Роздуми були довгі , так само як і запитань ,але нажаль ніхто не мав на них відповіді чим більше запитань ставила вона собі тим більше неясності і незрозумілості було в її голові . Було ясно одне це щось що вони шукали було в когось з них .
« Чому мені тоді снився той вовк ,якого я сьогодні бачила ? Може це було попередження? Може я і є тим ,що вони шукали ,або щось з мої речей? Але ні як я все життя жил а собі спокійно поки не приїхав цей вискочка і мене чуть не збив . Чорт знову я про нього думаю . Ладно треба піти трохи поспати , може так хоть щось в голову прийде і до того всього ще з іншими поговорю може в них будуть якісь думки , щодо того всього , що останнім часом творилось».
І дівчина пішла спати , але довго їй поспати не вдалося , як тільки вона починала дрімати , дивні звуки тріскотіння гілля переривали її сон. А коли вона такой заснула то їй знову снився вовк . Та той самий вовк ,але зараз він ходить по території лагеря біля якось пана . На жаль його не видно , бо все ще його обличчя прикриває довга чорна мантія. Все це настільки дивно , що просто думається, що це сон і вот-вот зараз вона проснеться в своєму ліжку і піде на уроки . Але на жаль ,коли всі проснулись були в печері і їхні надії на то що це був просто страшний сон розвіялись.
Все ж таки вони думали зараз , що вчора сталось і що буде потім , чи їм постійно потрібно буде тікати і жити вот так десь по закоулках , чи це просто дурний і збіг обставин і їх ніхто не буде шукати . На останнє годі було надіятись , все таки події перед цим показували , що ці люди не такі прості як можна собі подумати і те що вони шукали тоже . Але чому саме біля їхнього будинку і хто з них має це ніхто не розумів . Айрін з Джексоном пішли назбирати якоїсь їжі в той час як Анна , Карен , Намджун і Марк лишилися прибрати в печері і скласти все необхідне в кімнату рицаря Карен , щоб їм не було важко тікати ,якщо знову почнеться це все . Також хлопці почали укріплювати забор ,який будувала Карен , щоб все таки якийсь тай час вони малив разі втечі . На годиннику була вже 12:00 Анна і Джексон повернулися з їжею . За так званим сніданком ,але дивлячись на годину можна було сказати обідом , все таки почали цю розмову .
- Я думаю , що те що вчора шукали ті люди знаходиться в когось з нас . Якщо хтось має щось підозріле ,чи знайшов . Краще скажіть , щоб ми дослідили і знали , чи можна це віддавати те тим людям чи в їхніх руках це буде зброя ядерного вибуху ,- сказала Карен і подивилася на всіх .
- В мене нічого такого немає - сказали всі одночасно .
-Дивно значить ,це скривається в чомусь звичайному . Буде важче це все вирішити , але не забувайте про уроки всі ,що ми проходили в лагері ,я б навіть казала нам потрібно їх зараз практикувати хто знає ,що нам може знадобитися поки ми відкриємо цю загадку . Тому пропоную поки на дворі видно кожному потренувати свою магію , а ще краще удосконалити її використання у бою тому . Якщо хтось хоче може зі мною почати тренуватися тепер в бою всі способи дозволені навіть використання магії . Нам це знадобиться в майбутньоому . Якщо хтось , щось згадає то говорите , щоб ми могли все разом вирішити .Усі все зрозуміли ? Якщо так тоя пішла тренуватися ,- сказала Карен і пішла в ліс . Недалеко від печери буквально на 5 метрів дальше .