Пролог
1. Створення персонажа
2. Стартова локація
3. Навчання
4. Стартова локація та нові знайомства
5. Селище рибалок на горі
6. Швидке введеня в справу
7. 88
8. Нове життя
9. Вступний ролик
10. Нове призначення
11. Баг
12. Освоград
13. Ази роботи
14. Дідусева гордість
15. Начальство
16. Сім'я
17. Пристанище
18. Прірва
19. Персонажі
18. Прірва

Андрій зайшов у черговий провулок і без жодного побоювання пішов до величезного, метра під три на зріст, здорованя в чорному плащі. Голову його закривав капюшон, тому ми з Рориком змогли розглянути лише потужне сіре підборіддя. Широкий шафоподібний кадр не відреагував, коли ми опинилися впритул перед ним. «Стефан» — висів синій напис над його головою по сусідству із зеленою смужкою здоров'я. До речі, ніки всіх, кого ми тут зустрічали, були синього кольору, тож Андрюха не збрехав — тут були тільки живі люди.

— Шпалу мені в хребет, оце здоровецький бик! Такий два центнери важить, не менше!

— Я навіть, напевно, не зможу на таке перетворитися. Моща!

— Кам'яний вепр, — сказав Андрій, після того, як ми з Рориком закінчили захоплюватись вголос величезністю мужика, який нерухомо застиг упритул до кам'яної стіни.

— Ні! — голосно промовив триметровий.

— Як? Це начебто правильний пароль. Або він з минулого місяця... Стрибок мангуста!

— Ні! — так само голосно, але тепер навіть трохи погрозливо вимовило тіло в плащі.

Андрюха мовчки відійшов убік. Ми за ним. Бугай не відреагував, продовжуючи нерухомо стояти.

— Змінили пароль. Якось швидко — зазвичай вони його раз на місяць змінюють. Гаразд. Я в реал, сподіваюся, встигну повернутися до того, як мій аватар розчиниться. А якщо й розчиниться, то якраз перевіримо, що станеться з Рориком. Він хоч і зареєстрований у системі, як мій вихованець, але, за ідеєю, разом зі мною зникати не повинен, налаштування стоять не такі, як у звичайних петів.

Я навіть рота не встиг відкрити, а Андрюха вже витягнувся по струнці, завмер і очі його вкрилися легким серпанком. Я вже не раз бачив цей перехід. Тіло синюшного просто завмирає та повільно розчиняється. Зазвичай це займає від тридцяти секунд до хвилини. І в цей час взаємодіяти з ним неможливо. Він стає як привид — невловимим.

— І чого це з ним? Знову вмазався своїм порошком? Так начебто від нього він навпаки, як мішок із лайном падає на підлогу. І чого він там про вихованців белькотів?

— Доведеться почекати, він незабаром повернеться. Так чо, ти справді не зможеш перетворитися на таку тушу? — завзято запитав я у Рорика, знаючи, що цей азартний чортяка заковтне наживку і відразу забуде про завмерлого Андрія.

— Ставлю срібну монету, що зможу!

— Приймається.

— Ну, дядьку, готуй грошенятку!

Червономорда тварбка почала збільшуватися, набухати, виросла десь метра на два з копійками і все. Рорик пихкав, напружувався, колір його обличчя змінювався з червоного на бордовий, численні роги то ставали більшими, то зменшувалися, але він все одно залишався голови на дві нижче кадру в плащі.

— Аха-ха! Рогатий ти пес, гони гроші! — весело вигукнув я.

— Я ще не закінчив! — зло вигукнув Рорик.

Він знову напружився, руки його вкоротилися в половину, а ось ноги подовжилися і тепер він був нарівні з капюшоном величезної дилди.

— Ха! Ти жени монету!

— Ні-ні-ні, постривай, червонозада ти падаль, домовленість була про всю тушу, а не тільки про зріст. Так, ростом зараз ти такий самий, але вшир-то ти в чотири рази менший!

Обличчя Рорика перекосила гнівна гримаса, і він почав повільно зменшуватися, повертаючись до свого звичайного розміру.

— Ти тут давай не це, діда за дурня не рахуй, жени монету! Проспорив, то май совість це визнати.

— Не маю зараз грошей! Потім віддам.

— Ево ти який. А на який біс ти тоді спорив, якщо платити нічим?

— Ой, іди ти, дядьку! Сказав, віддам, значить, віддам; нічого мені тут совість лікувати… Не віддам, то якось відпрацюю.

І це останнє слово стало тумблером для мого мозку. Геніальніша ідея відразу ж оселилася там.

— Слу-у-ухай, а в мене якраз є пропозиція, чо ти можеш зробити, чоб не платити.

— Ну…

— Приготуєш їжу для наших посиденьок з моєю ріднею за тиждень, і можеш не платити.

— Дядьку, та базару нуль! — радісно вигукнув Рорик, але одразу ж додав, — з мене готування, але продукти з тебе.

— От і добре.

— Добазарилися!

— Є! Встиг,— зненацька подав голос Андрій.

Синявий повернувся до життя і одразу ж підійшов до громадини в плащі і впевнено промовив:

— Капкан смерті.

— Прийнято, — відповів гігант і відчинив плащ.

— Обскубати мій лисий череп!

І моя реакція цілком обґрунтована, тому що замість тіла, яке мало бути загорнуто в плащ, там розташувалися двері. Звичайні дерев'яні двері з ручкою.

— Слива! — прогудів гігант.

— Ретроспектива, — спокійно відповів Андрій.

— Гарна рима, приймається. Нирки!

Ми з Рориком незрозуміло переглянулися.

— Нирки! — повторив триметровий.

— Скажіть йому якусь риму до цього слова, бо він нас не пропустить, — тихо пробубнив Андрюха, дивлячись собі під ноги.

— Сливки.

— Погана рима, ще!

— Велитенські дірки.

— Приймається! Глина!

Залишався Рорик, але він продовжував незрозуміло рячитись то на нас, то на гіганта.

— Глина!

— Чого глина?

— Глина!

— Глина! — вторив йому Рорик.

— Ви двоє проходите, а цьому ходу немає! — прогудів триметровий.

— Ні, шафоподібний, так не піде, він з нами, — спробував я впевнено наполягти на своєму.

Раптом каптур спав і перед нами зʼявилося величезне сіре обличчя без будь-якої рослинності та з трьома очима. Праве глянуло на мене, ліве на Андрія, а верхнє на Рорика. І в цей момент я зрозумів, що не можу поворухнутися. Тіло закам'яніло.

— Ви двоє проходите, а цьому ходу немає! — прогримів триметровий.

— Рорику, скажи серцевина, — пробубнив Андрій, який теж не міг поворухнутися, зважаючи на все.

— Навіщо?

— Рорику, червона твоя харя, кажи швидко!

— Серцевина!

— Гарна рима, приймається! Проходьте!

Капюшон повернувся на голову, двері відчинилися, а тіло знову опинилося в моєму розпорядженні. Ми зайшли всередину і опинилися у темному вузькому коридорі, сходи якого вели вниз.

«Карта оновлена»

— Хм. Як? Це виходить, що Рорик не вміє складати рими. Цікаво… Треба буде зайнятися цим питанням, — продовжував тихо бубнити собі під ніс синюшний.

— Андрюха, а це чо зара таке було? Чо за рифмоплет триокий?

— Це теж гравець, поет, між іншим, дуже відомий у певних колах. У реальному світі в нього останнім часом дуже погано йде вигадування своїх творінь, але тут, у Мірантирі, він підробляє на вході в Прірву і заразом черпає різні рими у всіх, хто входить.

— Прірва?

— Зараз побачиш.

Внизу вже виднілося світло і гомін десятків голосів.

З тісного та темного коридору ми вийшли на світлу та широку трибуну. Десятки лавок, розташованих по колу і кілька ярусів, а внизу, в самому центрі — острів, розміром приблизно десять на десять метрів. Високі стіни були завішані всілякою зброєю, а під чорною стелею висів велетенський кристал, він тьмяно світився і надавав похмурої атмосфери всьому місцю.

Я з цікавістю глянув униз. Крайню нижню лавочку і саму арену відокремлювали метрів п'ять заввишки і стільки ж завдовжки. Тобто, якщо хтось випаде з цього острова, він просто полетить вниз у нескінченне небо.

Народу було пристойно. Більшість лавок зайняті.

— Тримайте. Проходьте, не товпіться, — пропищала нам мініатюрна дівчина з крильцями, засунула по згортку і полетіла далі.

Ми пройшли трохи вглиб і посідали на вільні місця. Я одразу ж глянув у сувій, але він був порожній.

— І що це? Якісь підпільні бої баб у багнюці? Чи торги з рабами влаштовують? — з неприхованою цікавістю спитав червономордий.

— Зараз сам побачиш, тут зазвичай короткі перерви між сутичками.

— Ах ти ж, вим'я поросяче, а мені тут подобається, схоже чось веселе намічається.

На літаючий острів із витоптаною сотнями ніг землею вийшов високий худорлявий чоловік. Його волосся, мало не білого кольору, спадало до самого попереку, а з боків стирчали довгі і загострені вгору вуха. З одягу були високі шкіряні черевики, світлі легкі штани і довгий зелений каптан до колін на голе тіло.

— Гривня?! Серйозно? Його нік – Гривня? А чого так?

— Ну, у нього просто звичка, він будь-які гроші називає гривнями. Навіть тут у нього бронзові, срібні та золоті гривні.

— А що за гривні такі? — поцікавився Рорик.

— Та гроші, але не місцеві з далеких островів.

— Зрозуміло.

— Шановні друзі, переходимо до третьої битви! — вигукнув гостроухий, та так голосно, що трибуни враз затихли. — У лівій частині арени — новачок, це його другий бій, але він подає де-які сподівання. Зустрічайте! Л-ю-юдина-паву-у-у-ук вісімдесят чотири! Ваші оплески, друзі! Підтримайте бійця! Але не лише оваціями, а й гривнею! Робіть ваші ставки!

Рідкі оплески і на острів з однією з нижніх лавок зістрибнув молодик у червоних треніках, синій сорочці та бордовій балаклаві.

— Знову? Ці фанати супергероїв вже відверто дістали! — обурено вигукнув Андрій, не відриваючи погляду від арени. — Щоразу приходиш, і щоразу знайдеться якийсь Халкстер Іванович чи Зелений Супермен, як же вони бісять! Жодної фантазії! До речі, на нього можна поставити гроші, подивіться у сувій. Але я не радив би, той ще з нього боєць.

Ми з Рориком розгорнули наші пергаменти. Там у чорно-білому варіанті була намальована Людина-павук вісімдесят чотири, праворуч — цифри з його показниками Базових характеристик, знизу — циферки від одного до двадцяти.

— Якщо хочете поставити на нього — просто тицьніть пальцями в одну з нижніх цифр, але попереджаю, тут лише золоті монети. А якщо програєте та не заплатите, то вас знайде Стефан, відбере все, що є, і відправить на останню точку збереження.

— Куди відправить? — перепитав незрозуміло рогоносець.

— Вб'є тебе.

— А, зрозуміло, запитань більше не маю.

Цей фанат павуків якось не вселяв довіри, тому ми з Рориком знову звернули наші погляди на арену.

— У правій частині арени — ветеран, навіть не побоюсь цього слова, легенда Прірви! Шістдесят три перемоги! Вісім поразок! Ми самі були проти, але, Господь нам свідок, Людина-павук вісімдесят чотири наполіг на цьому поєдинку! Зустрічайте! Куросама!

Трибуни вибухнули оваціями, дехто навіть встав на ноги. На арену зістрибнув справжнісінький ніндзя. Весь у чорних ганчірках, обличчя закрите напівмаскою. На поясі – катана. І навіть оті чорні шльопанці-в'єтнамки поверх білих шкарпеток були.

— Фу! Більш ніж супергероїв у Мірантирі я ненавиджу позерів з катанами! Понавішають на себе мечі, зірочки, кунаї і думають, що вони доблесні воїни!

Ми з Рориком перезирнулися. Щоб Андрій про щось, окрім своєї роботи, так пристрасно і завзято розмірковував… Та не було ще такого!

— На нього також можете поставити. З іншого боку листка.

І справді, на звороті з'явився малюнок Куросами з Базовими показниками і ставками.

— У цього характеристики веселіші будуть, начебто тямущий боєць, — я з цікавістю вивчав показники сили, витривалості, спритності та інтелекту.

— Дядьку, займеш золотий? Хочу поставити на цього з мечем.

— Знову ти за своє?

— Та чого ти починаєш! Ти ж бачиш тут безпрограшний варіант. Ну, не нуди!

— Повернеш із відсотками.

— Ох ти який! Ну гаразд.

Рорик тицьнув пальцем у цифру один, і вона одразу ж обвелася в кружальце.

— Отже, бійці розім'яті та готові показати вам шоу! По-о-о-очинаєм!

Гривня одним потужним стрибком залетів на трибуни і супротивники залишилися на арені наодинці.

Куросама поклав долоню на рукоятку меча і повільно рушив за годинниковою стрілкою. А ось його супротивник із криками кинувся вперед. Добігши до середини, він зупинився, підняв руки і випустив із них якісь мотузки. Одна причепилася самураю до плеча, друга до ноги. Павук із силою смикнув на себе володаря катани. Самурая смикнуло вперед, він зробив перекид і прям із піхв рубанув мечем по діагоналі.

Людина-павук вісімдесят чотири розділилася на дві частини: ноги та тулуб. Все. Бій закінчено. Куросама з холоднокровним спокоєм витер об верхню частину поваленого ворога свій меч і вклав його назад у піхви. Трибуни вибухнули оваціями!

— Мда, швидко все закінчилося, — розчаровано вирвалося в мене.

— Сила, — вимовив Рорик і шанобливо поплескав у долоні.

— Позер, — пробубнив Андрюха.

До нас знову підлетіла мініатюрна дівчина з крилами і роздратовано пропищала:

— Ось ваш виграш, дякую, що берете участь у ставках.

На коліна Рорика впала бронзова монетка і маленька панночка пурхнула від нас.

— І це все? — червономордий розчаровано висловив своє ставлення до цієї монети.

— А чого ти хотів? Куросама на голову сильніший за Павука, глядачі це знають, тому більшість і ставили на нього. Звідси — низькі коефіцієнти та маленькі виграші.

— Нагиналово якесь, — розчаровано промовив Рорик, але монетку поклав у кишеню.

— Ти мені ще відсоток із цього виграшу винен.

— Тобі як: відкусити шматок монети чи потім відпилимо обережно? — роздратовано промовив червономордий.

— Андрюха, до речі, ти ж казав, чо в цьому місті якась там зона, і бої заборонені, навіть зброю в руку не візьмеш.

— Ну, скрізь є винятки.

На спорожнілій арені знову стояв Гривня.

— Це був швидкий бій, але чого ще ви чекали від ветерана Прірви, блискавичного Куросами!

Глядачі ще раз поаплодували та затихли.

— Переходимо до четвертої битви! Обіцяю, цей бій змусить вас відчути адреналін, задоволення та ейфорію! Зустрічайте бійців! У правій частині арени – машина смерті! Вісник перемоги! Безжальний кат! Ста-а-а-атуя!

Бурні овації і на майданчик із трибун зістрибнуло щось нагадуюче шимпанзе, тільки з головою кажана і зроблене з каменю. Рухлива брила з написом «Статуя» над головою тягла за собою по землі значних розмірів кувалду.

— А це вже цікаво! — з захопленням видав Андрій.

Глядачі трохи вщухли, і Гривня продовжив:

— У лівій частині арени найперспективніший новачок! П'ять боїв та п'ять впевнених перемог! Кре-е-е-ейзіАлі-і-іса!

— Ах ти ж недоношена бл ...

Договорити я не зміг. В очах відразу потемніло і я опинився в чорному небуття.

«Мат у Мірантирі заборонений! Третє попередження! Бан на добу!»

© Дмитро Шилов,
книга «Дедагеймер».
19. Персонажі
Коментарі