Свинство
Нація космонавтів
На приході
Батьки і діти
Третя стать ЛГБТ-ешна
Загальна деменція
З якого отвору
Зубна біль
Бубочка бу-бу-бу
Болотні скрепи
Три одоробла
Сільські ластівки
Брехня і Правда
Брехуни-приколісти
Брехуни-хвастуни
Вимушена брехня
Іван-царевич
Істина на дні бокалу
Вічні холостяки
Мізкова ікебана
На роздоріжжі
Мізковий локдаун
Виборець і граблі
Членопошук
Водолази
Трубадур
Герасим і Муму
Гімноїди-грантоїди
Невеличке посланіє черговому месії
Феня
Зайвий баласт
Алкогольна сюїта
Шоколадні фекалії
Не в чоло, так по лобі
Товстуни або жиробасики-пузани
Метеоризм з гемороєм
Хотіли хірургії, а вийшла херургія
Бородатий чорт
Травматична мода
Подвійна біда
Критика небезпечна річ
Зуби
Заробітчани і ризики
Бойтерпіли
Правильний ракурс
Летіла муха
Все від нудьги
Влучність
Генетичне слабоумство
Анатомія смороду
Хто на що
Чума
Хотіли хірургії, а вийшла херургія

Груди здавалися невеличко-непристойні, тож закортіло мамопластики. Ні, щоб народити дитинку, аби молочні залози розворушилися та збільшили об’єм бюсту, так виклянчила у татуся кошти, і… Передчасно відійшла в інші світи, прямо на операційному столі. Там цицьки не знадобляться. Прожило, нещастя, неповних двадцять років, розуму не набралося, тільки й того, що горя принесла батькам. Втім, прости господи, там і батьки дурнуваті, коли спорядили юну доньку під скальпель. Хай простяться їхні гріхи!

Інша жертва аборту, Настя Констатинова, нещодавно шльопала своїми губиськами в соцмеражах щось антиукраїнське. Здавалося, біс із ним – мало хто на кого коте бочку, навіть на національному грунті. Але як кажуть, чия б корова мичала, моя мовчала б. Коли узрів цю, з дозволу сказати, персону, замалим з ніг не звалився. Зустріти це страховисько в темному провулку – Стівену Кінгу не оповісти. Не хочеться прославитися нечемним, та без вульгарного опису фізіономії цієї істоти не обійтися. Хто небудь коли бачив, як курка справляє потребу, ну, коли із неї вилітають фекалії? (Звісно, ніхто спеціально не заглядається на цей природний процес, одначе ненароком фіксація відбувається). Оте пташине гузно тютілька в тютільку губи недоумкуватої потвори. Пробач, Боже, за занадто примітивне порівняння.

Дивна штука ця еволюція. Яких тільки екземплярів не жбурляє у білий світ. Австралопітеки, неандертальці, кроманьйольці, гомо еректуси, гомо сапієнси… Трудиться Природа, вдосконалюючи з кожною миттєвістю свої витвори, а воно робить із себе карикатуру. І головне, добровільно паскудить себе, та ще й грошенята приплачує. Що за дивина…

Піду, гляну в дзеркало. О боженько – наче трактор гусеничний на морді розвернувся! До дябла… Собаки мене люблять, а більше мені нічого й не треба.

Любіть братів своїх менших, і вам воздасться сторицею!

© О Брама,
книга «Есе про все».
Бородатий чорт
Коментарі