На дворі вже було темно і уроки закінчилися . Всі учні пішли по будиночкам. Деякі будиночки зараз пустували ,та як учні були поранені і вони були в госпіталі . Але наші герої не переживали щодо цього. Для них день був як самий звичайний не зважаючи на те скільки поранених хлопців і дівчат відправили до госпіталю ,який знаходився в таборі .
Вже стукнула 10 година і світло всюди вимкнулось .Карен як завжди не спалося . Вона довший час сиділа і переглядала свої давні роботи ,і заодно думала , що можна було б зробити ще з ними . За весь період що вона в таборі ,дівчина дуже сильно вдохновлялась цими краєвидами ,які її оточували . Тому її ночі часто ставали безсонними через написання нових картин ,а також ескізів.
Як раптом десь о 12 годині Карен почула дивний шум . Але тільки вона це почула ,але й всі. Це був звук похожий до звуку коли вовк скликає свою зграю.Дівчина відкрила вікно і побачила цілу стаю вовків , вона одного з них впізнала , дівчина згадала що бачила його у своєму сні. Десь тоді коли хлопців перший раз знайшли пораненими. На двір всі боялися висуватися . Тому всі сиділи в будинках , на небі не було ні однієї хмаринки і місяць дуже яскраво світив . Вовки ходили собі спокійно і щось шукали , як раптом всі вони зупинися біля будинку наших героїв. З темноти вийшов чоловік погладив одного з них по голові і запитав:
- Ну ,що воно тут? Ви впевнені ?
На що вовки тільки завили , ніби на знак згоди . Весь цей процес бачила Карен і зрозуміла , що зараз до них вломляться і буде щось страшне . Тум більше вона не знала на що цей чоловік охотився. Що він мав коли казав : "Воно тут? " Тому вона швидко деякі свої речі відправила в інакшу кімнату , щоб якщо що їх ніхто крім неї не міг дістати . І побігла будити дівчат . Анна і Айрін спали дуже міцно , але коли Карен забігла до них і почала чуть би не кидати їх з ліжка . Вона кричала дуже голосно . Радувало тільки те що знадвору всі ці крики були не чутні , тому що ізоляція була дуже доброю.
Дівчата почали складувати свої речі у рюкзак . Брали вони саме найнеобхідніше. Тим часом поки вони все це складували і швидко переіодівалися . Тим часом Карен збігла до хлопців, вони вже повставали від крику, який була зробила дівчина , але вони нічого не розуміли . Вона швидко сказала що чула і сказала , щоб вони брали все саме найнеобхідніше . За 5 хвилин всі були готові , Карен ж побігла до себе і подивилася ,яка обстановка на дворі . А обстановка на дворі ставала чим раз тим гірша . Вовків стало більше , а також до того чоловіка приєднались ще пару людей . Вона бачила , що зараз вони планують вибивати двері . Тому Карен швидко збігла на низ .
- Хто має магію телепортації?
-НІ- сказала всі разом з деяким страхом в голосі.
-Чорт . Зараз це було б просто наше спасіння . Щож тоді давайте подумаємо як ми може звідси вибратися і втекти . Я знаю місце де можна було б переховатися перший час, тільки треба подумати як вибратись , бо біля дверей багато вовків це раз , а два- це те що зараз нам вже виламлюють двері.
Дівчина подумала про свою перечу , яку вона так довго робила , і раптом заді неї почало , щось з'являтися світло , яке з кожним разом збільшувалось .
- Карен , що це ? - спиталася Айрін
А крізь ось це світло можна було побачити їх ліс , в який вони постійно їздили на урок виживання .
- Напевно телепорт , хто його створив ?
- Не знаємо , він просто заді тебе почав появлятися.
- Ясно все одно потім розберемося . Беріть свої речі і давайте пролазьте в нього , я за вами .
Як тільки черга підійшла до Карен . Двері вже майже виламали і коли вона зайшла в нього , якийсь чоловік крикнув хапайте їх. Але телепорт закрився і це радувало дівчину , бо якщо хоч хтось з них потрапив до них , то було б дуже погано.
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку