1 Вересня
Так і минуло літо. Настав час навчання. Сьогодні перше вересня, все має піти так як треба. В роздумах Карл провів довгий час тому на сніданок в нього зовсім не залишалося часу. Вдягнувшись він вискочив з дому та поспішив до школи. По дорозі він зустрів Керрі, її слова перевернули його з ніг на голову. Вона повідомила що разом із Ейсі(його виділяло те що колір його волосся був від природи білим, а ще він був дуже обдарований до матиматики і поганої поведінки на уроках , сівши разом із Карлом вони добре потоваришували, а тут новина що він переходить) та ще з декількома учнями на яких Карл не зважав, переходять в Ліцей. Та Карл перестав дутися після того як зрозумів що спілкуватися вони точно не перестануть. За урочистою лінійкою Карл та Рада обговорили цю новину, і дійшли до висновку шо їм потрібно термінов зустрітися з Керрі. Після лінійки вони зустріли Керрі та домовилися про зустріч через годину. Минула година друзі зібралися в домовленому місці, на вулиці було спекотно тому вони зайшли в кафе. Замовивши сок друзі сіли за столик і почали розмову. Розмовляти їм було про що, адже через тиждень день народження Керрі, а вони е навіть не вибрали місце проведення. Святкувати вирішили в "Нарнії"(так вони назвали нове місце де проводили останій пікнік), список потрібних речей як завжди розділили порівно. Зателефонував телефон, Карлу нагадали що потрібно готуватися до навчання а не гуляти. Разом вони пройшли півдороги вони не хотіли розходиться тому стояли на місці та просто спілкувалися, а потім розійшлись по домівках, Рада та Карл знали що наступний раз Керрі вони побачуть вже на дні народження.
Коментарі