Пролог
1. Створення персонажа
2. Стартова локація
3. Навчання
4. Стартова локація та нові знайомства
5. Селище рибалок на горі
6. Швидке введеня в справу
7. 88
8. Нове життя
9. Вступний ролик
10. Нове призначення
11. Баг
12. Освоград
13. Ази роботи
14. Дідусева гордість
15. Начальство
16. Сім'я
17. Пристанище
18. Прірва
19. Персонажі
7. 88

 «Штраф до влучності -1 за смерть знято»

«Отримано новий предмет:

Аматорський арбалет»

«Отримано новий предмет:

Аматорський болт (6)»

«Отримано новий предмет:

Особливий сагайдак (зламані болти, вкладені в нього, відновлюються)»

«Отримано новий предмет:

Шкіряний жилет (вимога: сила 2)»

«Отримано новий предмет:

Прості тканинні штани»

«Отримано новий предмет:

Легкі черевики»

Я вийшов із водяної стіни на край невеликої галявини біля глиняної одноповерхової халупи. Написи, що з'явилися, я переглянув у півпогляду, але в голові нічого не відклалося. Думки були зайняті іншим. Точніше їх у мене просто не було. Лише дзвінка порожнеча і відвертий смуток.

Закинувши арбалет за спину, я намацав сумку і хотів дістати одне, але під руку попалося зовсім інше — дерев'яну скриньку, яку дав Дениско. Витягнувши подарунок, я на мить завмер. Серцебиття прискорилося. Вісточка з тепер уже закритого для мене світу. Без проблем піднявши кришку, я мимоволі посміхнувся. У скриньці лежав шматок мого улюбленого торта — листкового з курагою, горіхами та згущеним молоком. Потім. Це потім.

Я закрив кришку і повернув подарунок у сумку, а назовні дістав бутиль з жовтою каламутною рідиною, сподіваючись, що це пійло подіє на мене так, як і належить. Гіркого і неприємного зараз хотілося більше, ніж солодкого. Першого ковтка я майже не відчув, але на четвертий горло обпалило ядреним алкоголем, а з очей полилися сльози.

— Ах ти ж! Драти мене в печінку! Те, чо треба.

Не випускаючи бутиля з рук, я поплентався до будинку, від якого у мене був ключ. До того моменту, як я зачинив двері зсередини на клямку, половина вмісту пляшки вже зігрівала шлунок, у голові приємно паморочилося, а внизу з'явився напис:

«Ви п'яні, штраф до спритності: -1»

— Клав я з високих берегів на твою спритність!

Я зробив ще один ковток, глибоко вдихнув, скинув на підлогу арбалет, сагайдак, ніж, сумку і пройшов усередину будинку, двічі об щось спіткнувшись, але жодного разу не впавши. Обстановка підкреслено злиденна: два ліжка із солом'яними матрацами, стіл, пара стільців, піч.

Умостившись зручніше на стілець, я зробив ще один ковток. Ох ти ж ядерний самогон. Давно такого не пив. Але за нинішніх обставин — це найкращий засіб. Хоча за свій сидр зараз будь-кого вбив би.

— Ах, закуски б, — промовив я в порожнечу, витираючи долонею вуса.

— Дядьку, то це ми легко, якщо тільки алкашкою поділишся.

— Єдрити тебе в дишло! Звідки голос? Хто тут?

Я підлетів зі стільця, як дівка, вжалена бджолою в зад, крутячи головою на всі боки. Не Гавриил і не Коневод, але голос знайомий.

— Дядьку, не очкуй, це я — Рорик.

Червономорда тварина, яку я спершу прийняв, через своє сп'яніння, за ковдру, встала з ліжка.

— Чоб тебе копито осляче отоварило, звідки ти тут узявся? Ти ж полетів.

— Та зграя Голоногого Праведника напала на мене хвилин через п'ять після того, як ми розбіглися. Довелося линяти по-шурику. Вирішив тут поки що пару днів перекантуватися. Не боїсь, дядьку, я сусід чіткий, невибагливий. Та й готую добре.

— Ясно.

Я знову вмостився на стілець, зробив ковток і передав бутиль Рорику.

— Ах ти ж! А тобі скільки хоч років? — запізно спитав я, дивлячись на те, як мій знайомий, який нещодавно ще був хлопчиком, яро лакає самогон.

— Дядьку, мені тридцять два, пити вже можна і навіть потрібно.

— А мені ось сьогодні вісімдесят вісім стукнуло, — сумно промовив я.

— Оба на! Вітаю. Тоді це, я поки що організую закуску, а ти залізь під ліжко за другою пляшкою, таку справу треба відзначити.

Пара хвилин і на столі вже лежали: порізана кров'яна ковбаса, кілька скибок хліба, щось фіолетове, що нагадує картоплю; довершували картину непочата пляшка жовтого самогону Вільгена та дві бляшанки.

— Ну, давай, за тебе. Здоров'я та фарту! Хоча з другим у тебе все на мазі… Тоді здоров'я та грошей!

Ми цокнулися, випили, і Рорик взявся за їжу, а мені щось шмат у горло не ліз, хоч я і не дурень був пожувати.

— Ти, дядьку, до речі, навіщо так пику поміняв? Борода, звичайно, королівська: сива, доглянута, до цирульника ходив? Але ось навіщо наголо поголився і постарів?

Я глянув на руки — старечі плями на місці, але до цього в'ялі м'язи були налиті життям, а біцепси взагалі такі, що рукави сорочки так і норовили розійтися.

— Дивно.

— Ось і я питаю, навіщо?

— А то, чо я постарів за кілька годин, тебе не хвилює?

— Дядьку, чого я тільки в Мірантирі не бачив. Те, що ти собі кілька десятків років накинув — це не така вже й рідкість.

І наступної миті червона істота перетворилася на мене. Переді мною сидів лисий старий з підстриженими акуратними бровами та сивою гострою бородою, теж доглянутою. В'ялим його не назвеш, так і дихає життям і навіть через сорочку видно добрячу мускулатуру.

— А, схожий? — усміхнувся Рорик.

Я з усього розмаху вдарив кулаком по столу, не стримавши емоцій, які рвалися з мене назовні. Співрозмовник знову став червоношкірою істотою, з побоюванням поглядаючи на мене.

— Та чо ж у вас тут все не як у людей?!

Мої груди ходили ходуном від злісних вдихів, а алкоголь усередині підігрівав цю злість.

— Дядьку, ти чого? Що за різкі перепади настрою?

— Як? Як мені тепер жити? Все лишилося там! Будинок! Худоба! Сім'я! Сидр! А тут чо? Чо, я тебе питаю, морда ти бісівська? Та нічогісінько! Не вмію я в ці ваші фантастичні іграшки грати!

Я допив вміст кухля і кинув його в куток.

— Ось як?! Як ти терпиш ці слова, які постійно миготять перед очима, як?!

— Які слова? Ти про що взагалі?

— Ну ось ці написи, що остогидли: отримано новий предмет, штраф, отримано навичку… Чо це таке? Як воно працює?

Я взяв зі столу пляшку і міцно приклався до шийки. Напитися, скоріше та сильніше… Напитися та забутися.

— О, дядьку, ти б так на алкашку не налягав, зменши кропалик. Ми тільки почали, а до тебе в гості вже білочка постукала.

— Мені вісімдесят вісім! Мені вже вісімдесят вісім! Чо мені там лишилося? Ще пару років дожити у своїй халупці та спокійно піти. Ні, тепер мені треба все це! Хіба ж я просив про це? Просив? Ні, не просив, точно пам'ятаю! Прикопали б мене на могилці, та навідувалися хоч раз на рік, і на тому спасибі! Ні ж! Давай тепер, діду! Вчись жити заново! А спитав хоч хтось: чи хочу я цього? Запитав? Ні! Поставили перед фактом! А потім ще й поставили раком!

«Ви п'яні в дошку, штраф до спритності: -3»

Поставивши пляшку на стіл, я підвівся зі стільця і ​​пішов надвір. В очах все пливло, ноги не слухались, думки плутались. Чудово! Кондицію досягнуто.

Сонячне проміння наповнило обличчя теплом. Я заплющив очі, сперся рукою на стіну. Потрібно повністю та максимально розслабитися. Зараз для мене це найкращий спосіб ухвалення неминучого.

— Рорику! — ніякої відповіді. — Рорику, твою кочеригу!

— Чого? — почулося десь поряд і збоку.

— А баби у вас тут гулящі у селі є?

— Дядьку, а от не можна було одразу з цього почати?

© Дмитро Шилов,
книга «Дедагеймер».
8. Нове життя
Коментарі