«Ви повернуті до Мірантиру»
«Попередження!»
«Ще три порушення за мат, і буде бан на тиждень!»
«Штраф до інтелекту: -1»
Я вийшов із водяної стіни і опинився на своєму острові з яблунею. От баран старий! Треба було зберегтися в Пристанищі. Загрався! Забув! А про таке треба пам'ятати насамперед!
— Раджу вам надалі акуратніше поводитися з лайливими виразами, — ненароком привітався Конов'язь, виглядаючи з сірої хмаринки, після моєї добової ізоляції в темряві.
— Дякую, дуже вчасно! І де мені тепер шукати їх? І як? Я ж без Чорниша не дістануся нікуди.
— На вашому місці, я б просто уважніше озирнувся.
— Як добре, вусатий чорт, чо ти не на моєму місці.
Конкорд мовчки зник, а я озирнувся на всі боки… І справді… треба було лише бути уважнішим. Андрій сидів на траві, спершись спиною на стовбур яблуні.
Він створив кинджал прямо з нічого, взяв його за ручку і з розмаху закинув за межі острова. Ще один кинджал, замах, і гострий снаряд полетів кудись у небуття.
— Андрюхо, ти чо твориш, синець проклятий, а коли хтось під нашим островом пролітатиме і в нього ножики твої влучать? А нам потім це розхльобувати.
— Не влучать, я контролюю їх створення, і саме ці кинджали зникають через десять секунд після створення, — Андрій взяв до рук пляшку, яку я спочатку не помітив, і зробив кілька ковтків.
— А чо ти за синю жижу п'єш? Це від неї ти такий синюшний чолі?
— Ні, це магічне зілля, воно відновлює запас мани. Ти ж відмовився від залишкової магії, воно тобі й ні до чого.
— Правильно підмічено.
Андрюха створив ще один кинжал і закинув його подалі.
— Так, а навіщо ти їх створюєш і викидаєш? Від відсутності роботи божеволієш?
— Прокочуюсь! — відрізав мій співрозмовник і закинув ще один холодно-метальний снаряд.
— А точно, чим частіше використовуєш чось, тим воно стає кращим, пам'ятаю, пам'ятаю. Це ти молодець, мені б теж не завадило зайнятися прокачкою.
Синюшний промовчав.
— Давно сидиш?
— Хвилин двадцять. Ти коли зник у Прірві, я одразу й подумав, що швидше за все забанило на добу. З твоїми словами я здивований, як цього не сталося раніше. Ось я й прорахував добу. А оскільки ти не зберігся в Пристанищі, то найлогічніше, що тебе викине саме сюди.
— О який молодець, все прорахував. До речі, три попередження я вже витратив, потім ще три, ще три… А потім чо?
— Ну, звичайних гравців банять назавжди, і щоб знову зайти в гру, доведеться створювати нового персонажа і починати все спочатку. Адміністрацію після дев'яти попереджень штрафують і відправляють на особисту бесіду з Гавриилом. Думаю, на тебе чекає другий варіант.
— І це зрозуміло, дякую за пояснення.
Черговий кинджал полетів за межі острова і синій знову приклався до пляшки. Я озирнувся.
— А Рорик та Чорниш де?
— Вирушили до Освограда за сідлом. Тобі його явно не вистачає. Ми поки назад летіли, я три рази мало не впав зі спини пегазону.
— О! Це ти молодець, правильно зробив.
— А ти знаєш КрейзіАлісу? — несподівано, але нарешті поставив мені хоч якесь запитання Андрій, бо ця гра в одні ворота начебто показувала, що він на щось ображений.
— Це ж та прошмандовка, яка мене вбила і обікрала в Освограді.
— Як?! Так? Але, незважаючи на це, вона дуже хороший боєць.
— Не знаю як боєць, але як людина — гниль. Як гадаєш, вона часто буває в Прірві?
— Думаю так. Вона піднімає непогані гроші із цих боїв. Та й її репутація, як бійця, лише набирає обертів.
— Треба буде надати шалаві урок, як не варто поводитися зі старшими.
— Вона сильніша за тебе, якщо що.
— Нічо, я теж не на городі зібраний, трохи підкачаюсь і покажу шельмі. Гаразд, Андрюха, вставай, харе язиком працювати, можна трохи й голову використати. Я поки добу бовтався у темряві придумав, про чо буде новий квест. Набагато більший за перший.
— Підтримую! Давай працювати, — з ентузіазмом промовив Андрій.
Синюшний став на ноги, підкинув свій камінчик збереження, пройшов через водний потік, що утворився, і завмер. Очі його вкрилися серпанком, а тіло наче скам'яніло.
— Е! Ти чо? Навіщо в реал виходиш?
— Наважуюсь зауважити, що в процесі виходу з Мірантира, творець Андрій вас не чує.
— Та знаю, Кондрате, відвали! Але навіщо він вийшов?
Відповіді, яка ж бісівська несподіванка, не було. Я для більшої впевненості провів рукою по плечах синявого, але долоня пройшла наскрізь. Ну, скоро повернеться, я сподіваюся, а поки що, можна і переодягнутися в робочу форму одягу. Все зайве в сумку, залишив на собі лише штани і закотив їх до коліна. Ноги приємно лоскотала трава, тулуб не стискав ніякий одяг. Благодать!
Я підняв голову і з цікавістю подивився на розлогу крону яблуні. Ще одна дуже приємна річ у Мірантирі, і я підозрюю, що це стосується не тільки цього плодоносного дерева, скільки б яблук ми з Чорнишем не з'їли, через якийсь час вони знову з'являються на гілках. Зручно!
«Отримано новий предмет:
Червоне яблуко»
Я зробив пристойний і хрумкий укус і вдихнув на повні груди, з насолодою прожовуючи м'якоть. Несподівано Коловрат повністю з'явився з сірої хмари, його кілька разів пересмикнуло і він почав щось говорити, але звуку не було. Він лише ворушив губами і дивився кудись повз мене. Тіло ж синявого Андрія розчинилося у повітрі остаточно.
— М… ня… ту… ка… вод… чути? Мене чути?
Такого повороту подій я точно не очікував! Конов'язов заговорив Андрюховим голосом.
— Мене чути?
— Так, чути. Чо відбувається?
— Я вийшов у реальний світ та підключив голосовий апарат Конкланда до свого мікрофону. На жаль, зараз ми зможемо працювати тільки так: ти там, а я тут, сидячи за комп'ютером. Так швидко та зручно, як уперше, не вийде. Проте так точно ніхто не зможе отримати доступ до наших напрацювань без мого відома.
— Та кому ми потрібні?
— Сам же знаєш, що комусь потрібні. Я не хочу знову провозитися з квестом прорву часу, а потім просто хтось його видалить.
— І то правда. Ну чо, почнемо?
— Так, давай як минулого разу, мені сподобалася схема, за якою ти працюєш. Вже вигадав назву для квесту?
— Захоплення заручника.
— Як? І все?
— Ну, а чо? Відмінна назва, по суті, коротко, нічого зайвого.
— А де інтрига? Де творчість? Як взагалі твої книги хтось купував із такими назвами?
— Знаєш чо? — хотілося запустити яблуко в голову цьому хлющу.
— Що?
— Ще подумаю над назвою, — я вирішив не псувати фрукт, а смачно надкусив і голосно й задоволено зачавкав.
— Приймається. Тоді плейсхолдером поки що поставимо «Захоплення заручника», але це не остаточний варіант, я теж займуся цим питанням. Персонажі?
Моє голосне чавкання начебто не стосувалося його чутливого вуха. Цікаво, а щоразу, коли я викидаю такі фокуси, він має вольову стійкість і просто терпить, або йому справді майже все по шарабану…
— Чого ти куди поставиш?
— Плейсхолдер — заглушка, по нормальному.
— А-а-а! Запам'ятаю і запишу пізніше, — і вимовив я це на повному серйозі, нова інформація та терміни, як молодильні яблука для мене, з кожним таким плізхладером я почуваюся розумнішим і молодшим.
—Що з персонажами?
— Давай почнемо з основних, їх буде чотири.
— Ого, тобто будуть ще, окрім основних?
— Так! Ти чим слухаєш, Андрюхо, я ж говорю, великий квест.
— Добре, приймається, чотири.
Як же незвично було чути з вусатих уст Холланда голос Андрія. Як у старих зарубіжних фільмах, де поверх іноземної мови акторів пускали гугнявий голос перекладача.
Переді мною постало чотири людські постаті. Це були просто білі манекени, як у магазинах, без будь-яких статевих ознак, і без будь-яких взагалі ознак. Від сонячних променів чотирьох сонців ці тіла так яскраво світилися, що на них важко було дивитися, не примружившись. Я надкусив яблуко ще раз і підійшов до першого.
— Колір шкіри смаглявий… так… трохи світліший, чудово! — очі від яскравості тепер не хотілося собі виколоти. — Зріст як у мене. О! Чудово! Трохи згорблений, і трохи ширший у плечах! Є!
— Що з мускулатурою?
— Та як є залиш, серединка. Давай підемо тепер конкретніше згори донизу. Цьому каштанове волосся під трійку і на правій скроні шрам невеликий.
На манекені виросло волосся і з'явився шрам, але не на тій стороні.
— Та чоб мене шельма покусала, дурень старий. Вибач, з мого боку праворуч, з твого — ліворуч. О! І довше зроби: від брови до вуха. О! Є така справа! Зелені очі, ніс із горбинкою, рот ширше, губи взагалі як смужки. О! Добре, Андрюха, подобається мені, коли ти з півслова розумієш.
— Підборіддя? Щетина?
— Підборіддя таке: масивне, широке, гладкобрите! Чудово!
— На тілі якісь мітки? Що з волохатістю?
— А це важливо? Я не планую його роздягати у квесті.
— Звісно! Все важливе! Ми ж не ті ліниві виродки, які працювали над Освоградом. Треба якнайшвидше прокачуватися і відлітати далі з цієї нубської і убогої локації.
— Навіть не знаю… Давай, на твій розсуд, — урвав я Андрюху, поки його не понесло далі з цими лінивими виродками.
— Добре. Ім'я?
— Гриня.
— Знову ти за своє! Нам не потрібні звичайні імена, ми ж домовилися, та й Гавриил же тобі сказав, як йому сподобалося.
— Та добре! Не триндичи, синюшний! Хай буде... Гринисил, так згодиться?
— Гаразд, залишимо поки що так. Звичайно, трохи схоже на назву ліків, але, може, так і загадковіше буде.
Я закинув рештки яблука в рот і уважно подивився на створеного персонажа, над яким уже висів напис із його ім'ям. Дихання моє одразу почастішало, очі трошки защипало, і долоні б спітніли, якби вони могли спітніти.
— Схожий, як же схожий, — тихо промовив я собі під ніс, голосно видихнув і перейшов до другого манекену, поки спогади та емоції не перетворили мене на ганчірку. — Цього, навпаки, на голову нижче за мене, світла шкіра, не настільки світла, жорстке чорне коротке волосся, з залисинами. О! Добре! Азіат, точніше взагалі бурят, во, трохи вужчий розріз очей, добре, так начебто все стандартно ... О! І руки у нього волохаті... Ще трохи, во! Добре! І такий кремезний, трохи криві ноги, як у футболістів, чудово! Цього назви Дара! Давай наступного.
— Стривай, у тебе всі четверо будуть людьми? — спитав Андрій, точніше, спитали губи Скотланда, голосом Андрія. Фізіономія вусатого була в цей час ніби зроблена з воску, а погляд — скляний.
— Ну так.
— Як?! Ні. Так не годиться, потрібно користуватися расовою різноманітністю світу, інакше Гавриил точно забракує квест.
— Ну я не знаю! Я не сильний у твоїх цих расах.
— Тоді, може, так?
У Дара виросли великі нижні ікла, та такі, що не поміщалися в роті, на підборідді з'явилися два невеликі роги, спрямовані вниз, походило це на дивну борідку. Ноги стали мало не наполовину коротшими, а тулуб — довшим, колір шкіри змінився з блідого на яскраво-жовтогарячий.
— Ну, хоч якось так.
— Добре, хай так, — із цими змінами мені навіть морально полегшало. Загальні риси вгадувалися, але всі ці зміни дозволяли абстрагуватися від спогадів.
— До третього?
— Давай до третього, — тепер уже я стояв упритул до передостаннього манекену. — Цей мого зросту, шкіра біла, ось так, майже як молоко, руді кучері, не настільки довгі, трохи коротші, нормально, ластовиння на лобі! Більше! Добре, очі…
— Давай червоні?
— Навіщо червоні?
— Для різноманітності.
— Гаразд.
— І худорлявим його зроби!
— О! Чудово! Толі… Зараз… Стривай… Давай назвемо його Антранолій, нормально?
— Поки так. Звучить дивно, але залишаємо.
Я кілька мить, не моргаючи, дивився в червоні мляві очі рудого, а потім навіщось, не усвідомлюючи своїх дій, поплескав його по плечу.
— І останнього.
— Так, стоп.
— Та чо знову не так? Гаразд, давай йому теж якихось рогів додамо чи взагалі копит.
— Він буде чоловічої статі?
— Ну так.
— Як?! Не можна! Обов'язково його треба зробити або жінкою, або геєм.
— Чо?! Ти чо городиш таке, синьоморда образина?! Жодних садомітів у моїх квестах не буде!
— Так треба. Це вимога цензурної комісії. Минулого разу нас схвалили тільки тому, що там був старий з явними розумовими відхиленнями. Та й то був маленький квест. Для великих обов'язково потрібна жінка або гей, або трансгендер, а краще взагалі все разом і відразу.
— Не розумію цього.
— Це необхідні формальності у нашому світі! Я теж не люблю рамки, але іноді потрібно підлаштовуватись під реалії. Якщо ти пам'ятаєш Кіню та Женну…
— Звісно, як таких забути?
— Отож я спеціально зробив їх лесбіянками, щоб відповідати вимогам. Хоча на історію це майже ніяк не впливало, одна з них могла б бути спокійно і чоловіком, але... мене змусили.
— Драти мене в мою голову лису!
— Особисто я нічого не маю проти нетрадиційної сексуальної орієнтації у своїх історіях, але лише якщо це обґрунтовано сюжетом та впливає на його розвиток.
— Добре, добре, тоді нехай четвертим персонажем буде жінка, але характер залишається за мною!
— Приймається. Може, якось так?
З хвилину нічого не відбувалося.
— Андрюха, ти тут?
-— Та зараз, постривай, — відповів Кордонвал голосом синюшного, — готово!
Переді мною постала дівчина з каштановим каре, з трьома карими очима (третє око перебувало по центру чола), досить миловидна і з великою мускулатурою.
— Ну, годиться, — зараз до цього персонажа я не відчував жодних почуттів, просто нежива і незнайома лялька… Але подивимося, як воно піде, коли я наділю її життям… — А як же її назвати?
— А яке ім'я ти хотів спочатку дати четвертому персонажу?
— Ігор.
— Давай тоді Ігоріна.
— Мде-е-е.
— Що?
— А ще кажеш, чо ти майстер вигадок і таке інше. А сам поєднав Ігоря та Інну.
Відповіді не було.
— Що по одягу?
— Взагалі всі четверо будуть солдатами особливого підрозділу, але якщо я зараз почну вигадувати щось військове, то ти почнеш на мене кричати, чо це не підходить під Мірантир. Так чо ти давай сам придумай їм одяг та зброю. Але чоб вся основна зброя була далекобійна!
— Навіщо?
— Єдрити тебе, Андрюхо, так треба!
— Гаразд, я займуся цим питанням, але на це знадобиться чимало часу.
— Та не питання, а можеш тоді включити Конопляного? Поки ти там колупатимешся в одязі, я помозгую над локацією, чоб час даремно не втрачати. У мене є тут великі думки, запхнемо частину квесту взагалі в ліс! Буде масштабненько.
— Так! Ось тут зупинись. Існують невеликі проблеми.
— Чо таке?
— Маленькі локації — проблем немає, але великі треба узгоджувати з головним дизайнером.
— Хто це?
— Іззі, ти вже її зустрічав на знайомстві з начальством.
— А, точнісінько, була така. З вусищами ще. Бр-р-р! Як згадаю, то здригнуся! Начебто шикарна жінка, але ці вуса... А без неї взагалі ніяк?
— Ну, якщо ти хочеш справді великі, різноманітні та цікаві локації, а не просто скопіпастити і натикати тисячу однакових дерев на рівний острів, хоч ми можемо й самі впоратися, але це триватиме тижнів зо два, як мінімум. І все одно потрібен її дозвіл.
— То ти тоді займайся одягом, а я до неї швиденько злітаю і вирішу питання. Там же нічого не треба, жодних заявок і довідок?
— Ні! Просто необхідно, щоб вона схвалила проект у реєстрі, та бажано взагалі зацікавити її ним, і щоб вона виділила людей! Але все одно швидко зараз зробити це не вийде. Рорик із Чорнишем ще не повернулися. Ти до будівлі адміністрації ніяк без маунта не дістанешся.
— Мда. А чим мені тоді зайнятися? Не хочу без діла тинятися, і так добу стирчав у темряві.
— Давай, ти поки що подумаєш над залишковою магією для персонажів, адже вони солдати особливого підрозділу, за твоєю задумкою. А такі дійові особи по-любому мають виділятися незвичайними здібностями, не обов'язково всі, але хоча б двоє повинні… Саме Конкланд тобі з цим і допоможе, поки я займуся питанням одягу для спецзагону.
— Ой, як я це не люблю… Фантастику вашу оцю.
— Це потрібно! Все! Можу тільки сказати, що краще роздати їм здібності за стандартною схемою: танк, два дамагери та хілер. Але ти хочеш роздати всім далекобійну зброю, а це не дуже поєднується з цією схемою. Тому просто хоч одного хілера зроби й одного командира.
— Та про розстановку сил у військовій групі я знаю, а ось цим твоїм іншим матюкам ти мене не вчив. Та й на який моржовий хрін їм танк? Чо це все означає?
— Танк — так називають персонажа, основна мета якого бути попереду загону і приймати весь урон і всі атаки на себе. Дамагер — це той, хто завдаватиме противникам основний дамаг, він же урон. І хілер — від англійського heal (лікувати), той, хто відновлює здоров'я соратникам і всіляко підтримує їх; у деяких варіаціях їх ще називають сапортами.
— Стривай! Це точно треба записати, я ж нічого не запам'ятав!
— Якщо що, Конкланд підкаже. Все! Я — працювати, а ти включи всю свою креативність і подумай, яку магію мають ці четверо.
— От, Андрюха, синє вухо, гаразд… Колодав, чоб тебе кліщі вірусні розірвали, тягни сюди свою вусату свідомість, давай займемося справою!
Гостровусий моргнув кілька разів, і його обличчя знову набуло стандартного виразу: помісь піднесенності до своєї сутності та зневаги до мене.
— До ваших послуг.
Помічник окинув поглядом нерухомі фігури персонажів і помітив:
— Не завадило б їх одягнути, а то раптом хтось пролітатиме повз острів, і побачить цю кричущу наготу.
— Андрій працює над цим, а ми поки чо з тобою займемося чимось іншим.
— Як забажаєте, — трохи вклонився Кіндратій. — Чим можу вам бути корисним?
— Нам з тобою треба придумати магію для кожного з них, — я підійшов упритул до першого молодика й уважно вдивився в його нерухоме обличчя. — Гриню, чо ж тобі таке вигадати…
Хоча над головою персонажа вже висів білий напис «Гринисил», мені знадобиться якийсь час, щоб до цього звикнути.
— Знаєш, Конов'язов, Гриня у нас такий… любить все модне, якщо в когось є чось нове, він тут же хоче це собі… Хм… — я провів пальцями по шраму на скроні, на дотик — як справжній. — Скажи, яку магію найчастіше обирають інші на самому початку?
— За статистикою найпопулярнішою навичкою залишкової магії є «Вогняна куля».
— Те, чо треба!
— Хочете випробувати цю магічну навичку?
— Чо, ось так, самому? — здивовано повернувся я обличчям до вусатого.
— Так, — відповів хлющ із ледь помітним закочуванням очей.
— Ну раз треба, то давай попробуємо.
— Як забажаєте.
«Тимчасово доступна магічна навичка «Вогняна куля» в тестовому режимі»
«Отримано магічну навичку:
Вогняна куля - 1»
«У тестовому режимі доступний необмежений запас мани»
Ну крім написів, що з'явилися перед очима, я більше ніяких змін не побачив і не відчув. Іноді мені навіть здається, що всі ці написи тут тільки для галочки, а насправді вони взагалі не впливають ні на що.
— Ну і чо далі?
— Підніміть долоню перед собою, поверніть її внутрішньою стороною вгору, уявіть, ніби хтось тягне вас за кисть вгору і подумки промовте: «Вогняна куля».
Я зробив команди зализаного хлюща у тій же послідовності, що він і сказав і…
— Будяк мені в труси!
Прям посеред моєї долоні, але не торкаючись шкіри, застиг ідеально рівний вугілляк, охоплений полум'ям. Від нього виходив жар, але мені не було боляче, навіть навпаки, відчувалося приємне поколювання в кінчиках пальців.
— А тепер спробуйте нейтралізувати Вогняною кулею супротивника.
— Якого супр...
А, ось цього. На другому боці острівця з яблунею застиг мій старий знайомий із перших днів перебування тут — Крулоун, синій яструб, розміром із дорослу дворнягу.
— Ну чо, давай пробувати.
Я відвів руку назад, для замаху, ще раз подивився на ціль, подивився на долоню… а палаючого снаряда там уже не було. Озирнувся — нічого не горіло, отже, не випустив.
— Відчуття, що вас тягне хтось вгору за кисть має зберігатися протягом усього часу: від моменту створення, до моменту влучення по цілі, інакше магічна енергія перестає надходити в кулю, і вона просто випаровується.
— А чого ж ти одразу цього не сказав, хлищ моржовий?
Як не складно здогадатися, відповіді не було. Я знову зробив всі команди, які були потрібні, не зводячи погляду з цілі, замахнувся. Кидок. Куля охоче полетіла в Крулоуна, потрапила йому в крило і смужка здоров'я зменшилася на чверть.
— І це все? Він не спалахне і не здохне? Просто зменшиться трохи здоров'я і з'явиться сажа на місці влучення?
— Так і є. Саме такі пошкодження може зробити Вогняна куля першого рівня.
— А який максимальний?
— П'ятий.
— А ну давай увімкни мені п'ятий.
— Як забажаєте.
«Навичка «Вогняна куля» підвищена до 5 (для створення великої кулі використовуйте другу руку)»
— Для того щоб…
— Та бачу, Коноплате, читати вмію.
Так: долоня вгору, перевернути, начебто тягне, уявна команда. З'явилася така ж вогненна куля, як і вперше, я підніс до неї другу кисть, представив як хтось тягне її вгору і в той же момент куля виросла до розмірів футбольного м'яча, а поколювання від її жару поширилося аж до ліктів.
Так, а як би його так зручніше жбурнути? Може збоку… ні… а може… О!
Я завів руки назад, як для кидка м'яча з ауту у футболі і закинув палаючий снаряд у Крулоуна.
Звук, як від вибуху гранати, від синього птаха залишилися лише кілька пір'їн, що горіли, та обвуглені шматки м'яса, що розлетілися по всьому острову.
— Камаз мені в око! Оце я розумію! Це ж зовсім інша розмова! — мене аж переповнювали емоції, як маленького хлопчика, якому щойно подарували нову іграшку.
— Грації, звісно, ніякий, але результат досягнуто, — прокоментував вусатий.
Я з легким прищуром і з величезним роздратуванням глянув на нього.
— Ну це максимальний рівень, а далі чо?
— Потім система підбирає і відкриває додаткову магічну навичку, яка б підходила під спеціалізацію основної.
— Наприклад?
— Наприклад: «Дві вогняні кулі», «Вогняна стіна» або «Вогненний стовп». Коли й друга додаткова навичка досягне п'ятого рівня, відкриється третя. Усього додаткових навичок можна відкрити чотири.
— Ану, відкрий мені дві кулі.
«Отримано додаткову навичку:
Дві вогняні кулі — 1»
Навпроти мене вже ширяли над землею і чекали своєї долі два сині яструби.
Я, вже з науки, підняв обидві руки, перевернув, відчуття, слова. В обох долонях з'явилося по палаючого снаряду.
Замах лівою рукою, куля полетіла в птаха, але потім різкий розворот і друга попрямувала точнісінько в голову зализаному хлющу. Бомбочка пролетіла крізь чоло, не нашкодивши вусатому, і випарувалася, вийшовши за межі острова.
— Я не можу взаємодіяти з предметами Мірантира, — невдоволено пробурчав Кіндратій, але все ж таки дістав з кишені білу хустку і протер нею чоло.
— Знаю, але єдрити тебе в твої зализані патли, як же це було приємно.
— Я радий, що це доставило вам задоволення.
— Гаразд, я зрозумів. Давай Гринисилу зробимо основну навичку, прокачану до максимуму, і «Дві вогняні кулі» третього рівня. Цього йому вистачить із головою. Він хоч і командир, але завжди у всьому якийсь середній: у фізпідготовці, у навичках; от і тут нехай буде серединка.
— Як забажаєте.
— Добре, — я подивився на другого створеного персонажа.
Нижні ікла, що стирчали вгору, роги на підборідді, вузькі прорізи очей, а ця помаранчева шкіра, наче він був смертельно хворий.
— А Дара у нас добре маскується. Це в нього прямо талант. Годинами може вимальовувати на собі листочки, чоб злитися з місцевістю.
Я дивився на другого члена команди і ось ніяк не в'язалася ця ядрово-жовтогаряча шкіра з мистецтвом маскування.
— Слухай, Кондрате, а ми можемо зробити так, чоб він міг легко змінювати колір шкіри? Причому якщо перший рівень – це просто змінювати відтінок, то п'ятий – це прямо додавати туди навіть всілякі візерунки та камуфляж.
— Як забажаєте.
— І назвемо цю магію… Як там того звіра звуть, який може змінювати колір шкіри?
— Світзила?
— Чо? Яка світлозіна? Ти чо мелиш? Тебе точно не контузило від кулі? Ні… Хамелеон! Точно! Хамелеон!
— Як забажаєте.
— І зроби йому прокачану до максимуму додаткову навичку, чоб він міг так само керувати і кольором свого одягу.
— Як забажаєте.
— Правильно, саме так я й бажаю. Ну чо, третій кадр.
Я глянув на рудого з червоними зіницями. Сонячне світло так дивно відбивалося від його очей, наче вони горіли.
— Ну, тут легко. Чо у нас там є з популярного, чо може зцілювати? Тол… Тобто Антранолій, треба звикати до нових імен, Антранолій у нас колишній медбрат.
— Є популярна у гостей Мірантира навичка: «Божествене доторкання». Зупиняє кровотечу та відновлює двадцять відсотків шкали здоров’я.
— О! Чудово!
— Прокачати навичку до максимуму?
— Ні, не треба, залиш так, медбрат із нього був такий собі.
— Як забажаєте.
— Так, а тепер у нас Ігор, який несподівано став Ігоріною з каре та трьома очима.
Я встиг зробити чотири кроки, щоб опинитись ближче до крайнього члена загону, а потім, на п'ятому, вступив ногою в щось, що ховалося в траві. При цьому воно ще й неприємно чавкнуло та розповзлося між пальцями. Судячи з запаху, це була одна з обвуглених частин птаха.
— Конекрад, срань ти вусата, це ж навчальні вороги, вони ж мають у порох розсипатися!
— Я знаю, але як же іноді приємно забувати про такі дрібниці, — з ледь помітним самовдоволенням промовив хлющ.
— Гаразд, гаразд… один-один.
Далі я йти не став і придивився до Ігоріни з місця.
— А знаєш чо, йому, ну, тобто їй і не потрібна магія. Якраз дуже вже Андрюха підгадав, що зробив три ока. Давай верхнє завжди буде закрите. Але коли Ігоріна заплющує два ока і відкриває верхнє, її показник влучності піднімається до п'яти одиниць. Вона ж у нас снайпер.
— Як забажаєте.
— Чудово. Сподіваюся Андрію сподобається мій вибір, бо це, на мою скромну думку, ідеально. І навіть є один хілпер, чи як його там. Слухай, Хорванде, може, й собі якусь магію взяти. Чогось мені так сподобалося стріляти вогнем. Все-таки є в цьому щось цікаве, — зі зловтіхою промовив я і глянув на лоба дотепого.
— На жаль, ви відмовилися від залишкової магії під час створення персонажа.
— А розвідмовитись не можна?
— Ні.
— Гаразд, у Андрюхи спитаю; може, він допоможе з цим питанням.