«Що вони там двоє роблять? І чому я взагалі чую якусь біль в серці ,цього не можна допускати все заспокойся .»
Казала вона сама собі ,але вогонь виходив з неї , тому заради того щоб не спалити там все до чортиків . Вона пішла на гору . І там випустила весь свій вогонь на зовні . Коли все навколо неї горіло , ну як всьо по суті горіла вона , і трава навколо неї . Коли вона нарешті заспокоїлась ,то побачила,що спалила майже всю траву ,що росла тут. Для того щоб це виправити дівчина використала магію землі і всі квіти і трава повернулася в минулий свій стан . Тут було так спокійно і легко , що Карен сіла на землю і просто довго любувалася краєвидами , тут хотілося відкинути всі свої переживання і просто бути дівчиною , яка любить . Все що їй хотілося ,але, на жаль , доля не так склалася і все набагато важче. Карен подумала ,що це гарне місце для медитації , яку їй так рекомендувала Меліса . Але це вже завтра , треба повертатися і відпочити .
Тим часом в лагері ...
-Де вони могли дітися , ми вже весь лагерь обшукали ? Чорт тепер знову потрібно шукати по слідах .-злісно говорив чоловік в чорному .
- Не переживай ти так найдемо ми їх , хто вони такі ,а хто ми? Ці діти напевно ,ще з іграшками сплять . Тому думаю ми швидко їх знайдемо .
- Так то може й та . Але вони вже вот вот були в моїх руках. Ти розумієш ,що все що ми хотіли зробити так давно ми могли вже зробити ,як вони не втекли.
- Та розумію я це ,хто ж знав ,що в них є телепорт . І що вони забрали всі речі. Думаєш я не хочу спіймати їх як найшвидше ? Хочу ,але поки ми прикидаємось ними треба вести себе більш обережно і дізнатися про них щось більше в інших.
-Ти права ,ладно скоро це все закінчиться.