…
Нуар, звичайно, щось сказала їм на демонічному і вони припинили, але це що взагалі таке?
І коли на вечерю їхній синок спеціально наблизив мені в тарілку, я все зрозумів. Вони просто повторюють своїх батьків.
— Я не буду їсти... — тихим голосом сказав я.
- Будеш, - відповів Мюстар.
- Дайте мені нову порцію.
- Тентін не виділяв мені коштів для твого змісту. Так що й іншої їжі для тебе не маю. Їж.
Та це якийсь жарт… Не може ж бути так погано?
Закривши ніс руками, мені довелося їсти це. Хоча б із цим у них немає проблем. Я намагався відокремлювати овочі від блювоти, але важко було уникнути її всю…
Наступного дня все пішло ще далі. Їхня дочка практикувалася в пірокінезі і навмисне підпалила частину мого волосся. Я намагався загасити їх і побіг до вікна, адже на вулиці дощ, але Нуар сприйняла це як спробу втекти, тому просто відкинула мене назад і загасила вогонь силою. Так, після цього вона ще згадала про килим що я тоді загадив і змусила мене чистити його. А як тільки Мюстар повернувся з ринку, він забив єдине вікно. Шляхів для втечі більше немає.
Вони так і продовжуватимуть знущатися з мене?
— Скільки ваші діти займатимуться цим? — спитав я батьків.
Але відповіді не надійшло. Це їх мало турбує.
Наступного ранку я прокинувся перекручуючись в повітрі. Ці двоє дрібних засранців зайшли до мене в кімнату для чергової капості.
Вони говорили демонічно, так що я не розумів про що вони там шепотілися. Але раптом синок зняв із мене штани. Пальцем він показав на штуку в мене між ніг, і дочка зніяковіло відвернулася. Схоже, що їм стало цікаво, чи є в мене там щось… Але це вже ні до яких воріт. Коли цей придурок захотів схопити мене рукою за штуку, я почав брикатись і випадково штовхнув його ногою. Природно він упав додолу і почав ридати.
Почувши голосний плач, люблячий тато відразу прибіг до кімнати. Він вивів дітей, а потім схопив мене за шию, і міцно стискаючи її прибив до стіни. Хоч я й не бачив цього, але впевнений, на той момент моя голова набула малинового кольору.
— Ще раз торкнешся моєї дитини, і тобі кінець!
Що, навіть начхати на слова К'ю? Хоча він же впевнений, що той не сумуватиме за мною.
А може воно справді буде так?
Чому він не повертається за мною ... Невже він ще не зрозумів, які арлекіно насправді ...?
- Частина 3 -
Але наступного ранку все змінилося. Темні часи у цьому будинку закінчилися. Ні, це не К'ю повернувся. У мене просто не було потреби спускатися вниз і перетинатися з цими покидьками.
Мюстар найняв якусь дівчину, щоб вона доглядала мене. І вона людина, що рідкість у цьому місті. Її звуть Ліз, у неї кучеряве руде волосся і милі веснушки в районі носа.
Вона принесла мені тарілку з їжею та воду прямо в кімнату. Як тільки вона зачинила двері на замок, ми залишилися наодинці. Більше ці дрібні тварюки не діставатимуть мене.
Дівчина виглядала старше за мене, я б дав їй років 16.
— Пан Мюстар найняв мене твоєю доглядальницею. Він також попросив позайматися з тобою демонічною мовою, — у неї був такий гарний, я навіть сказав би мелодійний голосок.
Він відразу заспокоював мене, можливо тому, що він нагадував мені про маму. Мав схожий голос.
Я насправді не проти вивчити їхню мову, ось тільки… Ця паскуда Мюстар. Він вирішив так загладити свої гріхи? Я все одно ніколи не вибачу його. Через нього я жер блевотину, і не тільки власну! Начебто взагалі можна пробачити його.
***
Загалом з того моменту ми почали займатися з нею мовою. І насправді він не такий складний. Звичайно, щоб вивчити його повністю піде десь років зо два, але якщо я почну розуміти хоча б небагато з того, що кажуть місцеві, вже буде непогано.
Часом під час перерв ми розмовляли на різні теми.
- А чому ви тут? — спитав я.
Хоч вона і не набагато старша за мене, вона все ж таки мій вчитель, так що я звертався до неї шанобливо. Та й взагалі, я завжди намагаюся поводитися добропорядно поряд з дівчатами.
— Я приїхала сюди разом із батьком. На жаль, він помер від хвороби, і я застрягла тут. Зараз я працюю, щоб накопичити грошей на групу, що супроводжує. Я слабка, і мені потрібна допомога, щоб дістатися одного з портових міст.
— А ви маєте місце, куди ви можете поплисти?
— Батько казав, що у Рокенленді у нього живе сестра. Якщо чесно, він навіть місто не назвав, та й ніби як у неї і так чотири дитини… Але це всяко краще, ніж жити тут, — на останній пропозиції її голос став тихішим.
- Це точно. Я ненавиджу це місто…
- Ха-ха-ха, - вона мило засміялася. - Я теж!
— Тут вулицями ходять брудні, смердючі акули, яким арлекіно згодовують своїх дітей, — продовжив я. — Так у цих акул ще й раби є… Одна з них мене навіть спокусити намагалася.
Чомусь, коли я говорю про це зараз, то це не звучить так жахливо. Я ніби скаржуся своєму другові, перекладаючи це жартома. Напевно, все це тому, що вона сміється.
- О! То ти зустрічався з Олександрою? — раптом спитала вона.
- Хто це? Та суккуб?
- Так. Вона вже розгубила весь свій шарм і тепер виглядає як дитина, але раніше вона була… Жіночнішою. Фігура, груди… Втім, не має значення.
А мені цікаво…
- Так, а чому вона тепер виглядає як дитина?
- Ах ...
Вона схопилася за чоло, ніби їй не хотілося говорити на цю тему, але якщо вона її підняла, то в неї не залишалося вибору.
— Як ти, напевно, знаєш, чари сукубів працюють тільки на чоловіків. Ось тільки вони не працюють на чоловіків із її раси, тобто на демонів. У Фріленді рідко бувають хлопці із Саверуза, Бангкоку та Щупаччі. А от люди з Шаї так і пруть. Ось тільки з того моменту, як захворів король, вони в Рейнфолл не ногою. Отже, вона більше не може висмоктувати з чоловіків сили і деградувала до своєї справжньої форми. Хоча може бути комусь таке до душі… — сховавши своє червоне обличчя в долонях, казала Ліза.
— А як пов'язана хвороба короля із відвідуванням людьми цього місця? — кладучи ложку з овочами до рота, поцікавився я.
— Тільки король та його підлеглі можуть тримати у вузді вольхів. Без його суворого нагляду вони почали нападати на людей.
— Навіщо тоді тримати їх? Це ж безглуздо…
- Я теж так вважаю. Але… — вона почухала щоку і продовжила: — Може, вони бояться їх?
- Бояться? Звучить дивно…
— Ну, спочатку вони прийняли їх і справді хотіли допомогти. Але зараз ті крихти вольхів, яких колись дали притулок арлекіно, встигли розплодитися, і тепер у цьому місті їх навіть більше, ніж господарів.
***
Разом з нею я втратив рахунок часу. Навіть не знаю, скільки ми вже так займаємося. Я постійно занурений у вивчення мови, це допомагає мені відволікатися… Але від розмов із нею мені стає ще легше. Я більше не згадую про те, що відбувалося в цьому будинку ще кілька днів тому. Цих шість годин на день наодинці з нею вистачає, щоб я повністю підбадьорився. Я навіть перестав чекати К'ю… Може йому варто затриматись там із Тентіном…
Але все одно мені трохи цікаво, що ж у нього там відбувається.
- Частина 4 -
Ці затишні дні нагадали мені про те, як я вперше навчався магії. Мій учитель був родом із Саверуза, хоч він і був людиною. Він приїжджав до Лапреузи на дослідження метеорита. Зрештою він нічого не зміг вдіяти з нашою проблемою, але він все ж таки затримався в селі на пару днів. Тоді він і навчив мене магії… Так, це було справді весело.
Звичайно, незабаром після цього нас вигнали з міста, і нам з батьками довелося блукати лісами... Так, далі історія стає похмурішою, але до цього були по-справжньому хороші дні... От якби повернутися в той час...
«Ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха-ха!», — у моїй свідомості пролунав оглушливий сміх.
Хоча ні, він не приголомшував… Але робив боляче моєму мозку!
Я схопився за голову під час уроку з Лізою.
- Що таке? - Здивувалася вона.
«І справді, що це було таке?!», — уїдливо запитав голос у голові.
Що тобі від мене потрібно? Провалюй!
Чорт! Знову я розмовляю з ним… Це просто… просто побічний ефект.
«Ха-ха-ха-ха-ха! Побічний ефект!», - продовжив голос.
Я щільно примружив очі й скушкірив обличчя, що з'явилися на носі зморшки. У мене страшенно болить голова, коли цей голос починає розмовляти.
«Я вперше дочекався відповідного кандидата, а ти виявився таким... Дивним! Може…».
- Заткнися! — я не дав йому домовитись і вигукнув це вголос, закривши вуха.
- Е? Пробач… — тихо відповіла Ліза, що розгубилася.
Чорт! Я не тобі! Чому зараз я говорю це в думках?
Я швидко плескав віями, бо її силует почав розпливатися в моїх очах. Біль був такий сильний, що я впав усім тілом на ліжко. Повіки почали тяжіти, а потім… А потім свідомість померкла.
***
І ось я знову серед цих рук. Їхня незліченна кількість.
А вдалині стоїть худорлява істота в чорній мантії з капюшоном. Його шкіра сірого кольору, з-під довгого попелястого волосся назовні вириваються два чорні роги. Його вуха довгі, губ немає, але він все одно єхидно посміхається. А ось його очі… Вони мають червоний колір та зіницю у вигляді спіралі. Я вже десь бачив їх… На лобі в нього якийсь розріз, що нагадує закриту повіку. Невже ще одне око?
— Давай ти не вигадуватимеш історії, гаразд? - Заявив він.
Це володар того голосу у мене в голові.
- Хто ти такий?
- Диявол, - не вагаючись відповів він.
Диявол? Це ще хто такий? Начебто я колись чув це слово, але не можу згадати коли…
- І що тобі треба? Скільки ти лізтимеш до мене в голову?
— Ти шукав мене, а я тебе . Все просто. Мені потрібний зв'язок з тобою.
- Я ніколи не шукав тебе!
— Але хіба ти не хотів стати сильнішим?
Хотів… Але до чого тут він? Що за маячня взагалі відбувається?
- Чому саме я?
— Для контракту потрібно виконати певну умову. У всіх дияволів воно різне. І моя надзвичайно рідкісна умова криється в твоїх справжніх спогадах. Ти вже виконав її. Таких, як ти мало!
Справжніх…? Ні… Я не хочу згадувати!
- Я не хочу згадувати!
— Поки ти не приймеш себе таким, яким ти є, ти не зможеш стати сильнішим…
- Йди до біса!
- А як же контракт?
- Я ніколи не погоджувався його укладати! І взагалі, це просто сон. Провалюй звідси і більше ніколи не повертайся.
- Просто сон? Тоді ти не заперечуватимеш… — він клацнув своїми довгими пальцями і найближчі руки схопили мене за ноги.
Вони почали тягти мене під землю.
— Можливо, ти згадаєш, що накоїв…
Ні ні ні ні! Я не хочу…
— Дияволи приходять лише до найгірших людських покидьків. І я так чекав хоча б на одне… — з якоюсь насолодою сказав диявол. — Я нізащо не дозволю тобі втекти від мене! Я примушу тебе пригадати!
***
Післямова автора
***
Взагалі тут коректніше було б випустити один великий розділ, але я вирішив поділити його на два, тому що в такому разі було б дуже багато тексту. Просто якщо глава здасться дивною, то я хотів би заздалегідь виправдатися, і сказати що це лише перша частина)) У другій все стане ясніше і питань до того, що відбувається, залишитися не повинно.
Коментарі та вподобання дуже допомагають виходу продовження.
Дякую, що прочитали главу!
Слава Україні!