"Блін чому я його малюю,-подумала дівчина , але не зупинилася малювати ."
Її рука почала чітко вимальовувати очі хлопця тоді тіні . Загалом портрет получився майже як реальність,так ніби він стоїть прямо перед нею. Вона вирвала цей листок і подумала
"Ніхто не повинен це бачити . Якщо побачать зрозуміють про мої почуття до нього і тоді на зовні ще вилізе моя брехня Марку . Ну як брехня , те що я його використала ,щоб Нам бачив нас разом і не думав що він мені подобається".
Обернувши листок вона почала писати про свої почуття . Та для неї це були заборонені відчуття .Як вона могла покохати того якого буквально місяць тому ненавиділа . Ні ні це все нереально ,тим більше він зустрічається з Анною і в них все ніби добре ,а лізти в чужі стосунки Карен не може їй совість не позволяє. Написавши це все вона почала читати, прочитавши перший раз вона не зупинилася і прочитала це все напевно разів з 20 , а може й більше.
Потім дівчина підійшла до вікна на дворі вже почало світліти . " Вот і виспилась. Ну ладно не вперше. Хммм,що робити з цим листком,хочу його залишити але блін не можна ,може кудись заховати. Ладно зараз подумаю куди". Після довгих пошуків схованки дівчина вирішила , що треба спалити його , може з ним її почуття згорять так само і просто буде згадка про ці почуття ,так само як і попіл залишається після спалювання .
Вона підійшла до вікна ,відкрила його ,запалила на кінчиках своїх пальців вогонь і піднесла його до кінця листка. Полум'я охопило його і він буквально за лічені секунди згорів. А попіл полетів в далечінь. На годиннику була вже 6 година і сенсу лягати вже не було ,тому Карен пішла вмилася і почала думати ,що вдягати .