Розділ 9.
За чарівними хмарами сховалася ніч, і на землю почав іти помаранчевий ранок. Ось-ось має зійти сонце. Прекрасного ранку чекають усі: рослини, тварини і люди. Нарешті, зійшло над горизонтом сонце, величезне, яскраве. Промені просвітили ліс, парки і міста. У кожне вікно будинку де живуть Акаши і Тайлі, заглянули перші промені сонця, вони торкнулися обличчя хлопця, який спав дуже міцним сном, але недовго, він ніжився в своєму ліжку ще пару хвилин.
- А? - був трохи сонливим. - 06:50, ранку, - глянув на часи.
Прокинувшись і трохи піднявшись з ліжка Акаши побачив на підлозі мене, сплячу, ну як, ноги мої були на підлозі, а руки і голова на краєчку ліжка.
- Е-е?(¬_¬) (-_-||) - зліз з ліжка і підійшов до мене.
На його обличчі з'явилася перша, майже не помітна усмішка, він хотів доторкнутися до мене, але тут, краєм ока хлопець бачить це!
- Е! (⊙_⊙) - шокований. " Як вона це зробила? " - і глянув на мене. - " Коли моя квартира встигла перетворитися в це? "
Його квартира була в ідеальному порядку, немає ні порошинки, ні смітинки, але коли в його дім пробралася я! (•ω•), Всьо, хі-хі, ідеальної квартири не стало, (◐.̃◐) упс! Я, принесла декілька своїх речей і розкидала їх по всій квартирі. Від олівця до спального мішка!
- 💤💤💤, 😴, - сплю.
- " Глубокий сон.. ".
Хлопець довго вирішував брани мене на руки чи ні. І тут прям як джентльмен бере мене на руки. Але я відчуваю, що хтось мене рухає і я привідкрила око.
- А? (•-<)
- Ем, - хлопець розгубився. - " Зараз буде крик або ще гірше, " .(〒_〒)
Він там щось казав, але я була дуже стомлена і сонна, і просто мовила:
- Мамусю... (v_v) - закрила око. - Мені приснилася якась приставуча кака...
- Е! Σ( ° △ °), - положив мене у своє ліжко, але тут йому був потрібен телефон і він трохи нагнувся, щоб забрати його.
Тоно він це зробив як тут, хлясть! Він получив ляпаса.
- Геть, приставучий комар!
- А! (⊙_⊙) - схопився за щоку. - " Я цього тобі так не залишу! " ( ̄へ ̄)
*******
Я прокинулася о 07:10, я ще трішечки полежала, але тут я усвідомлюю, що спала у ліжку Акаши (¬_¬), я швидко встала і почала думати.
- " Що? Як... Як це сталося? " - злізла з ліжка. - " Що я роблю у ліжку цього хохулі? ".
Я швидко вийшла з кімнати, потім через невеличкий калідок я опинилася на кухні, там сидів Акаши.
- Ем, (→_→) тобі вже краще? - збирала волосся у хвіст.
- Ага... - їв кашу з куркою.
- " І все? (ì _ í) А де "дякую" , мопс ти невдячний. (T_T), я ж тебе всю ніч гляділа, ну майже всю, (^.^)". - мовила у думках.
Да, я доглядала за ним, це факт. Але не цілу ніч, (^ω^) поки він там спав, я встигла розгледіти у комоді під телевізором якісь диски, я думала, що це якісь фільми, дей думаю, а ну давай подивимося, що він там дивиться і коли я включила, то побачила, що то зовсім не фільм, а це ігра. (ㄒoㄒ) І думаю, а ну зіграю, і тут мене понесло, майже до ранку я грала в ігру "Виконай 100 квестів"(灬♥ω♥灬). Так, перейдемо до Тайлі і Акаши.
- Ну якщо все добре, я пішла. - розвернулася до дверей.
- На мою вдячність можеш не розраховувати.
- Чо? ( ̄. ̄), - зупенилася.
- Я тут зранку подивився записи з камер в нашому коридорі....
- Е-е-е! Σ(⊙▽⊙") - прямо в серце.
- І вияснив, куди дівся мій ключ. (v_v) - спокійно їв їжу.
- О-о-оу.. - швидко пішла до дверей. - Погода то як розгулялася, піду но я квартиру свою провітрю! - ляснула дверима. - " Якого мопса, ти, не встиг очухатися, рванув дивитися записи? Нормальній людині таке й в голову не прийде! "
Тільки но я переступила поріг своєї квартири, як тут дзвонить десь там у спальні мій телефон.
- Що? Хто? - (/ω\) швидко почала шукати телефон. - Е! (⊙_⊙), тільки не вона! - підняла слухавку.
- Тайлі-Куан-Куан, ти можеш виправдатися, тільки якщо вчора ти потрапила під вантажівку! - віднесла телефон від вуха.
- Міс Джессі, заспокойтесь... - " Да хай тебе вантажівка сама переїде! "
- Навіщо було в коментарях влаштовувати бійку с Акаши Сейджуро?
- Він перший почав, а я перша закінчила.
- Ти взагалі розумієш, що ти робиш? На нашому сайті багато людей слухають пісні і читають коментарі, якщо ти зараз не зробиш все нормально, то про свою кар'єру співачки можеш і не мріяти!
- " Да як ти смієш вирішувати? Так, Тайлі, тихо, тихо ", - ледве стримувала злість. - І як ви хочете, щоб я реабілітуватися?
- Слухай сюди! Ти максимально правдоподібно, клянешся бути милою і пухнастою. Хоча, в твоєму випадку, це неможливо. (v_v) Але ти повинна прикидатися так, щоб навіть я повірила! Зрозуміла?
- Думаєте, спрацює? А взагалі, ви знаєте як виглядає наш бос?
- Хто знає. Ніхто з нас боса в очі не бачив, тому нам не відомо, ні як він виглядає, ні скільки йому років!
- Ага, понятно.
- Так... Нагадай звідки ти береш те натхнення?
- " Хм, чого б це раптом її зацікавило моє натхнення? ". ( ̄へ ̄)
- А-ау! Я тебе питаю!
- Я беру натхнення з пісень одного співака, який вже покинув свою кар'єру два роки тому, (-_-). - лягла у ліжко.
- І?
- Не і! Я обожнюю його творчість. Його чи то може вона, її ім'я Сей! Чули?
- Ти ж навіть його чи її обличчя не бачила. Стоп!
- Зовнішність і вік немають ніякого значення! Цікавитися подібним просто не серйозно! І...
- Я кажу стоп!
- Та що?
- Ти кажеш, що його звати Сей, так?
- Да.
- Мені щойно повідомили, що він і є нашим босом! Замість своєї кар'єри співака він покинув її.
- Що!? Так це він!
- Мені нема коли. - поклала слухавку.
- Міс Джессі... Це ж.. - глянула на телефон. - Це ж той самий співак і мій натхненник... Вибила? (T_T) Вау, це так круто! - раділа. - " Так... Це виходить що мені потрібно просити вибачення у того мопса? ". Ні! - накрила себе подушкою.
Ще десь так пару хвилин я все думаю, але тут я чую сторонній голос.
- Ти що, прихильниця Сейя? - тримав у руках якій пакет.
- Чо нада? ( ̄へ ̄) - встала з ліжка.
І тут швирь! Хлопець кинув у мене той пакет.
- Якого дідька ти робиш! - завалив мене пакетом.
- Ти ж сама казала, що ненавидиш мене. - стояв коло дверей. - Значить, ми вороги! А з ворогом тільки так і ніяк інакше! Це ще я добрий.
Акаши після цих слів почав розглядати мою кімнату, і десь там коло шафи з різними речами він бачить диски з піснями.
- Тобі подобаються пісні цього співака?
- Сей мій ідеальний натхненник, (^_^) - кинула пакет на підлогу. - А що? Ти також слухаєш його пісні?
- Це всього ж прості, незрозумілі слова, хоча, твої смаки мене не дивують... (←_←)
- Ти! Яка ж ти какашка, Акаши! - зіскочила з ліжка і підійшла до шкафа. - Не смій про нього казати гидоти!
- І чому ж це не можна?
- Тому що, я люблю його пісні, в них є душа! І мені зовсім неважливо хто він! (。ì _ í。) - кинула на нього злий погляд. - І мені неважливо скільки він заробляє, чоловік він чи жінка, взагалі!
В Акаши на обличчі з'явилася усмішка.
- " Він усміхнувся? (‘︿’) Ого! ".
- Окей, вибирай, покоївка чи наречена.
Коментарі