Попри медичну допомогу Мосієнко помер не приходячи до тями. До другого травня залишалося менш як дві доби, а все що було у слідчого це залишки того, що не встиг знищити терорист перед смертю. Водночас десь поруч на станції, вільно гуляв небезпечний злочинець з вибухівкою і готувався завдавати удару. Втрата помічника і те, що на станції підсилили заходи безпеки та охорону двигуна, мали послабити можливості Апостола. Але Нільсен на це не особливо розраховував, розрахунки в його голові все ще показували найвищий червоний рівень небезпеки.
Залишок дня та всю ніч кіборг в лабораторії кропітко аналізував та обробляв уламки та уривки з каюти Мосієнко. Більшість матеріалів терорист встиг знищити незворотно, спаливши за допомогою спеціального окислюючого засобу у коробці. Це саме він майже не давав вогню, залишаючи як результат горіння багато білого диму та трохи попелу. Постраждалі від того диму співробітники служби безпеки станції досі лікувалися у медичному комплексі.
Всілякі уривки паперу Нільсен віддав на аналіз до лаборантів, а сам зосередився на уламках голографічних дисків. Це була складна робота - багато з уламків були зовсім дрібними, визначити їх форму та підібрати відповідність в інших рештках могли тільки електронні мізки кіборга.
Після того як сотні уламків були відсортовані та зібрані докупи, Нільсен сканував їх і зберіг у пам’яті всю інформацію. На жаль, навіть так, значна частина даних була пошкоджена, але на користь кіборга було те, що пошкоджені ділянки йшли не поспіль, а потроху в різних місцях. Нейроні мережі в голові слідчого працювали на максимумі своїх можливостей. Вони аналізували непошкоджені дані та підставляли різні, статистично найімовірніші, варіанти, які б могли доповнювати вцілілу інформацію. Сто років тому схожий метод допомагав реставрувати старовинні фотографії.
Нарешті, вже у другій половині дня по земному часу, кіборг зміг здобути більш-менш цілісну голограму. Це виявився “Маніфест другого травня” — голограмма-звернення, яку неорашисти планували показати всьому світу безпосередньо перед терактом. Неорашистську маячню та лозунги Нільсен прослухав на підвищеній швидкості, сенсу для розслідування в неї було замало, нехай її аналізують психіатри, а не слідчі. А от ближче до середини злочинці дійшли до деталей свого злочину, а наприкінці навіть зняли маски, певне вважаючи цей теракт вершиною своєї кар’єри та прагнучи до слави.