Пройшов тиждень...
Вже всі забули про хлопців , як тут знову знайшли якихось хлопців , які порушили комендантську годину.Вчителі ходили ще з більш жахом і викладачі з уроку виживання ще більше посилили міри безпеки і дозволили користуватися своєю магією , та як колись було дозволено лише магією природи .а тепер можна було користуватися будь якою магією. За цей тиждень Карен відкрила в собі нові здібності . Коли вона захотіла дещо взяти із своєї кімнати , але та як вона була на уроці . Вона уявила свою кімнату і ту річ яку вона хотіла взяти і тут в її руках ця річ появилася . Спершу вона дуже здивувалася , але добре що поблизу була Меліса і вона помогла дівчині . Меліса допомогла Карен розібратися як керувати . Дівчина буквально за 1-2 дня розібралася зі своєю здібністю . Вона навіть створила свою кімнату де вона скаладає речі , як їй будуть дуже сильно потрібні в тій чи іній ситуації . Та вона впринципі спочатку була дуже рада , але потім для неї це стало такою ж звичайністю як дихати .
Магія почала бути її однією складовою . Для неї це те саме що і рука , нога . Карен пізнавала все більше і більше магію , вона просила в Меліси якусь літературу , в якій розписуються всі види магії . Вивчаючи всю цю літературу вона допомагала Айрін з її магією розмовляти з тваринами . Тому Арін розвила свою магію ще більше .Зараз вона вже могла хоть на одну хвилину втілюватися в обличчя тварини. Поки що це були : котик , песик . Але ніяк якісь маленькі або великі . Через те що Айрін не настільки сильно ще оволоділа нею , щоб добре оволодіти . Якщо вона перетвориться в когось маленьку або велику тварину вона може застрягти в тому обличчі.
На сьогоднішній день наші герої вже місяць в таборі . Багато чого змінилося з того моменту як вони сюди приїхали . Ті діти які приїхали і були перестрашені , які взагалі нічого не могли . Подивившись зараз на них вони дуже сильно продвинулись . Ці спочатку перестрашені лиця стали тепер більш серйозніші. Цей день починався зовсім звичайно та як завжди сніданок, потім урок бойових мистецтв . Всі обговорювали про недавні випадки про хлопців , але для них це було не важливо це було так просто аби поговорити. Меган не було дуже довго , тому вони вирішили самостійно позайматися хто з ким хоче . Для них це стало вже звичайним що їхня викладачка деколи запізнювалася. було дивно те що відсутніх учнів було дуже багато . Проспати вони точно не могли тому напевно , щось сталося. Але якщо добре подумати всім було байдуже до них. Вони думал може сплять або просто сидять в будиночку. Але тут прибігла Меган і вона була дуже злякана .
Вона сказала що ось ті хто сьогодні був відсутні на занятті . Їх знайшли пораненими в різних місцях . Когось в кімнатах , когось на подвір'ї , а когось біля озера . Та ця ситуація налякала учнів , але їм це не вперше . Так що вони це сприймали як щось звичайне, та було страшно але не так щоб бігти в будиночок , збирати свої речі і дзвонити до батьків щоб вони їх забирали звідси.
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку