Розділ 17.
Наступний день у мене був на роботі. Я прийшла на зустріч з моїм натхненником. Перед входом в кабінет нашого Боса, я помітно нервую. Коло мене була мій менеджер, Джессі.
- Да не бійся ти так, це всього лише зустріч з босом! - взяла у руки телефон. - Він же не з'їсть тебе!
- Міс Джессі у вас телефон верх-ногами. (〒_〒)
- Ой, ось бачиш! Я теж нервую.
Я чекала ще дві хвилини і тут виходить одна жінка в діловому костюмі, і говорить:
- Вітаю, - мовила жінка. - Пані Тайлв-Куан-Куан, бос чекає на вас в своєму кабінеті.
- Не бійся! Ти ж прихильниця його співу та музики, такої більш ніде нема!
- " Чого ти така до мене добра стала? "
І тут я захожу до кабінету, і мене як підмінили, я починаю говорити дуже тихо. Але зазвичай я завжди голослива!
- Вітаю, бос, я Тайлі-Куан-Куан.
- Ага.
Коло вікна стояв високий, одягнений у діловий костюм чоловік, він повільно повертає своє тіло до мене, і тут я розумію.... Хто стоїть переді мною.
- Да ладно! - в шоці. - Сейджуро!? А ти то чьо тут забув?
- Я і є пан Сей, засновник цього сайту і компанії. - сперся об стіл.
- Який із тебе пан Сей? - підійшла да хлопця. - А може, справжнього ти десь сховав? Любите ви, буржуї, привласнювати чужі заслуги. Напевно закинув бідного хлопця в коробку і відправив поштою у Сибір? Потім ти привласнив його ім'я і славу!
- Не віриш, вихід там. - показав пальцем на двері.
- Це якісь жарт? (〒_〒) А чому ти мені нічого не сказав?
- А ти і не питала. - взяв у руки папку.
Там були тексти пісень, які я писала.
- Я тут підправив деякі слова, і поки я думаю, будеш ти співати її чи ні. - спокійно листав бумагу.
- Звісно що буду! Ти ще питаєш!
- Ти ж більше не маєш до мене ніякого відношення. - холодно відповів. - І взагалі, при зустрічі ми маємо робити вигляд, що ми не знайомі.
- " Йок, макарьок! Виходить, що він спеціально мене тут чекав! "
- У мене зараз дуже мало часу, тому я переношу прослуховування твого голосу.
- Да нема питань! (^_^) Коли скажете, от тоді і будемо працювати. - ледве натягувала я усмішку. - " Часу мало, да? Дивись не перепрацюй, трудоголік! "
- Ок.
Хлопець положив папку на свій стіл і рушив до дверей.
- Ну, що, ходімо, пообідаємо. - зупинився і глянув на мене. - Ти пригощаєш.
- " Чьо?! " - здивувалася. - Тоді чого бажаєте? Можливо, смажену індичку під гострим соусом?
- Ще чого! - різко підвищив голос.
- " Ого! Уперше він так голосно сказав. Ти ж такі страви за дві щоки наминав. Ось закінчу я тут свої справи, відразу поїду чим дальше від тебе! ".
Ну ми вийшли з кабінету і пішли у невеличкий ресторан.
- Як щодо західної кухні? - питаю я. - " У мене, між іншим, немає бабусі міліонерши, " - дивилася на ресторан. - Можливо, ви теж не проти розщедритися?
- Добре, (〒_〒) цей обід за мій рахунок, а з тебе тоді місяць мого триразового харчування, також догляд за Ру Худом. - взяв мою руку і положив у долоню ключі.
- Ем, а... .
Тоно я хотіла щось сказати, як Акаши вже пішов в середину ресторану.
- " І чому мені здається, що це чийсь підступний план ". - дивилася на ключі.
Обід був дуже напруженим, Акаши мовчав і їв суп, а я їла десерт, ми обоє мовчали годину, ні я, ні він не глянули і не говорили один з одним. Через годину, після обіду ми рушили назад до компанії "Фаір", робочий день був о 06:00 до 20:00. І нарешті він закінчився, я приїхала додому на автобусі, а хлопець залишився там. Та щей і сказав мені, щоб я помила його собаку. А не жирно? ( ̄へ ̄) В квартирі Акаши:
- " Це називається обдурюванням! Перетворив мене в якусь безкоштовну слугу! " - купала собаку.
Ру Худ крутився в різні боки, та ще і примудрився мене облизувати.
- Ай! Ру Худ, перестань! Не крутись!
- Гав, (≥﹏≤) - засумував.
- Е! Ру Худ, просто не крутися, добре?
- Гав-гав! (^ω^)
Ну він надиво був слухняним, навіть занадто, я помила його, висушила, підрізала його хутро, когтікі теж обрізала. Але у квартиру хтось зайшов.
- Ти хто? - пролунав дівочий голос.
- Хто? ( ̄へ ̄) - сказала розлюченим голосом. - " Е! ( ̄. ̄) А це не та сама дівчина, якій я локшину на вуха вішала? Так! Надо чьото придумати! І то швидко! "
- То хто ти?
- Оу, вітаю, (^.^) я двоюрідна сестра Акаши. - повернулася до дівчини лицем. - Ви мабуть до нього?
- Знову ти!? - злякалася. - Ти ж та сама вагітна дівчина!
- " Збрешу і оком не моргну! ". - мовила у думках. - Це... Я тоді толком не обдумала обстановку, подумала, що ти одна з тих самочок, які вічно в'ються навколо брата, ось і збрехала. (^.^) Але дома брат мені все пояснив, і тепер я знаю, що ви для нього не така як всі! Завжди мріяла пояснити вам цю ситуацію. - посміхнулася. - " Я на захисті любові і справедливості! "
- Невже, (^o^) він вважає мене особливою? (≧∇≦)
І тут вона раптово зрозуміла, що Акаши зацікавився нею. А я то підіграю.
- Кажу точно! - показала палець верх. - У братика просто вигляд такий відморожений. Красуня-ноги-від-вух, ти зобов'язана взяти ініціативу в свої руки!
- Ха, ну, тоді, я Акашеньку тут почекаю. - поправила волосся. - Гріх не скористатися гостинністю кузини.
- " Стапе, якщо ми його тут разом чекаємо, то мені кранти! (๏_๏) Чому б тобі не поїхати до нього на роботу і там з ним не зустрітися? "
Тоно ми завели розмову про Акаши, то він тут як тут! Хлопець відкриває двері квартири і на нього відразу налітає Клер. Клер-це та сама дівчина яка появилася в 3 і 4 розділах. Вона мала вигляд такий: довге волосся, чорного кольору, очі голубого кольору як прозорий океан, носить вона зазвичай тільки сукні.
- Акашенька повернувся! - підбігла до хлопця.
- А! - здивувався.
А тим часом я! Не шалю, нікого не чіпаю, гриби збираю... Стоп! Які гриби! Тьфу! Короче проїхали.
- А тебе хто впустив? - перевів свій погляд з Клер на мене.
- Ха-а-ха, Акашенька. (^ω^) - не зводила погляд з хлопця. - Я тут, завсім випадково, повз проходила і твоя кузина сказала, що ти скучав за мною...
- " Ой-йо-й! " - підскочила я.
- " Що? Вона... " - відкрив двері. - Іди геть, Клер! - штовхнув дівчину за двері.
- Акашенька?! - закрилися двері.
Хлопця це розлютило, одну він відправив за двері, а з другою... Ша буде. Хлопець підходить до мене і починає.
- Кузина, значить?! - схопив мене за зап'ястя.
- Сейджуро, тебе чого бомбануло то? Я ж начебто нічого такого не зробила... . - дивилася на нього.
- Що відбувається між нами? - підвищив голос.
Коментарі
Упорядкувати
- За популярністю
- Спочатку нові
- По порядку
Показати всі коментарі
(3)
Розділ 17.
Ой, що буде, що буде
Відповісти
2020-12-25 20:26:25
Подобається