Казки на ніч
З Днем Народження мене!
Кінець чи початок?
#1
#2
#3
#4
#5
#6
#7
#8
#9
#10
#11
#12
#13
#14
#15
#16
#17
#18
#19
#20
#21
#22
#11
Я намагалась виправдати його! Шукала аргументи, що можливо він це робив для блага всього суспільства, проте я не змогла змиритись з думкою, що весь цей час він маніпулював мною, змушуючу пробудити силу, про яку я навіть ніколи не здогадувалась! Злість охопила мене з середини, маленька змійка знову почала розростатись, однак я зуміла заспокоїтися і просто пішла з подвір'я, куди очі бачать. Мені хотілось зникнути, розчинитись у повітрі, щоб більше ніколи не переживати весь цей кошмар знову.

Я взялася бігти вперед, на головну дорогу, де раніше лежало тіло подруги. Прослідувала за кривавою стежкою, яка привела мене до могили на місцевому кладовищі. Звичайний насип та саджанець молодого деревця. Ніяких хрестів, гробів чи ще чогось, що б нагадувало звичну мені літургію. Над кожною могилкою тут росли карликові деревця, десь вже зовсім старі, а над іншими - такі ж молоді. Від видовища у мене перехопило подих, адже тут знаходилось не менше сотні нових саджанців. Мертве село.

- Через укус вона приречена на страждання, а її душа потрапила би на віки у Підземний світ. Я випередив отруту і тепер вона з Богинею. Такий закон нашого світу. Смерть - це всього лиш новий етап, тому тобі не варто боятись за свою подругу. Їй випав шанс почати все з початку.

Від його слів мені зовсім не полегшало. Це не змінювало той факт, що вона була вкушена, захищаючи мене, слабачку, яку всі хочуть собі присвоїти. Я ніби потрапила в кола пекла, і з кожним новим мої страждання будуть лише погіршуватись.

- Для чого я тобі потрібна? Чому ти намагався пробудити мої сили? - втомленим голосом промовила я.


- У тобі є щось набагато важливіше, адже колір твої очей говорить сам за себе. Тебе вважають зниклою принцесою, хочеш ти цього чи ні. Щоденно народжуються маги, але все ж Десятка вправно це контролює за допомогою нас. Або просто вірить, що тримає під контролем це. Ми знищуємо магів, як тільки відчуваємо спалахи сили. Нас наче магнітом тягне туди і саме так я знайшов тебе. Мене привело відчуття. За допомогою служби я дізнався про Протестантів. Вони намагаються випередити Мисливців і  приховують магів, формуючи власну армію. Вони прагнуть знищити Десятку, знищити Богиню, звільнивши Осіліса. Це лише питання часу, коли вони знайдуть тебе і нападуть на храм. Ти не уявляєш, як важко служити тому, кому ти поклявся власним життям проти власної волі! - злісно виплюнув він останні слова.


- В якому сенсі "проти власної волі"? - не зрозуміла я.


- Мисливцями не стають, ними народжуються. Ми не обираємо цей шлях, а лише слідуємо за покликом Богині. Коли юнаку виповнюється двадцять, він відчуває внутрішній поклик до храму. Бачиш ось це? - підняв він рукав сорочки і я побачила дивну відмітку у формі меча на руці, схожу на татуювання. - Ось це з'являється у всіх Мисливців у конкретному віці й означає, що ми повинні прийти до храму. Це наш особливий дар, який Богиня робить усім Мисливцям. Через нього мої рани швидше загоюються, я можу поглинати резерв чарівників і є витривалішим за звичайну людину.


- Які твої мотиви? Ти збираєшся віддати мене Десятці?


- Я з самого початку не планував цього. - відверто відповів він. - Коли я дізнався, що саме мені доручили тебе перехопити, то я полегшено видихнув, адже вони самі спростили мені роботу. За тобою одночасно ведуть полювання Протестанти, Десятка, а тепер вже й королівський двір, якщо вони дізнались, що ти знову в цьому світі.


- На чиїй ти стороні? Для чого мені це все розповідаєш? - з недовірою озвучила я свої думки.


- Я... Насправді є ще одна сторона, яка віддала наказ про твоє перехоплення.


Моє серце на секунду зупинилось. Я стривожено перевела погляд на чоловіка, котрий протягнув мені свою долоню, яку охопив чорний туман. Страх миттєво охопив моє тіло, а думки сплутались. Темрява.


- Що це все... 

Не встигла я договорити, як раптом ні звідки прилетіла стріла і влучила Мисливцю в плече. Від шоку я заніміла, однак він стрімко витягнув меч з поясу і підготувався до захисту. Ще одна стріла врізалась в землю прямо перед моїми ногами. Моє тіло інтуїтивно зрушило з місця і кинулось в бік найближчого схову, як між будинками показалось декілька фігур в синіх плащах з арбалетами. Неочікувано один з них кинув у мене кольоровою кулькою. При падінні вона випустила дим, який заполонив все навколо. Я почала задихатись від чергової порції їдкого запаху, а потім тієї ж миті відчула, як падаю на землю і більше не можу поворухнутись. Моє тіло паралізувало, і коли все розвіялось, я кинула благаючий погляд на Мисливця, що вже біг у нашому напрямку. Одначе йому загородили дорогу декілька інших нападників, націливши на нього зброю. 

- Вони заряджені отрутою, виродок Осіліса! Крок вправо-вліво, і ми з тобою нарешті поквитаємось. Звичайно ж твій татко не дозволить, щоб ти так просто помер, проте доведеться трохи постраждати, щоб зализати ранки! - погрожуючи, розсміявся один із них.


- Скажи, як воно розуміти, що твоя наречена померла через твого ж батечка? - почула я низький жіночий голос. 


- Тільки спробуйте її забрати, я вас на шматки розірву! - пригрозив Мисливець опонентам. 


- Не вийде, дорогенький, стріла вже заблокувала твої дешеві фокуси! - озвався ще хтось позаду.


У підтвердження цього Мисливець спробував зробити магічний випад, проте нічого не відбулось.  Тоді він стрімголов кинувся в атаку, одначе сині плащі кинули йому під ноги ще одну кульку, яка випустила червоний дим у повітря. А що було далі я вже не розгледіла, тому що моє тіло, наче мішок картоплі, закинули на плече і понесли до коней, що вже очікували на головній дорозі. На голову натягнули мішок, від якого я боялась ненароком задихнутись. А ще більше я була налякана від невідомого, що очікувало мене далі. Що сталось з Мисливцем? Я не чула ні звуків боротьби, ні крику. Невже його так само паралізувало? Він так легко дозволив, щоб мене забрала ця зграя синіх плащів! Як я втомилася від цієї постійної небезпеки.

© Eva Hope,
книга «В пошуках зниклої принцеси».
Коментарі