На уроці магії вони з вчителькою вчили історію.
- Добре, ще 30 хвилин до кінця нашого уроку, тому давай по медитуємо, може в тебе ще є якась магія природи.
- Як скажете.
Дівчина слухняно пішла виконувати, так звану вказівку. Карен відразу розслабилася і навколо неї почало все цвісти. Але довго розслабленою бути вона не могла, в голову лізли лише одна думка і лише одне ім'я.
- Карен, ходи на обід. Ми скоро будемо їхати на урок виживання.
- А ,Марк . Добре я вже йду, - з посмішкою на обличчі дівчина встала з землі, усталеною квітами.
Обід пройшов дуже швидко, особливо для дівчина, яка весь цей час дивилися на Намджуна з Анною, які сиділи один напроти одного. Вони так солодко дивилися,що Карен, аж почало трясти.
Тепер вони в автобусі і їдуть в ліс ,у якому будуть виконувати різні завдання.
- Карен, можеш мені допомогти?
- Що? Намджун, що тобі треба?
-Можеш мені дати вогню і наша команда буде в одному плюсі.
-Ти... Ти мене так бісиш. Добре давай веди до свого багаття. Поможу.
Вже через пару хвилин багаття горіло і їм зарахували черговий бал.
-Добре я пішла в мене ще багато роботи.
-Дякую, що допомогла.
- Це заради команди, а не тобі.
- Всеодно дякую, якби не ти в нам би не було додаткового балу.
- Карен, - покликав хлопець десь за 20 метрів ,від багаття.
Дівчина розвернулася і пішла на голос . Це був Марк.
- Так, Марк! Що хотів?
- Нічого просто тебе побачити. Подивитися чи ти не плачеш. Бо тут цілий день плакала без перестанку.
- Дякую тобі за підтримку. Я піду щось робити. Давай коли будемо їхати назад сядемо разом.
- Добре. До зустрічі, - з посмішкою на обличчі сказав хлопець і пішов до своєї команди.
Карен пішла до свого так званого будинка. По дорозі вона вирішила, що треба зробити забор, щоб ніякі звірі не крали її запаси. Дівчина пішла до вчителі і почала питати як її зробити, так щоб до неї хтось не заходив. Десь біля 30 хвилин вони говорили як можна побудувати огорожу і як добувати різні фрукти.
- Так, я багато часу витратила просто так, треба швидко робити щось. Так що я ще не зробила з заданих вчителем завдань. Точно не розпалила багаття і не лізла на скелю. Добре значить перше розпалю вогонь, хотя навіщо він і так в мені, але менш з тим і тоді полізу по чарівний фрукт.
Взявши з "будинку" дрова вона розпалила вогонь. Це в неї зайняло не більше 3 хвилин. Тоді взяла мотузку і ніж ,і помалу почала йти до скелі. Як виявилося Карен була дуже здібна дівчина і вона з легкістю піднялася на скелю ,забрала чарівний фрукт і почала злазити. Коли вона вже була майже на землі. В неї з під правої ноги висковзнув камінчик. Ніби маленький камінчик, що він може зробити? А ні саме через нього Карен не втрималася і почала падати. Як добре, що Марк і його сильні руку були поруч, і він спіймав дівчину.