На годиннику було вже 7:30 і Карен очікувала цього гучного сигналу , який означав би то, що їм потрібно одягатися і спускатися на сніданок. Але на диво дівчини нічого не пролунало.Почекавши ще пару хвилин Карен перевдягнулася у свої улюблені чорні шорти білу майку і заплела хвостик , взулась вона у чорні кеди . Коли вона вийшла з будиночка то побачила , що на кожному будинку розклеєні оголошення на яких писало :
" У зв'язку з нещодавними подіями ми нашим дружнім колективом вирішили зробити вам вихідний . Тому бажаємо вам гарного відпочинку і пам'ятайте з завтрашнього дня в нас почнуться дальше заняття та як було досі."
Тепер дівчині стало зрозуміло чому не було сигналу про підйом . І вона з спокійною душою пішла до озера . Там їй ставало спокійно ,будь її воля вона і жила б там . Прийшовши туди вона згадала свій на диво дивний сон . Як би це дивно не звучало Карен пішла туди ,де уві сні бачила поранених хлопців. Але там нікого не було і це обрадувало її. Посидівши трохи на березі озера до неї надійшло натхнення і вона пішла взяти свій мольберт.
Коли вона зайшла побачила Нама .
- «Чорт ,чому він такий красивий ,- пронеслась така думка в її голові ,- чому я хочу бути поруч з ним ,хотя це неможливо він мій ворог до того ж зустрічається з Анною ,а я з Марком» .Чорт .
- Що сталося?
- Всмислі ? Ти про що ?
- Ну ти зайшла ,щось довго стояла на місті ,а потім сказала "чорт" . Вот я і запитав.
- А та ні нічого не сталося ,- а в думках її звучало «Блін він чув ,надіюсь тільки чорт ,а не всі ті мої думки », - просто в нас сьогодні вихідний ,тому занять не буде .
- А зрозуміло . Ну тоді піду піду ще поваляюся трохи .- і хлопець обернувся і пішов до своєї кімнати .
Дівчина пішла до своєї кімнати і впала на ліжко. Її душа розривалася на частини , вона себе картала за те що обманула себе по суті і Марка . Вона дала надію надію Марку , та він був щасливий коли вона сказала "так" , але вона ж то розуміє,що це обман . Поплакавши з півгодини і вже заспокоївшись до неї зайшов Марк.
- Кохана ти тут ?
- Так ,-з вани донісся голос Карен .
- Тоді я тебе почекаю тут . Може підемо кудись прогуляємося ,ми ж не мали часу ,щоб нормально побути наодинці.
- Мм можна ,а куди підемо . Нам ж за територію лагеру виходити не можна .
- Зараз щось придумаємо .
Дівчина вийшла з вани ,але вона вже не була звичайно вдіта,тобто не та як вранці . Зараз на ній було надіте чорне плаття , чорні кросівки і накручені кучеряшки .
- Ти така красива . Жалко що в нас немає більше таких вихідних . Я б частіше бачив тебе такою . Ну що пішли .
Дівчина взяла собою маленький рюкзачок і закинула туди всій блокнот , пляшку з водою , 2 яблука , і 2 банани . Її нещодавні сльози заховав легкий макіяж . Вони взяли вийшли і Марк повів її перше до озера. Вони сіли на лавочку і почали говорити про те що недавно сталося в лагері. Так і пройшов в них цей прекрасний вихідний . Дівчина цілий день не бачила Нама і їй було на багато легше зосередитися на Марку і не думати про те ,що вона зробила поганого . Під час розмови з Марком день швидко злетів і вже настав вечір.Парочка пішла в будиночок ,щоб завтра стати з новими силами і приступити до занять .