Пролог
1. Створення персонажа
2. Стартова локація
3. Навчання
4. Стартова локація та нові знайомства
5. Селище рибалок на горі
6. Швидке введеня в справу
7. 88
8. Нове життя
9. Вступний ролик
10. Нове призначення
11. Баг
12. Освоград
13. Ази роботи
14. Дідусева гордість
15. Начальство
16. Сім'я
17. Пристанище
18. Прірва
19. Персонажі
20. Власниця вусів
2. Стартова локація

Я моргнув і опинився в лісі. Звичайний хвойний ліс із килимом сухих рудих голок та приємним запахом. Безхмарне синє небо над головою ледь прозирало між дерев. Навколо – ні душі.

Насамперед оглянув себе. У руках була вибрана мною раніше дубина, на ногах — м'які лляні штани. Ступні – босі, торс – голий. Але не холодно. З особливо дивного — я не був старим. Я був у тілі того молодого високого підкачаного чоловіка, якого бачив у дзеркалі.

Точно сон. Я вщипнув себе за щоку. Біль відчув… Ну й? Прокидатися мій мозок явно не збирався.

— Гей, як там тебе, Коловрате! І чо далі?

Десь ззаду почулися людські крики. Два: затятий чоловічий і зляканий дитячий. Слух знову як у молодості. Перша думка, навіть скоріше інстинктивний позив: синку, онучку! Я побіг на звук. Точніше, спробував побігти, заплутався в юрких ногах і впав на землю. Як же незвично! Підвівся. Подивився на свої ноги. Знову сів. Підвівся. Нахилився вперед, дістав рукою до пальців ніг.

— Ось тобі й так!

Поперек не болить, кишечник не турбує, кістки не ломить!

— Єдрити мене в душу, я здоровий!

Тільки я зібрався спробувати повіджиматися, як крики, що знову повторилися, різко навели мене на розум, і тепер уже швидко, але акуратно, щоб не заплутатися в ногах, я пішов у напрямку криків.

Переступаючи повалені дерева і огинаючи кущі із задоволенням знову помітив, що рухався я дуже жваво, по-молодецьки, а не по-старечому ледве плентався. Дивне відчуття. Все начебто трохи прискорено. Особливо рухи рук та ніг. Але почуваюсь бадьоро, ніяких навіть натяків на болячки, і поступово починає повертатися пам’ять.

Здалеку я побачив (о, як же добре, коли можеш чудово бачити без будь-яких додаткових електронних штук), що кричали не мої рідні, а незнайомий мужик з хлопчиком, який був явно старший за семирічного Дениски. Я зменшив швидкість, непомітно підібрався якомога ближче і причаївся за великим помаранчевим стволом сосни.

— Чогось такого у снах не траплялося зі мною раніше, — прошепотів я сам собі.

Над головою мужика висів білий напис «Альден», а під ним зелена смужка. Над хлопчиком нависла така сама смужка, але з написом «Рорик». Чоловік закривав собою хлопчика і задкував. А перед ними…

— Кидати мене в солому, чо за страховина така? — знову спитав я сам себе мимоволі.

До цих двох повільно підходило... Підповзало... Наближалося щось схоже на собаку: звичайний дворняга з чорною довгою скуйовдженою шерстю, але замість собачих лап у цього створіння було шість павучих. Над головою дивної істоти висів червоний напис «Рубиног» та зелена смужка, але наполовину менша, ніж у людей. Через довгі ноги, коліна яких знаходились вище за саму істоту, тіло було на рівні грудей чоловіка.

«Бестіарій оновлено»

Тільки зараз я помітив, що у батька дитини – чи ким він там йому доводився? – розідрана сорочка, на грудях зяяв глибокий поріз, а смужка над його головою повільно зменшувалася.

Так, цей сон починає перетворюватися на кошмар. Але, коли я сплю, то зі мною нічого не повинно статися, а якщо й здохну, то якраз прокинусь. Треба допомогти бідолахам.

Я перехопив палицю двома руками і в напівприсіді рушив до чудовиська. Побачивши мене, хлопчик закричав, тицяючи пальцем, тому Рубиног повернув морду в мій бік. Але я, тепер молодий і спритний, уже був напоготові, і з усього розмаху заїхав залізним набалдашником палиці прямо по маківці тварюки. Удар вийшов славним, з усієї дурі, та так, що я проломив череп ворогові, і мене всього забризкала зелена жижа.

«Бестіарій оновлено»

«Отримано навичку:

Дворучна зброя — 1 (бонус до урону від дворучної зброї +10%)»

— Ах ти ж, собака недобита! — закричав я не своїм голосом, дивлячись на руки.

Що там за напис з'явився, я навіть уваги не звернув. Скрізь, куди потрапила зелена жижа, на шкірі здіймалися пухирі і майже одразу лопалися, оголюючи м'ясо та кістки. Сильного болю я не відчував, але з кожною секундою мені ставало все гірше, як у лихоманці, а через пару зітхань і зовсім потемніло перед очима, і я відключився.

***

Знову непроглядна темрява навколо.

«Ви померли!»

«Місце смерті – стартова локація. Відродження неможливе»

Ці білі написи перед очима починали дратувати сильніше за стару шельму.

— Каміння мені в нирки, то це новина! Уві сні ж не можна померти!

«Може, все ж таки бажаєте пройти навчання?»

— Ні! Де я? Я сплю?

«Це не сон. Ви у Мірантирі»

— Чо це таке?

«У доступі до інформації відмовлено»

«Може, все ж таки бажаєте пройти навчання?»

— Ні!

«Ви будете перенесені на стартову локацію»

— Агов, ти, дай відповідь хоча б, а ця тварина знову мені зустрінеться?

«Все може бути! Бажаєте пройти навчання?»

— Та чоб тобі в гною стліти! Не треба мене вчити. Якщо там повно таких звіряток, мені б дрин на чось далекобійне поміняти.

«Запит схвалено»

***

«Отримано новий предмет:

Арбалет жебрацький»

«Отримано новий предмет:

Старий болт (6)»

«Отримано новий предмет:

Сагайдак з обрізків шкіри»

Я моргнув і знову опинився у хвойному лісі. На цей раз місце було інше: невелика галявина, устелена високою травою. У руках замість дубини був арбалет, а на спині — сагайдак, закріплений ремінцями через груди. Про всяк випадок одразу ж перерахував кількість болтів — шість.

— Так краще.

Я без особливих зусиль натягнув тятиву (сили в цьому тілі тепер хоч відсипай), вклав болт у спеціально призначений для нього паз і взяв арбалет напоготову. Зброя була простенька, навіть, схоже, саморобна, але приклад зручний. Навіть було якась подібність мушки: вбитий на кінці цвяшок. Додавався й ремінець, який поєднував приклад і передню частину — можна зручно перекинути зброю за спину і звільнити руки за потреби.

Почувся жіночий крик, цього разу попереду, за густими кущами. Я впевнено рушив уперед, націлив арбалет на невисокі зарості. Обійшовши їх дугою, я побачив володарку голосу. Дівчат було дві, одна сиділа на землі з закривавленою ногою та з явно вкороченою зеленою смужкою над головою. Інша махала довгим мисливським ножем перед собою, намагаючись зачепити Рубинога. Цей був у два рази більший, ніж його родич, з яким я вже стикався.

Я прицілився в голову потворі і вигукнув:

— Відійди від нього!

Дівчина з жовтим написом «Женна», перевела погляд на мене, а потім відскочила назад, подалі від тварюки.

Я плавно натиснув на спусковий гачок, бренькнула тятива, приклад м'яко, ледве відчутно, вдарив у плече. Болт потрапив чітко в око Рубинога. Я задовільно посміхнувся. Пальці не тремтіли, як раніше, тому постріл вийшов чітким, навіть скажемо так: гарним. Цього разу зелена жижа не бризнула на всі боки, а потекла маленьким струмком по морді страховидли, яка, наче п'яна, повільно осідала на землю. Смужка разом із написом над мордою зникла.

«Отримано навичку:

Стрілецька зброя — 1 (при влученні в голову урон х2) »

«Бестіарій оновлено»

— Не закривай огляд, єдрити тебе в корінь!

Напис повільно розтанув у повітрі. Я швидко перезарядив арбалет і, продовжуючи тримати тварюку на мушці, підійшов до дівчат.

— Чо з ногою?

Відповіді не було. Женна продовжувала дивитися на повалену тварюку, а друга, Кіня, закусивши губу, намагалася перев'язати ногу шматком сірої спідниці.

Рубиног уже здох, тому я присів біля пораненої дівчини, поклав арбалет на землю і... Відчув як вістря ножа увійшло мені між лопаток, потім у шию, а потім знову темрява.

***

«Ви померли!»

«Місце смерті – стартова локація. Відродження неможливе»

— Та чоб тебе чумний собака розірвав! — вигукнув я в темряву.

«Може, все ж таки бажаєте пройти навчання?»

— Та давай вже своє навчання! Ще раз здохнути, хоч і уві сні, вже якось соромно.

© Дмитро Шилов,
книга «Дедагеймер».
Коментарі