Розділ 10.
- Чаво? ∑( ̄□ ̄;)
- Охорона тільки щойно передала мені записи з камер спостереження, (︶︿︶).
- " Та хай йому грець! Як він стрибає з теми на тему! ".
- Так що я у роздумах, відправляти їх до поліції чи ні.
- Божечки, (^ω^) пане Акаши Сейджуро, да чого ж це ви в дверях то стоїте? Ласкаво прошу, будьте як у дома. - показала рукою на диван. - Чаю не бажаєте?
- Якщо вибираєш покоївку, то ти будеш кожен день прибирати мою квартиру, готувати і зустрічати мене з роботи. Якщо обираєш наречену, то прийдеться провідувати зі мною бабусю, поки вона не поїде за кордон.
- Е-е? (^.^) А о котрій ти повертаєшся додому? (→_→) І коли їде твоя бабуся?
- З роботи - як вийде, а бабуся - через півмісяця.
- " Хм-м, як бути? Кожного дня бачити його какашкове лице? Чи потерпіти півмісяця? "
- Ну?
- Згодна на наречену!
- Завтра в обід їдемо зустрічатися з моєю бабусею. - дивився на мене і розвернувся до виходу. (〒_〒)
- Що? (๏╭╮๏) Вже? - здивувалася.
- А готуєш ти, начебто, непогано так, на вечерю ще чого небуть приготуй.
- Чево!? (⊙_⊙) Але ж був вибір, наречена чи покоївка?! - від почутого хлопець зупинився коло порогу.
- В сенсі, наречена нареченому вечерю не готує? - косо глянув на мене. (→_→) - Все в межах домовленості.
- Чаво?! (¯口¯) А ти не....
- По-лі-ці-я. - перебив мене і пішов з квартири. (^_^)
- " Да пішов ти... (≥﹏≤), Добре... Твоя взяла... "
Він пішов, а я стояла і дивилася на подушку.
- " Так, зараз потрібно зігнати злість (︶︿︶)" - взяла у руки подушку і почала гамселити її, як грушу. (๑و•̀ω•́)و
Бах! Бам! Дищь! Скрип! Пів! Хрясь!
- Ха! - видихнула. ( ˘ ³˘) - А тепер! (¬_¬) - сіла за комп'ютер. - Зобразимо різкий напад підлабузництва! (T_T)
Тайлі-Куан-Куан відповідає Акаши Сейджуро:
Ваші слова покорили мене до глибини душі. Ви навіть не уявляєте, яке незабутнє враження вони на мене справили. Я переосмислила все своє життя і зрозуміла, що ви абсолютно праві! Моя повага до пана Сейджуро невичерпна, як води річки Хайхе. Я і сподіватися не сміла, що вам виявиться не байдуже моя творчість! Повірити не можу! Я так зворушена... .
- Хо-хо, (●´∀`)ノ♡ вищий пілотаж...
Я вже повинна була вставати з крісла, але тут прийшло повідомлення.
- Е? Так швидко відповів?
Акаши Сейджуро відповів Тайлі-Куан-Куан:
До лікаря давно зверталася?
- Ах-ха-ха, (^ω^) пане Сейджуро хвилюється чи не перепрацювала я. Скільки турботи.. Ха-ха, (^_^) ша ушатаю! /(ò.ó)┛▄︻̷̿┻̿═━一.
********
- Тайлі-Куан-Куан, у тебе зовсім криша поїхала?! Досить, ти зробила достатньо, зав'язуй, злякаєш ще нам боса...
- Та не злякаю я його. (v_v) Хай знає який у мене характер.
- Мало не забила, я вибила тобі зустріч з босом і майстер клас з ним.
- Чо правда?
- Тобі несказанно повезло. Тільки що, на моєму столі таємничим чином з'явився лист. В ньому йдеться, що ми повинні вибрати самого кращого автора і бос Сей особисто буде з ним працювати.
- Ого! (^o^) Оце то да! Я негайно почну готуватися. Дякую вам! - положила слухавку.
Тим часом міс Джессі.
- І чого це я відразу подумала, що цей лист для неї? Ай, хай знає мою доброту.
Тепер я! З обіду до вечора сижу і пишу пісню, все було добре, до поки хтось не подзвонив у двері.
- Кого там кози принесли? - була зосереджена на пісні.
Я покинула свої справи і пішла до дверей, відкривши двері мені говорять... .
- Вечеря...
- " Е-е-е?, я зовсім забула. " (๏︿๏)
- Рахую до трьох. А потім бадьорим кроком іду в поліцію.
********
Через пару хвилин.
- Сьогодні в нашому меню локшина! (^_^) Ось тільки, поки я чекала, коли наш дорогоцінний пан Акаши Сейджуро повернеться з роботи, вся локшина розбухла, злиплась і стала неїстівною! Ех, (︶︿︶) доведеться все спочатку готувати. - усміхнулася. - " Ще чого! Я на тебе не буду тратити продукти, з'їв би дошик! "
Він сиділи у мене за столом, я стояла і перебирала пальцями, а Акаши дивився на мене.
- Не стій як статуя, ато апетит мені псуєш.
- " Мені вже і стояти не можна? (๏_๏) "
- Я віддаю перевагу домашній локшині. Так що, приступай.
- " А дулю з маком не хочеш? " - була зла.
Пройшло 30 хвилин.
- Ось, - поставила тарілку. - Локшина удон з куркою та овочами і з вершковим соусом.
Удон - це один з видів локшини з пшеничного борошна, характерний для японської кухні.
Хлопець сів рівно, серветку положив на коліна, взяв китайські палочки і почав їсти.
- " Ви тільки погляньте на цю аристрократичну стать... Їсть просту локшину з таким пафосом, немов обідає при дворі "
А сама їм як проста людина.
- Вранці виїжджаємо відразу після сніданку, (v_v) дім моєї бабусі не близько.
- " Чо? (๏_๏) Мені почулося слово "сніданок"? Це натяк? " - перестала їсти.
- Зійде якась каша.
- " А смаженого барана не треба тобі? " (→_→)
Ми повечеряли, він пішов, а я пішла далі працювати над піснею.
- Фух, нарешті, спровадила цього набридника... - розминала м'язи рук. - М-м? - глянула у блокнот. - Моя пісня! Хто? - читаю.
Прочитавши пісню я зрозуміла.
- Какашка? Коли він встиг? Він же начебто жував цілу дорогу.... (¬_¬), напевно коли я готувала. Треба ж, а непогано підправив, які цікаві слова. Він що? Пише пісні? Так професійно... - положила на стіл папери.
Відклавши всі справи, я пішла у душ, змивши весь піт труда, я лягла у своє м'яке ліжко і надо спать. Але я крутилася туди або сюди і думала.
- " Добре! Він допоміг мені з піснею, а я допоможу йому із бабулькою! Послуга за послугою ". - закуталася в одіяло. - Так! А зараз спать! (︶︹︺)
Коментарі