Вже почався урок магії Карен пішла, як звичайно, до своєї вчительки ,тому довший час її не було. Коли в дівчини завершився урок вона разом з Айрін пішли обідати. До них підсів Марк з Джексоном .Довший час вони сиділи і нічого не говорили. Коли Карен поправляла волосся від кулончика на її руці блиснув зайчик. Це вмить привернуло увагу хлопців, які сиділи навпроти, тобто Марка з Джексоном.
Джексон почав знову розпитувати Карен, а Марк тим часом, з посмішкою на обличчі, вглядувався у новенький браслет дівчини.
- Хм... Цікавий кулончик, - сказав хлопець і додав:- Напевно ручної роботи.
- Напевно,не знаю мені його подарували на одній так званій умові. І цю умову знаємо тільки ми з тією людиною.
Хлопець на мить засоромився і почервонів, а його і без того прекрасна посмішка стала ще щирішою і неповторною.
На годиннику було 16:00 ,тому вони зібралися і пішли в автобус. Айрін сіла з Джексоном, а Карен з Марком. Як тільки автобус рушив Марк заговорив.
- Чесно? Знаєш я думав ти мені відмовиш. І чому ти зняла кулончик з срібного ланцюжка.
- По- перше, чому ти так думав? А ,по-друге, просто так мені захотілося.
- Не знаю. Просто так мені підказувала моя інтуїція.
- Значить погана вона в тебе, - жартівливо сказала дівчина.
Завершивши свою розмову на цій ноті, автобус зупинився. Кожен вийшов з автобуса і пішов робити те, що їм було потрібно.
Це був останній день цього тижня. І саме сьогодні їм мали сказати ,яка команда виграла і хто з них получить нагороду.
Коли їхнє заняття підходило до звершення Мінсо всі скликав, щоб оголосити результати.
- І так сьогодні я оголошу результати першого тижня. Найбільшу кількість балів отримала команда... Карен Лі. А найнижчу команда Джексона. Найбільшу кількість балів принесла команді Карен Лі. Вітаю тебе, твоєю нагородою буде те, що ти можеш на наступний раз взяти ,якусь одну річ, яка б тобі знадобилася саме тут. Але запам'ятай тільки одну.
- Дякую. Це ви маєте на увазі, що наприклад : або молоток або безкінечна кількість цвяхів .
-Абсолютно правильно, тому дуже добре думай ,що саме тобі потрібно. Добре, а тепер всі до автобуса, а то ми запізнимося на вечерю.
Відразу по вечері Карен пішла займатися медитацією, щоб її сили почали відкриватися. Навколо неї знову почали рости квіти, а також у повітрі почали кружляти пелюстки.
Коли вчителька прийшла до дівчини, вона замітила її у вихорі пелюсток і квітів, які росли і росли.
Сказати, що вона була здивована це нічого не сказати, вона ніколи, ще не зустрічала настільки сильних дітей. Не то, щоб дітей вона і дорослих не зустрічали з такою силою, а якщо ще брати до уваги те, що вона за один урок засвоїла магію вогню. То ця дівчина має дуже сильну магію.
Через годину Карен почала робити меншим вітер і через пару хвилин вітру взагалі не було. Дівчина подивилась на здивована обличчя своєї вчительки і запиталася
- Що сталося?
- Ти єдина людина яку я зустрічала, що має 3 сили природи. Це взагалі неможливо, лише деякі мають 2 ,а ти маєш аж три, якщо ти ще відкриєш четверту , то ти станеш моєю вчителькою, тому що в тобі набагато більше сили, ніж в мені .
- А я, навіть якщо так станеться, ви все одно будете моєю вчителькою, через те, що якою б я сильною не була без вчителя, який мене направить і навчить. Моя сила буде руйнівною і для мене і для оточуючих.
- Ладно ,ладно. Вмовила. А тепер давай від пустих звуків до діла.
-Попробуй зробити так, щоб ось ця квітка, - Меган взяла зірвала квітку і зімняла її ,- стала назад такою ж прекрасною .
Карен взяла в руку квітку і притиснула, через пару секунд, коли вона її розтиснула. На її долоні лежала квіточка, так ніби вона і не була зім'ята, знищеною.
- Добре, з магією землі ти вроді вже ознайомилася і то дуже добре, бо не кожен навіть вмілий, маг землі може так зробити. А тепер зроби так, щоб вітер був лише на оцій поляні де є квіти і тільки там, так щоб нас не зачепило.
-Добре, я постараюся .
Дівчина закрила очі і почала уявляти ,як вітер починає піднімати до гори пелюстки, але він проходить повз людей, люди його не чують, він безшумно починає піднімати пелюстки і все більше і більше кружляє їх у своєму танці .Відкривши очі дівчина почала рухати лише однією рукою вимальовуючи дивні узори і всі пелюстки робилися так, як вона захотіла.
- Добре, молодчина, а зараз можеш трохи відпочити в тебе зараз ще один урок.
- Добре, дякую.