Свинство
Нація космонавтів
На приході
Батьки і діти
Третя стать ЛГБТ-ешна
Загальна деменція
З якого отвору
Зубна біль
Бубочка бу-бу-бу
Болотні скрепи
Три одоробла
Сільські ластівки
Брехня і Правда
Брехуни-приколісти
Брехуни-хвастуни
Вимушена брехня
Іван-царевич
Істина на дні бокалу
Вічні холостяки
Мізкова ікебана
На роздоріжжі
Мізковий локдаун
Виборець і граблі
Членопошук
Водолази
Трубадур
Герасим і Муму
Гімноїди-грантоїди
Невеличке посланіє черговому месії
Феня
Зайвий баласт
Алкогольна сюїта
Шоколадні фекалії
Не в чоло, так по лобі
Товстуни або жиробасики-пузани
Метеоризм з гемороєм
Хотіли хірургії, а вийшла херургія
Бородатий чорт
Травматична мода
Подвійна біда
Критика небезпечна річ
Зуби
Заробітчани і ризики
Бойтерпіли
Правильний ракурс
Летіла муха
Все від нудьги
Влучність
Генетичне слабоумство
Анатомія смороду
Хто на що
Чума
На приході

Якось подумалося, щоб таке вичудити зі своєю зовнішністю, щоби навколишні, зокрема, жінки, охали-ахали, мовляв, оце чоловік, - ні дати, ні взяти, Ален Делон. Запустив бороду… Вуса поголив, бо пшеничного кольору. Чуб русий, щетина темна, брови рижі, під носом жовтизна – чистої води гібрид. Дружина тижнів зо два кляла на чому світ стоїть, потім змирилася і тільки плювалася. Хотів було припинити експеримент, аж тут, на базарі, ненароком почув, як якась панночка сказала комусь, мов, он чорт бородатий пішов. Як заклинило, думаю, а дуляку вам з маком!..

Їду міжміським, на черговій зупинці заходить старенька, такий собі агнець божий, одразу видно, прихожанка. Сідайте, кажу привітно, біля мене. Присіла, і так на мене стала благоговійно дивитися, щонайменше узріла самого Івана Хрестителя. Ну, думаю, хай любується красавелою, порчі ж не наведе.

Не інакше до церкви їдете, питаю, огладаючи накритого чистим рушничком плетеного кошика. Це хороше діло, мовлю після ствердної відповіді, і починаю філософствувати стосовно того, що нинішній люд не надто тягнеться до Бога. При цьому намагаюся не дихати в її бік, бо перед посадкою на рейс хильнув сто грам горілки і кухоль пива. А ви – до мене – до свого приходу добираєтеся? Та я вже на приході, після деякої розгубленості, відказав. Мужики в салоні зареготали…

То з чортом плутають, то з батюшкою… Поголив маскарад…

© О Брама,
книга «Есе про все».
Батьки і діти
Коментарі