Свинство
Нація космонавтів
На приході
Батьки і діти
Третя стать ЛГБТ-ешна
Загальна деменція
З якого отвору
Зубна біль
Бубочка бу-бу-бу
Болотні скрепи
Три одоробла
Сільські ластівки
Брехня і Правда
Брехуни-приколісти
Брехуни-хвастуни
Вимушена брехня
Іван-царевич
Істина на дні бокалу
Вічні холостяки
Мізкова ікебана
На роздоріжжі
Мізковий локдаун
Виборець і граблі
Членопошук
Водолази
Трубадур
Герасим і Муму
Гімноїди-грантоїди
Невеличке посланіє черговому месії
Феня
Зайвий баласт
Алкогольна сюїта
Шоколадні фекалії
Не в чоло, так по лобі
Товстуни або жиробасики-пузани
Метеоризм з гемороєм
Хотіли хірургії, а вийшла херургія
Бородатий чорт
Травматична мода
Подвійна біда
Критика небезпечна річ
Зуби
Заробітчани і ризики
Бойтерпіли
Правильний ракурс
Летіла муха
Все від нудьги
Влучність
Генетичне слабоумство
Анатомія смороду
Хто на що
Чума
Метеоризм з гемороєм

З цим пердіжом суцільний геморой...

Сонечко, теплинь, свіженький вітерець… Скупляємося з дружиною в райцентрі. Ноги гудуть, як телеграфні стовпи – попробуй потаскати сто двадцять жиру та ще й купу торб. Упрів… Пішов до кущів спорожнити сечовий міхур, затиснув лямки сумки в зубах – звільнив руку, довго шарив в ширінці, шукаючи братка. Замалим не надзюрив у шорти. Зате обісцяв авоську з кавунами. «Відростив пузяку, не бачиш, куди гадиш, гад такий», - це дружина лайнула.

Спустилися сходами від універмагу, і тут трапилося непередбачуване. Де воно в утробі так різко утворилася, хіба що царю небесному відомо. Куди там затискати сідницями!.. Ніякий кільцевидний м’яз не витримає такої напруги. Бабах!!! – відбиваючись від вітражів, прокотилося відлуння і згасло в кінці вулиці, вдарившись об величезний біг-борд із Найвеличнішим презиком усіх часів і народів.

Весь люд в діаметрі ста метрів повернув голови в наш бік. Я не розгубився, дивлячись на свою половину, кажу якомога голосніше: «Таню, ну хіба ж можна так на людях!». Ще не бачив, щоб так людина могла червоніти. Наздогнав аж біля автостанції…

Позалазили в автобус. Баулів – не продихнути. Моя штурхає в бік, щоб попрохав водія стати напроти хати, бо ноша непід’ємна. Перегодя знову щипає, мов, вже нашу зупинку проїхали – гляди, не стане.

Залишилося метрів сто, звертаюся до шофера, мовляв, зупиніть тут, бо поклажі добіса, а в дружини геморой. Завищали гальма… В салоні дружно зареготали.

Більше на шопінг не запрошують.

Інколи дурне виховання і чорний гумор стає у пригоді.

© О Брама,
книга «Есе про все».
Хотіли хірургії, а вийшла херургія
Коментарі