Пролог
1. Створення персонажа
2. Стартова локація
3. Навчання
4. Стартова локація та нові знайомства
5. Селище рибалок на горі
6. Швидке введеня в справу
7. 88
8. Нове життя
9. Вступний ролик
10. Нове призначення
11. Баг
12. Освоград
13. Ази роботи
14. Дідусева гордість
15. Начальство
16. Сім'я
17. Пристанище
18. Прірва
19. Персонажі
20. Власниця вусів
17. Пристанище

Я сидів під яблунею і гортав свій саморобний зошит із ігровими термінами. Вже вп'яте перечитував, що таке «Данж», але інформація ніяк не затримувалася в моїй голові. Зараз там весь невеликий доступний простір займали думки про те, що в мене скоро з'явиться онучка. Це і радісно, ​​і сумно водночас. Радісно, бо моя сім'я стане ще на одну людину більше. Сумно, бо швидше за все я навіть не доживу до того моменту, як вона підросте і зможе зайти до Мірантиру та побачитися зі мною. Я тут не старію, але в реальному світі, хоч і в комі, але моє тіло в'яне; і не зрозуміло, скільки я так ще протягну. До речі, треба було б зайнятися цим питанням і, сподіваюся, один синюшний наркот мені допоможе.

Посеред галявини утворився водоспад, з якого вийшов Андрюха і…

— Чоб мене їжаки коптили, Рорику!

Так, окрім легкого на згадці Андрія з води вийшов і червономордий рогоносець.

— Дядьку, здоров. А ти чого це причепурився, зайві грошики почали водитися?

Я щиро зрадів появі, якщо не друга, то вже точно товариша, і потис його довгу волохату руку.

— З ним все добре? — поцікавився я в синюшного.

— Так, я зареєстрував його в системі як вихованця і залишив штучний інтелект, який йому хтось підсадив. Також додав до його коду кілька шарів захисту і зробив кілька резервних копій для своїх серверів, щоб вже точно ніхто не зламав. Спостерігатиму і вивчатиму, і, може, знайду відповіді на свої запитання, — пробубнив Андрюха, дивлячись собі під ноги.

— А те, чо ми ось так просто обговорюємо його при ньому ж, це нормально?

— Я думаю так. Його розумовий процес так влаштований, що не сприймає інформацію про його світ, як про гру.

— Дядьку, та після того, як ви мене оживили, можете як завгодно мене використовувати. Хоч еліксири на мені випробовуйте, хоч нові розпусні приблуди, я весь ваш.

— А ти пам'ятаєш, як тебе вбили?

— Так, я навіть пам'ятаю хто, — Рорик багатозначно подивився на синявого, — але образи не тримаю, все одно, в тому випадку, реально, тільки ти міг видертися з лайна.

— Я радий, чо ти з нами, бо нормальних людей, з ким можна душевно посидіти, в окрузі й не водиться, — щиро промовив я. — Ото вічно то ніж у спину встромлять, то пером полоскочуть лопатки.

— Ну, дядьку, я не зовсім людина, але добре слівце зараховане. Ти теж наче рівний дядько.

— А мене ви так ніколи не вітали, — пролунав у мене за спиною знайомий зарозумілий і трохи скривджений голос.

— Коньколюб, і ти тут. А його вже ти перевірив?

— І так і ні. Наші з тобою версії помічників я трохи змінив, і тепер Конкланд, перед тим, як надсилати звіт до системи, надаватиме його мені, щоб я міг вибрати, яку інформацію можна передати, а яку краще приховати. Думаю, поки що цього достатньо.

— Хорош, Андрюхо, синє вухо, — завзято промовив я, і хотів його ляснути по плечу, але той спритно і навіть не дивлячись, ухилився.

— О, вусатий, а ти в нас ким будешь? Цих двох я сяк-так знаю, а твою морду тільки раз бачив, і то, мигцем, — підозріло скосився Рорик на Хорланда.

— Конкланд, особистий помічник Миколи Селезньова та творця Андрія, — у не дуже шанобливому поклоні представився гостровусий.

— Дядьку, а ти в нас якась шишка важлива, що навіть помічник свій є?

— Як?! Як я міг забути про помилку Рорика, що він може бачити Конкланда? Зараз вийду в реал і швидко все виправлю, — заторохтів Андрій.

— Ні! Андрюхо, не треба! — встиг я схопити синюшного за руку, доки він не розпочав процес виходу у реальний світ. — Прошу тебе, хай так і залишиться, бо мені некомфортно, коли поряд вони обидва, але один не бачить другого.

— Гаразд, — відсмикнув руку Андрюха, — може, так навіть краще буде: подивимося на адаптивність штучного інтелекту Рорика і як він взаємодіє з Конкландом.

— Оце добре. Дякую.

Рорик з Конкландом весь цей час оцінювально дивилися один на одного, як два дуелянти перед майбутньою перестрілкою.

— До речі, Гавриил просив передати це тобі, — простяг мені синюшний свою долоню.

«Отримано унікальний предмет:

«Перстень переміщення»

— З його допомогою ти можеш відкрити портал, пройшовши через який, опинишся біля будівлі адміністрації. До речі, тобі виділили кабінет на третьому поверсі. Поруч із моїм, але я там рідко з'являюся.

— А як його ввімкнути?

— Повернути на пальці двічі за годинниковою стрілкою.

Я одягнув брязкальце на середній палець правої руки, зробив, як мені сказав Андрюха, і посеред галявини утворилася така ж золота діра, через яку зовсім недавно пролетів Гавриил і я з Чорнишем.

— Ніфіга собі! — вигукнув Рорик, і з насторогою підійшов до порталу. — Що за дірка?

— Щоб деактивувати портал, треба провернути перстень один раз проти годинникової стрілки.

Я зробив те, що сказано, і портал зник.

— Побачилися з родиною? — поставив несподіване запитання Андрюха, навіть зволівши на мить глянути мені прямо в очі.

— Ой, Андрюхо, душевно побалакали, і є що розповісти. Але доки я не забув, у мене до тебе є одна розмова. Можеш про всяк випадок вимкнути Кордонвала і спровадити кудись Рорика?

— Гей, дядьку, ну ти чого! Я тут перед тобою. Я думав ми тепер один за одного горою, але якщо вам все ж таки треба перетерти віч-на-віч, так і скажи.

— Вибач…

— Та нічого, — спокійно, але з нотками образи відповів Рорик і пішов на другий бік острова, до Чорниша.

Вусатий просто пішов у сіру хмару.

— Я ж казав, Конкланд під моїм контролем тепер, тож можна його не боятися.

— Ну, як знаєш, Андрюхо. Загалом, мені потрібна твоя допомога, але натомість, щоб не бути безпорадним вічно ниючим стариганом, я можу поділитися з тобою цікавою інформацією.

— Яка це може бути в тебе інформація, яку я не знаю?

— Здається мені, чо я можу підказати, хто змінив твоїх енпісі...

Андрюха на секунду задумався, потім висипав дрібку своєї дурі і почав втирати її в руку.

— Та чоб тебе ондатра отодрала, знову ти за своє!

Андрій почав завалюватися назад, я кинувся його впіймати, але він різко виставив назад праву ногу і, спіймавши рівновагу, повернувся у вертикальне положення.

— Добре, угода! З тебе – відомості, з мене – допомога, – синявий добре обтер праву руку об штанину і простяг її мені.

— І ти спочатку навіть не спитаєш, чо мені від тебе треба?

— Мені все одно. Чим швидше я дізнаюся, хто вліз у мою роботу, тим спокійніше спатиму.

Я потис руку синявого, і він відразу ж гидливо відсмикнув її.

— Чим я можу тобі допомогти? — спитав мій співрозмовник і глянув у вічі.

— Мені потрібно, чоб ти знайшов моє тіло. Я хочу знати, чи воно в порядку. Це реально?

— Думаю так.

— Це не все.

— Добре.

— Ти знаєш, чому Вадик дозволяє моїм рідним заходити сюди лише раз на тиждень і лише на півгодини?

— Ні, але можу спробувати дізнатися. Швидше за все, він просто дав їм у користування обмежене в можливостях обладнання для занурення.

— Але навіщо?

— Щоб тримати тебе на короткому поводку та маніпулювати через рідних. А може, й тому, що він просто жадібний покидьок, і не хоче витрачати на тебе зайві гроші. Я чув, що останнім часом у фірми його батька туго з грошима.

— Фірми батька?

— Так, думаєш, звідки в нього кошти на все це? Інвестори — те саме собою, але щоб керувати всім, у нього має бути контрольний пакет акцій.

— А чо за фірма у його батька?

— Виробництво флаінмобів.

— Чо?

— Ну, літаючих автомобілів. Вінг Блу – це його марка машин.

— Стривай. У мене в сина така. Це там ще на символі два крила?

— Саме так.

— Так ось звідки у Вадика такий бзик на крилах.

— Так, як я дізнався з різних джерел: батько дав йому грошей за умови, що в грі він активно просуватиме марку їхніх автомобілів.

— Ого! Дякую за відомості. Андрюха, а ти не такий забитий простак, яким здаєшся.

— Я знаю. Отже, повернемось до твого прохання. Я спробую дізнатися, чому твоя рідня має обмежений доступ. Щось ще?

— Останнє: як гадаєш, скільки мені залишилося?

— Хм… — Андрюха конкретно так задумався, півхвилини він просто таращився в траву, а потім різко відповів: — Теж можу дізнатися. Це все?

— Так.

— Добре, як тільки вийду в реал, одразу займуся цими питаннями.

— Дякую.

— Поки нема за що. Твоя черга, — Андрюха знову підняв погляд і дуже уважно подивився на мене.

— Імена Зазикин і Дромед тобі чось кажуть?

— Перший — глава сценарного відділу, другий — програмного.

— На планерці начальства, на яку мене потягнув Вадик, Зазикин якраз говорив про те, чо за допомогою Дромеда вони проводили якесь тестування з чимось новим. І ще він сказав, чо під час цього тестування вони зіткнулися з артефактом.

Андрюха нічого не відповів. Замість слів він навалив гарну гірку своєї погані на руку і почав втирати її. Синє тіло впало в траву, і очі його закотилися. Ловити синюшного я не став. Закинутися такою кількістю зеленої погані — це його вибір, а мені ловити цю довготелесу тушу щоразу теж не на радість.

— Ліниві виродки! — несподівано подав голос Андрюха за кілька хвилин. — Я не думав, що ноги ростуть із самої верхівки. Були припущення, що це може бути хтось із рядових, але талановитих працівників, які хочуть запровадити щось нове та вислужитися перед начальством. Але щоб верхівка… І гаразд Зазикин, від цього безхребетного лінивого виродка можна чекати чогось такого, але Дромед…

Синій нарешті став на ноги і глянув на мене.

— Дякую за цінну інформацію. Троїми питаннями я займуся негайно.

— Ні! Стояти! — крикнув я Андрію, розуміючи, що він уже намилився вийти в реальний світ. — Справи потім, у мене є важливіша новина.

— Добре, — легко погодився Андрій і опустив погляд на траву.

— Рорику, йди сюди! — крикнув я червоному. — Коняр, теж з'явись.

З сірої хмари, що утворилася з нізвідки, вийшов гостровусий.

— Молодь, так як зараз ви моє найближче оточення, хочу поділитися з вами однією радісною звісткою. У мене скоро народиться онучка!

— Мої теплі привітання, — спокійно, але з легким поклоном промовив Конклав.

— Вітаю, — сказав Андрій і простяг мені руку, яку я одразу потис. Враховуючи, як синявий не любить, щоб до нього торкалися, це прямо подвиг для нього.

— Дядьку! Ах ти, лисий старий чортяка!

Рорик несподівано міцно обійняв мене і поплескав по спині.

— У тебе і діти, виявляється, є, та ще й онуки! А ти мовчав!

— Так, синок Юрко, невісточка Дашенька та внучок Дениско. А скоро ось і Ксюша додасться.

— Ну, вітаю! — знову поплескав мене по спині своїми довгими руками Рорик. — То це, виходить, проставляйся!

— Це наступного тижня. Коли родичі прийдуть до мене в гості, я вас усіх теж запрошую.

— Згода! — радісно вигукнув червономордий, потираючи руки.

— А обов'язково бути? — з-під чола глянув на мене Андрюха.

— Так! І це не обговорюється.

— Дуже вдячний за запрошення на цей світський вечір, — знову вклонився вусатий.

— Але це буде лише за тиждень. А сьогодні я хочу з вами покутити десь привселюдно! Мене взяли на роботу, отже, я тут залишаюся з вами надовго, і треба випити за тривалу і, сподіваюся, продуктивну співпрацю. Плюс така радісна новина із онучкою. Плюс Вадик мені тут підсипав премію золотком. І плюс я обіцяв онучку, що сьогодні повеселюся.

— Дядьку, я в ділі! Погнали до Освограда!

— Я маю іншу пропозицію, — невпевнено промовив Андрюха, сором'язливо розглядаючи травинки під ногами. — Я не хочу знову йти в це місце, придумане лінивими халтурниками.

— А чо ти тоді пропонуєш?

— Є одне місце, але до нього швидше дістатися від будівлі адміністрації, якраз і перстень твій перевіримо.

— Ну тоді чого ми чекаємо, по пегазонах!

Кіндрат просто пішов у сіру хмару, а Рорика почало скручувати і стискати, і через пару миттєвостей перед нами вже стояло хлопчисько, років трьох.

— Ну а чого, так легше пересуватися, — сказав хлопчина хрипким голосом Рорика, — он у цієї синьоти я ніякої летючої тварини не бачу, а Чорнишу трьох кабанів тяжко буде тягти.

— І то правда, молодець.

Ми застрибнули на літаючу тваринку і вирушили в дорогу. Як і казав Андрюха, я скористався перстнем, ми залетіли в цю сяючу дірку і вилетіли прямо біля височенної будівлі у вигляді крил.

— Ну, нічого собі, все пацанчикам! Це ж чиї хороми? — захоплено вигукнула дитина-Рорик.

— А цього тобі не треба знати, — невдоволено пробурчав Андрій.

Рорик подивився на мене, чекаючи пояснень, а я лише знизав плечима. А справді, хто його знає, як позначиться на ньому те знання, що тут водяться люди, які вигадали його світ, тобто, насправді, Боги! Творці!

Синьошкірий відкоригував напрямок польоту: повністю на протилежний бік від хмарочоса і трохи вниз по діагоналі.

Наступну годину, а може й усі три, важко зрозуміти, коли в тебе немає годинника, ми провели на спині у Чорниша. Нудно було до неподобства. Рорик майже відразу відрубився, і просопів весь політ, зручно вмостившись між мною та Андрюхою. А синявий пішов кудись у себе, і категорично відмовлявся виходити на якусь розмову. З Коновʼязом я не хотів розмовляти.

— Трохи лівіше, нам ось до тієї сірої плями, — раптом промовив Андрій.

— Слухай, а невже для творців цього світу, тобто нас з тобою, немає якихось заохочень, у вигляді швидкого переміщення? Чоб ось це не летіти годинами в безмовному вітряному небі?

— Є сувої телепортації. Але! Вони працюють тільки для тих місць, де ти вже побував, це по-перше. А по-друге, вони дорого коштують, а ми з тобою зараз жебраки.

— Зрозуміло. Тоді, може, поки летимо, розкажеш, чо це за місце, в яке ти так хотів потрапити? І чим воно відрізняється від інших, зроблених, за твоїми словами, лінивими виродками?

Здалося, чи на мить у синявого промайнула тінь посмішки?

— Це місце цікаве тим, що повністю створено гравцями, і там немає енпісі.

— Тобто, гравцями?

— Ну, кілька місяців тому група гравців збунтувалася, що за такі гроші, що вони заплатили, їм належить редакторський режим. Спочатку Гавриил був проти. Але потім ці ж гравці, яких виявилося більше чотирьох сотень, почали на іменитих сайтах і порталах занижувати оцінки гри і писати розгромні рецензії, які ґрунтувалися на тому, що горезвісна повна свобода, обіцяна творцями гри за такі гроші, не така вже й повна . Тоді терміново було вирішено створити невелику територію, де гравці можуть створювати і творити все, що завгодно. Але вирішили запровадити два обмеження — жодних енпісів та жодних пвп.

— Чо?

— На цій території гравець не може битися з іншим гравцем. Ти просто не зможеш вийняти меч із піхов, натягнути тятиву, та й усе в такому дусі.

— Так, треба буде записати ще одне нове слівце. Пдп.

— Пвп. Плеєр версус плеєр. З англійської перекладається як гравець проти гравця.

— Ага, зрозуміло. А якщо ніяких енпісів, то як же Рорику бути?

— Я ж казав тобі, я зареєстрував його в системі як вихованця, а з вихованцями можна.

Я повернув голову і ... ну як завжди не зміг стримати емоції.

— Козу рогату в матері хлопʼятам!

«Доступна нова місцевість:

Пристанище»

«Карта оновлена»

«У Пристанищі заборонено використовувати зброю!»

«Статус: один із нас»

Місто одразу вражало. Величезний літаючий острів з різноманітними громіздкими спорудами на ньому. Не було видно жодного вільного клаптика трави чи землі, все забудовано. Причому, забудовано було щільно і дуже безглуздо. Перші два поверхи можуть бути з каменю, у стилі середньовічних замків, наступні три — з цегли, як звичайна дача, а останні три — з дерева, як зруб у лісі. І таких будинків було повно, а колір та оздоблення кожного відрізнялися кардинально. Стіни з фіолетових складених одна на одну колод — будь ласка, балкон у вигляді величезного крила кажана — є.

— А куди тут приземлятись? — здивовано спитав я, бо ми вже облетіли місто по колу, але якогось великого майданчика я не помітив.

— Он туди, до краю, де хата зеленого кольору.

І справді, знайшлася така. Ядрено-зелена хата, мати її так, на курячих ногах.

— Це чо, Баби-яги хата?

— Ага, тут майже кожен четвертий фанат казок! — якось трохи захоплено вигукнув синявий.

Біля цієї махини на справжніх двометрових курячих ногах був невеликий вистелений паркетом майданчик, на якому нудно курив люльку зеленобородий старець у зеленій мантії. Над його головою висів синій напис «Мислитель».

— Чо, прям сюди?

— Так. Прямо на майданчик.

— Ну, дивись, якщо чо, ти винен, сам з Мислителем розбиратися будеш.

— Банити треба за такі ніки, — похмуро прокоментував Андрюха ім'я персонажа.

Я, як міг, акуратно приземлив Чорниша на паркет і спритно зістрибнув з його спини.

— Золотий, — одразу ж сказав мені зеленобородий старець.

— Чо, золотий?

— Зберігання летючтого маунта — один золотий, гроші вперед.

— Сиру печінку тобі в тарілку, а не багато ти просиш, зелень стареча, га?

— У мене тут монополія на цю справу, тож вибору в тебе особливо й немає, — меланхолійно відповів дід, навіть не моргнувши оком.

— Та заплати ти йому, — нервово промовив Андрій, опустившись на підлогу. На його обличчі читалося полегшення, що він нарешті ступив на тверду землю.

Рорик-дитина жалісно дивився на синявого і ручками показував, що йому потрібна допомога, щоб злізти, але Андрюха опустив погляд і не звертав на спроби пацаня ніякої уваги.

— Ну і добре! — прохрипів Рорик, перетворився на свою звичайну червономорду іпостась і зістрибнув з Чорниша. — Чого застигли?

— Гаразд, тримай.

Я дістав із сумки гаманець і підкинув золоту монету. Дід упіймав грош і незворушно ляснув двічі у долоні. Хата позаду нього сіла навпочіпки і з дверного отвору вийшла стара горбата бабця з величезним кривим носом, ну точно, вилита Баба-яга. Ще й ім'я над головою: «Кістяна нога».

Тим часом старець підійшов до Чорниша, заплющив очі і простяг руку. Як тільки пальці торкнулися голови животинки, то вона тут же зменшилася до розміру миші і Мислитель взяв зменшеного пегазона в руку.

— Після закінчення доби зберігання маунта оплачується погодинно — один срібний на годину, — промовив дід через плече, передаючи Чорниша Бабі-язі, та поклала мою літаючу тварину в дерев'яну коробку і зникла в надрах хати.

— Ну-с, містяк начебто заліковий, пропоную почати з кількох чарок чогось забористого, — натхненно сказав Рорик, з цікавістю озираючись на всі боки.

— Підтримую! — радісно вигукнув я.

— Я не п'ю, — прогундів синявий.

— Андрюха! Сьогодні треба! А ще, оскільки ти знаєш місцеві забігайлівки, то давай, веди нас у якийсь гарний гендель.

— Чого?

— Андрюхо, ти чо, слів таких не знаєш? Ну в харчевню якусь, де можна смачно та ситно випити.

Рорик заржав, а синець пішов углиб вулиці, яка була забудована дивними і безглуздими хатками. Народ тут теж був дуже різномастий, хоча, як і в Освограді. Вже ніби як і звик до всіх цих рогів, хвостів, панцирів, фіолетових відтінків шкіри та інших див. Може й собі якусь гриву червону зробити? Або шипи на плечах. Ну а чого, всім можна, а мені не можна?

Ми зупинилися біля дверей, які були зроблені на кшталт тих, що стояли в наливайках для ковбоїв, тобто двостулкові, що закривали тільки центр проходу і відкривалися з допомогою стусану.

«Перша п'яльня в Пристанищі» — красувалася назва над входом, літери якої були зроблені з металу, що вже знатно проржавів.

— Це місце відкрили три гравці, які у реальному житті — бармени, а тут, бо повна свобода та різноманітність, вирішили робити незвичайні настоянки та зробити це фішкою закладу.

— О! Настоїчки! Те, чо треба! — вигукнув я радісно, ​​а Рорик уже зайшов усередину.

Велика кімната, посеред якої величезна діжка літрів на сімсот, що у свою чергу поділена на десять рівнів. Кожен рівень свого кольору і не поєднується з іншими. Відповідно, кожен рівень має свій краник. Навколо цієї діжки споруджена кругова барна стійка з високими стільцями, а також уздовж усіх стін розташувалися зручні лавочки.

За барною стійкою стоять три однакові істоти — люди з витягнутими донизу мордами, але у кожного по шість рук. Одягнені в білі сорочки та чорні фартухи.

«Бармен 1», «Бармен 2» та «Бармен 3».

Так, з ніками ці гравці особливо не запарювалися. А може, воно й правильно. У таких місцях важко запам'ятовувати імена людей, які тебе обслуговують, а тут просто треба вбити в мозок на кілька годин цифру і все.

Відвідувачів було небагато, всього пара кремезних коротунів на одній з лавок, тому ми сіли за барну стійку, прямо навпроти «Бармена 2».

— Вітаю вас у «Першій п'яльні у Пристанищі», і поки ви ще нічого не обрали, хочу вам наполегливо відрекомендувати нову настоянку: Дідова міць. І так як ви відвідувачі нові та у нас нова настоянка, то перша стопка для кожного безкоштовно!

— Мені вже тут подобається! — радісно випалив Рорик.

— Дідова міць якраз для діда. Ха! Наливай!

— Приємного пияцтва, — посміхнувся Бармен 2 і спритно підставив трьома правими руками три чарки під один із краників, а верхньою лівою відкрив потік.

Кілька секунд і перед нами вже стояли чарочки із зеленим пійлом.

— А Козланду? — запізно згадав я про ще одного члена нашої бригади.

— Мене не бачать гості Мірантира, і я не можу взаємодіяти з предметами, але дякую за пропозицію, я приємно здивований, — сказала голова з хмари у мене за плечем.

— А я не п'ю, — вкотре пробубнив Андрій, і сипнув жменьку своєї наркоманської погані на руку.

— Ну, Рорику, давай з тобою тоді смикнемо, за все хороше!

— Давай, дядьку, за сім'ю!

Ми цокнулися і перекинули в себе по чарці.

— Ох, каргу стару мені в дружину, до чого ж ядрена штука! — аж прокричав я.

— Але й смачна, — додав червономордий цмокуючи.

І справді. Спочатку було відчуття, що медецинского спирту жахнув, а потім накотили нотки яблук та свіжоскошеної трави.

— Ну як? — зразу звернувся до нас Бармен 2.

— Достойне пійло. А на чому настоянка?

— Гірський самогон, гриб печалі та яблука.

— Давай ще.

— Легко. Приємного пияцтва.

Ми з Рориком бахнули ще по одній.

«Ви п'яні, штраф до спритності: -1»

— Ох, а швидко нагрібає! — промовив Рорик, морщачись.

— Згоден, не частимо. А закусити є чим?

На столі одразу ж з'явилася тарілочка з гарно нарізаними шматочками сала.

— Оперативно.

— Приємного пияцтва.

Ми з Рориком закусили і я глянув на синявого. Той уже відійшов від своєї погані і пошкрябував нігтем барну стійку.

— Андрюхо, ось скажи мені, на який хрін ти закидаєшся своєю цією лабудою? Краще випий із нами, воно ж і в голові цікаво грає, і на смак приємно.

— Це не наркотик, це ліки, — пробубнив Андрій і одвернувся в інший бік.

— Годі, дядьку, не насідай на нього, кожен розважається як може. Пропоную ще по одній і котити кудись далі. Може, по бабах?

— Підтримую, але по бабах рано! Та й Рорику, морда ти осляча, які баби, ми ж відзначаємо поповнення у моїй родині.

— Одне іншому не заважає, дивишся і ти тут сім'ю собі поповниш, — заржав червономордий на весь голос.

Ми випили ще по одній, я розплатився з Барменом 2 і пообіцяв, що ще обов'язково зайду до них, і не з порожніми руками.

— Ну, куди ж тепер? — весело спитав Рорик, задоволено потягаючись. — Може щось азартне? Дядьку, ти ж он який фартовий, я пам'ятаю, в кості мене взув на раз.

— Ні, не той настрій, хочеться чось масштабне, видовищне, як феєрверк.

— Як що? — нерозумно перепитав червономордий.

— Тут є одне місце, якого більше немає ніде в Мірантирі.

— Бордель із дівицями? — усміхнувся червономордий.

— Дещо цікавіше, — загадково відповів Андрій і вирушив у дорогу тісними вуличками Пристанища.

Ми, звісно, ​​поспішили за ним.

© Дмитро Шилов,
книга «Дедагеймер».
Коментарі