Розділ 19.
Наступний день був таким, Акаши поїхав раніше в свою компанію "Фаір" чи, може, кудись інше, хто його знає. А я щойно вийшла з будівлі і рушила на автобусну зупинку. Я чекала автобуса недовго, він прибув як треба, але тільки но я хотіла переступити одну сходинку, як мені хтось дзвонить.
- Що? - взяла у руки спортивну сумку. - Одну хвилинку, будь ласка... - сказала для водія.
- Тільки швидко. - рахував гроші.
- Ага! - відійшла від автобуса. - Алло?
- Ти де?
- Е-е-е?
Я віднесла телефон від вуха, глянула і бачу незнайомий номер.
- Я питаю, ти де?
- Ну, по-перше, ви не назвали свого імені.
- Мій номер в тебе не підписаний?
- Що? Да скажіть хто ви!
- Акаши!
- Ась? Чегось? Σ(⊙▽⊙")
- Це я! Ти мене чуєш? Алло!
- " О-о-о, наш принц вже відійшов від депресії? ". Да чую! Ти змінив номер?
- Потім поясню, давай швидко збирайся.
- Що? Куди?
- Бабуся чекає нас у дитячому будинку.
- Д...Дитячому будинку? - глянула на автобус.
- Да, вона хоче щоб ми поїхали туди.
- " А-а! Бабуся тільки те і робить, щоб ми з Акаши були цілими днями у двох ".
- Ей! - виставив голову з вікна водій. - Дівчино ще довго вас чекати?! В мене графік!
- Це хто? - запитав хлопець.
- Ви їдьте! Це не твоє діло! - махнула рукою для водія.
- Господи! Ну і молодь пішла! - сів назад і рушив.
- Можеш скинути мені адресу дитячого будинку?
- ...... - тишина у телефоні.
- А... Алло, Акаши?
- Я зараз приїду за тобою, ти де?
- " Що? Він приїде за мною? "
- Де ти?
- " І це після того, що він почув сторонній голос якогось дядька (→_→)". Ну я недалеко відійшла, або, короче, я буду чекати тебе коло нашого під'їзду, добре?
- Добре. - вибив слухавку.
Я чекала Акаши десять хвилин, а його ще не було.
- " От мені одне інтересно, чого саме в дитячий будинок? І чому саме зараз? Ми ж, посварилися, а він дзвонить до мене. Можливо, бабуся заставила? Вона ж в нього огонь, а не бабуся! ". - ходила навколо сміттєвого баку.
*******
Акаши, півгодини тому. Компанія " Фаір ".
- Пан Сейджуро? - постукав у двері чоловік. - Можна увійти?
- Заходьте. - закрив ноутбук.
В кабінет зайшов високий чоловік, блондин, років так 35 у чорному костюмі.
- Вас хоче побачити старша пані сім'ї Сейджуро.
- " Що? Бабуся? А це чому вона тут? Вона має бути у лікарні "
- То мені впустити її?
- Скажіть для неї, що я зараз дуже зайнятий. - назад відкрив ноутбук.
- Добре. - зробив уклін головою і вийшов за двері.
- Ха! - тяжко зітхнув і сперся об своє широке крісло. - " Що вона хоче від мене? Мені і так зараз погано. "
- Пан Сей зараз занятий! - пролунав за дверима голос охоронця, той що заходив до нього.
- Ща за галас? - встав зі крісла.
Але тоно хлопець піднявся зі крісла, як тут чути одні крики.
- Да хто ти такий, а? Я прийшла до свого онука! Впусти! Він впустив би мене, якби ти його попередив!
- " Тоно скажеш їй, що я сказав не впускати її, і тобі не бачити зарплати три місяця! " - підійшов ближче до дерев'яних дверей і стояв коло них і підслухував.
- Пані, молодий пан Сей сказав щоб нікого не впускати, він зараз дуже зайнятий.
- " О! Молодець! "
- Що?! - крикнула. - Ану відійди, я зараз йому промию мізки! Буде знати як не впускати свою бабусю! - помалу почала тягнути руку до ручки дверей.
- " Е! Вона зараз зайде! " - рушив назад до робочого місця.
- Пані! Зупені... Ай!
- " Що за? " (T_T)
- Онук! - відкрила двері. - Я... - замовкла.
Коли бабуся увійшла, то побачила Акаши дійсно за роботою, він типу щось там друкував і говорив по телефону.
- Ага, добре, завтра привезіть нову апаратуру. - поклав слухавку.
- Па-ан Сей, пробачте.. - лежав на підлозі.
- Ем, (〒_〒) - нахилив трохо голову, щоб глянути на охоронця. - " З такими темпами у мене вся охорона буде без нащадків ".
- Пані, (≥﹏≤) вам не можна хвилюватися. - мовив її слуга.
- Агов! Онуку, я до тебе звертаюся, ти чому мене не впускаєш?
Хлопець літав у думках і не слухав свою бабусю.
- " Тайлі чимось схожа на мою бабусю, так само може легко повалити хлопця на землю, та щей із одного удару ".
- Я бачу, що словами до тебе не достукаєшся, да? - підійшла до Акаши. - Ану дзвони до своєї нареченої! - схопила хлопця за вухо.
- Ай! (¬_¬) Бабусю! - різко крикнув і відхилив голову. - Я не мала дитина, щоб мене за вухо тягати.
- О-о-о, (v_v) да? А мені щось здається, що ти і є маленька дитинка.
Коментарі