ЮЛІЯ КОНИК | ПОЄДИНОК ПІД НАЗВОЮ "ЖИТТЯ"
Кріс… Ще маленьким хлопчиком, він полюбляв самотність, попри те, що в нього велика сім'я з багатьма братами та сестрами. Він народився не такий як всі. В нього генетичне захворювання — гетерохромія. Одне око голубого кольору, а друге — чорного. Різниця між зіницею та кольором була майже не помітна. Починаючи із садочка та закінчуючи університетом, його не сприймали, як за нормально хлопця. Все, що він пам'ятає — це знущання, тортури та глузування. Рідні говорили, що він сам повинен налагодити стосунки. Підтримки не було. Злість та ненависть до всього світу накопичувалися роками. Водночас, Кріс відчував нестерпний біль, який кожного разу, обливав його душу та тіло кислотою. Ці кислотні рани не заживали, даючи знати про всі образи, які терпить душа. Останнім кроком стало те, що його кохана дівчина була з ним, лише через те, що посперечалась з подругою. Ось так Кріс став на шлях неповернення. Народилась помста… Вона керувала його підсвідомістю, недаючи адекватно мислити та приймати рішення. Це єдине, ради чого він залишається жити на цьому світі.
Ніхто не пита,що за душею у нього
Всі судять лише поведінку
І що спонукало до долі такої
Вийти на ринг поєдинку.
Ніхто не пита,що за душею у нього
Всі судять лише поведінку
І що спонукало до долі такої
Вийти на ринг поєдинку.
Коментарі
Упорядкувати
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку
Показати всі коментарі
(1)
ЮЛІЯ КОНИК | ПОЄДИНОК ПІД НАЗВОЮ "ЖИТТЯ"
Не дивлячись на те, що я не зрозуміла, хто ж такий той Кріс, історія його життя - зрозуміла. Короткі речення, наче короткі спалах-кадри. Особисто мені подобається така подача. Але залишається відчуття не закінченої думки. Я не зрозуміла акценту на гетерохромії... Якщо це був натяк на демонічну ознаку, то він був дуже прозорий. Читалося легко. І було цікаво. Дякую.)
Відповісти
2023-10-09 13:35:08
2