Пролог
Частина I 1. Катя. Життя – сон
2. Катя. У зграї вовків
3. Паша. Дівчина з сумною посмішкою
4. Катя. Тихим бути не класно
5. Паша. Моя персональна совість
6. Катя. Ангелятко
7. Катя. Мальвіна
8. Паша. Трагедія
9. Директриса
10. Катя. Заціпеніння
11. Паша. Дитбудинок «Сонечко»
Частина II. 1. Слідчий
2. Катя. Минуле
3. Диктофон
4.Катя. Страх, біль та надія
5. Бісеня
6. Катя. Звинувачення
7. Зла копія
8. Катя. Голос совісті
8. Катя. Голос совісті

Паша допоміг мені підвестися, при цьому відводячи від мене. Мені здалося, що він засуджує мене за бійку та за зовнішній вигляд. Звичайно, адже зараз я виглядаю як «справжня красуня»: з червоною міткою на щоці, згаслим поглядом і шишкою на лобі. Усю мене досі трясе від ненависті та злості. Якби я була сильніша та розумніша, змогла б провчити Шурку.

— Чого відводиш очі, бридко? — грубо звернулася до Сірова, який помітно нервував. Я могла б бути з ним ввічливішою, він все-таки не кинув мене напризволяще, але я знала, які секрети цей хлопець ховає за своєю спиною.

Він зніяковів і обережно глянув на мене своїми невинними карими очима. Підійшовши до нього, я потягла його за рукав до вікна. Так, зараз я була грубою та дикою, як його брат раніше.

— Відповідай, не мовчи! Ти був такий сміливий нещодавно, врятував мене від цієї тварюки та її подруг. Куди ж твоя сміливість поділася зараз? Я тебе лякаю, теж думаєш, що я змогла б убити Мальвіну? — Терпінню урвався кінець. Моя душа ніби розділилася на частини.

В його очах був лише страх і непорозуміння. Я не стала довго церемонитися з ним і видала свій головний козир:

— Скажи щось, хочу почути твій голос. Максим більш балакучіший, ніж ти, — з неприхованим єхидством промовила я. Здається, Паша перестав дихати, а потім віддалився від мене. Очі забігали; він почав потирати руки і тупо дивитися в одну точку.

Я сіла на підвіконня і затулила обличчя руками. Як все-таки важко в емоційному плані тиснути на людину, яка не чекає від тебе ніякого підступу. Паша не був моїм другом або близькою людиною, я знала, що вчиняю некрасиво, граючись з його почуттями. Мені потрібні були відповіді негайно.

— Катю, як ти дізналася? — Його голос пролунав, як тиха мелодія піаніно.

— Бачила сьогодні твого брата-близнюка. Він намагався поводитися неадекватно з нами. Я, охоронець і наша директорка були присутніми зі слідчим Бердюгіним на початку допиту Максима. Це все, що тобі треба знати, — сказала я невдоволеним тоном. — Ходімо зі мною надвір, подихаю свіжим повітрям.

Я попрямувала до виходу із приміщення. Ішла, не озираючись на свого підозрюваного, адже була на сто відсотків впевнена, що він не з тих людей, які можуть уникнути вини. Цікаво, чи Паша почувається винним?

Обмацавши кишені, знайшла своє заспокійливе — цигарки. Перша затяжка подарувала мені бадьорість і зменшила нервозність. Я повернулася і глузливо подивилася на хлопця, який скривився від запаху диму сигарети. Теж мені спортсмен!

— Від нас приховували твого брата, посилаючись на те, що він психічно хвора людина, приховували як пацюка. Ти грав німого, а в той час убили Таню! — ледве стримуючи сльози, вигукнула я.

— Катю, ми тут ні до чого. Мені шкода тебе, ти заплуталася у своїх почуттях. Ти шукаєш винних, як і я півроку тому. Повір, наш секрет із братом не впливає на ситуацію у дитбудинку. Ми самітники, Максим сам обрав таку стратегію, і я дійсно місяць не розмовляв після загибелі батьків і сестри, — торохтів Паша, дивлячись у мої заплакані очі.

— Прийомної сестри, — поправила я його, витираючи сльози. Ох, він так все розповів, що мені захотілося повісити німб над його головою і назвати ангелом, але моя недовірливість заважала мені це зробити.

— Яка різниця! Вона була чудовою людиною, знаходила позитив у всьому. Нехай слідчий допитує мене, мені приховувати нема чого, — байдуже відповів Паша, вихопивши сигарету з моїх рук і кинувши її на землю.

— Мені страшно, і я зла на себе, що вже ніяк не можу допомогти Мальвіні. Ти здаєшся непоганим хлопцем, хочу тобі вірити, але не можу, Пашо, — сумно мовила я.

—Як давно ти тут? — несподівано спитав хлопець.

— Два роки. Ще так багато залишилося. Після всього, що трапилося, хочеться скоріше покинути це місце, але мене вже ніхто не вдочерить. Так і гнитиму тут, курячи сигарети і плачучи ночами в подушку, — невесело відповіла я, дивлячись на похмуре небо.

— Ти її не застала, — прошепотів Паша, щоб я не почула. Голос моєї совісті не був задоволений. Я все крутилася на одному місці і не мала конкретного результату, ще й постраждала через Шурку.

— Дякую, що заступився за мене. Хлопці не люблять брати участь у бабських сварках, — щиро подякувала я Паші за порятунок.

— Я вчинив так, як мав зробити. Ти сильна духом дівчина. Жаль, що опинилася в цьому місці. Такі, як ти, повинні мати право на щасливе життя, — впевнено відповів Паша, віддаляючись від мене.

— А ви? Хіба ви не заслужили хорошого життя? — здивовано запитала я, наздоганяючи його.

Він зупинився і похмуро глянув на мене.

— Нас не відпускає минуле, надто багато прогалин у ньому. Нам, як і тобі, ще треба розібратися в усьому.

— Довго ж ми розбиратимемося. Ти знаєш, я дуже налякана тим, що ще можуть когось вбити. І найсмішніше, що я не хвилююсь за себе, — прямо відповіла я без жодного лукавства.

Сіров здивувався і знизав плечима:

— Ти багато разів билася з Вишневецькою, боролася за своє життя. Ти звикла захищатися та оборонятися, тому й не боїшся, що тебе можуть образити чи забрати життя.

Я була відкрита для Паші, як книга на столі. Щиро і по-справжньому останнім часом я спілкувалася лише з Бердюгіним та Мальвіною. Правда, я не знала, наскільки я можу довіряти Сірову, який він мав свої секрети про які хлопець розповідав тоді, коли вони виходили самі назовні.

Голос моєї совісті тихо сміявся і примовляв: «Дурна, хіба він відкриє тобі всі секрети. Вбивця на волі, а ти шукаєш лише виправдання». Поганий із мене слідопит. Я маю знайти Романа Олексійовича і обговорити все, що почула від Паші. Сподіваюся, що разом ми побачимо істину.

© Sabrina_Loveless,
книга «Арлекін».
Коментарі