ЮЛІЯ КОНИК I ДЕ ОЖИВАЮТЬ ГЕРОЇ
Море…В когось це слово асоціюється з хорошим відпочинком у літню відпустку. Для когось це лише слово, що немає ніякого значення. А для мене це дивовижне місце,в якому знаходжу розслаблення та спокій.
Коли втрачена надія та муза, ти просто йдеш туди та поринаєш у світ ейфорії. Це неймовірне відчуття сидіти на теплому чорному піску та дивитися в далечінь голубого моря, який оточує тебе зі всіх сторін. Таке таємниче та непередбачуване. Нікому не підкоряється, лише своїм законам. Закривши очі, ти ніби у казці. Шум хвиль, які можна слухати нескінченно та заставляє тебе поринути у світ магії, від якої паморочиться в голові.
Приглушений крик чайок, який несеться з глибин голубого неба. Вітер… Легкий вітер, який колихає воду, ніби колискову.
Прекрасно спостерігати та заходом сонця. Інколи сонце набирає червоного кольору, і з кожною секундою зникає за темними хмарами. З іншого боку вже чекає на свій час молодий місяць, який цілу ніч буде господарем у небі. Височезні скелі, які народжені у морі. Хвилююче море, де здалека видняться декілька островів, яких покривав легкий білий туман. Якщо придивитися, можна побачити вершину одного з величезних та найнебезпечніших вулканів світу, Везувій. Ця насолода від природи заповнює собою кожну клітинку твого тіла, і ти розумієш, що здатен на все. Вона наділяє тебе невидимими силами, від яких відкривається нове дихання на нові перемоги.
Коментарі
Упорядкувати
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку
Показати всі коментарі
(5)
ЮЛІЯ КОНИК I ДЕ ОЖИВАЮТЬ ГЕРОЇ
@Роузі Рей дякую)
Відповісти
2023-10-07 12:14:18
1
ЮЛІЯ КОНИК I ДЕ ОЖИВАЮТЬ ГЕРОЇ
тут не тільки Везувій, а ще й супер вулкан біля нас. Страх перед такою красою зникає)
Відповісти
2023-10-07 12:14:52
1
ЮЛІЯ КОНИК I ДЕ ОЖИВАЮТЬ ГЕРОЇ
Криками чайок передаю вітання з набережної чорного моря🤝
Опис присутній, опис зрозумілий, лаконічно відносять читача на берег. Можливо, текст ще треба вичитати, але критичного не має. Сам опис наче море в штиль, хотілося би чогось яскравого та ціпкого, авторського, але це вже інше питання.
Вцілому, дякую за роботу, море тепло огортає✨
Бажаю натхнення 💜
Відповісти
2023-10-11 15:43:59
1