— Нещасний випадок, пане слідчий. Тільки дарма летіли так далеко. Ну нічого. У нас станція цікава, перша за межами Сонячної системи. Зробимо вам екскурсію. — старший медик Кравченко зрадів, коли узнав, що зі слідчим можна розмовляти українською і став чи не занадто говірким.
Нільсен мовчки уважно роздивлявся тіло свого агента, що лежало перед ним на столі для розтину. Воно застигло у неприродній вигнутій позі, шкіра мала червоний колір з великими темними синцями, наче перед смертю його били палками, на обличчі застиг німий крик, кисть правої руки була чорною, обвугленою, пальці були спалені до кісток, а шкіра передпліччя полопалася і виглядала як бджолині соти.
— Давайте, висновки, щодо нещасного випадку буде робити слідство. Розкажіть краще ще раз про причини смерті, пане Кравченко — як завжди беземоційно сказав Нільсен.
— Ну, всі деталі ви можете знайти у звіті судмедекспертизи. А якщо коротко — миттєва смерть від одночасного паралічу серця і дихання, на доданок — важкий електричний шок. Скоріше за все він і нічого й відчути не встиг. На вираз обличчя не дивіться — це так судомило м’язи, скоріше за все, вже після смерті.
— Тобто ви підтверджуєте смерть у результаті ураження електричним струмом? — спитав слідчий.
— Так, картина досить ясна. — кивнув Кравченко.
— А що показав аналіз його крові та шлунка? Не виявлено жодних слідів наркотичних речовин, отрути, чи ще щось таке? Не бачу результатів цих аналізів у звіті. — Нільсен подивився в очі Кравченко своїм скляним мертвим поглядом.
— Е-е-е, чесно кажучи, м-м-м — Кравченко зам’явся. — Ми не проводили таких досліджень.
— Чому? Хіба це не входить до протоколу аутопсії? — в тоні Нільсена та на його обличчі нічого не змінилося, але у морзі запанувала неприємна напруга.
— Ну, як я сказав, було очевидно, що він загинув через удар струмом … — знітився медик.
— Я вас попрошу негайно провести такі аналізи. По максимуму. Сподіваюсь, їх ще можна зробити. Також я не бачу, чи були перевірені матеріали під нігтями лівої руки. Якщо не робили, це теж має бути зроблено.
— Так-так. — поспіхом відповів Кравченко.
— Будь ласка, як тільки будуть результати — повідомте мені. До побачення. — Нільсен прихопив звіт судмедекспертизи та рушив на вихід.