" Дивно ,що з нею не так. Вчора я бачив як вона і Марка разом виходили з будинку і разом ввечері прийшли . Може він щось їй зробив . Боже чому ти про це думаєш. Я ж не люблю цю дуру? Чи люблю? Ні цього точно не може бути. Мені на неї зовсім паралельно, Короче нехай самі розбираються якщо щось ,мене це не стосується,-подумав про себе Нам і пішов на двір ,демонстративно гримнувши дверми за собою. "
- Що з ним не так ? Щось не подобається то йшов би побив там не знаю дерево. А то портить мені ще тут настрій,- сказала Карен.
- Та ладно забий ,може посварився з Анною ,тому такий.
Дівчина сильніше зжала у своїй долоні склянку з водою.
- Може ,але нехай тут не демонстративно їх не показує. Ладно пофіг пішли на урок , а то зараз отримаємо від викладачки .
Всі пішли на урок . Сьогодні знову були двобої. Карен дуже сильно відрізнялася на фоні першокурсників , після неї був Намджун . Анна і Айрін на їхньому фоні зовсім були не помітні ,хотя з Айрін у вільний час Карен займається . Вона постійно провидить тренування і навіть склала для неї програму . Взамін Айрін допомагала героїні з контролем. Та її подруга не знала те , що Карен любить Нама впринципі як і те що вона зустрічається з Марком.Дивно скажете ,як дівчина не поділилася зі своїми секретами із найкращою подружкою? Я вам скажу все дуже просто , вона не хотіла ,щоб та їй читала моралі ,за те що вона зробила з Марком . У двобоях в пару поставили Марка і Карен , Нама і Джексона .
Спостерігаючи як ласкаво говорять між собою Карен і Марк ,Намджун стиснув зуби .Йому явно не подобалося їхнє спілкування ,ця вся злість виливалася на його противника , і вже на кінець урока бідний Джексон мав пару сильних синяків на ногах і ребрах . Карен з Марком собі мило воркували , їхні відносини навіть Карен тепер нагадували відносини самої звичайної пари . Бачучи це все Наму все йому було так погано він хотів підійти до них , врізати Марку і поцілувати Карен і нікуди не пускати , але він розумів також Що не має на це право . І це ще більше його дратувало ,через це він бив в дерево, його костяшки були повністю в крові . В його думках лунало одне і те саме :
" Блін, чорт . Що зі мною не так ? Чому мені подобається та ідіотка ,яка кидається під колеса , а потім оре як ненормальна . Мені не можна її любити . Взагалі я її маю ненавидіти. Чорт."
Він напевно б і не зупинився , якщо б до нього не прийшла Анна . Та деколи обійми ззаді можуть заспокоїти , а можуть і розізлити . Та ці обійми Анни вони в деякі мірі розізлили Намджуна , але він і сам розумів йому не можна ,щоб його емоції були комусь відомі. Він обернувся і обняв дівчину ,яка у відповідь обійняла його ще з більшою силою.