Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Бій на мечах

Меч який був перед мною мав широке лезо і був досить важким. Але не зважаючи на це Королева тримала його легко наче в ньому і не було ваги. Хоча я чітко бачив , що її руки були сильно напружені. Я підійшов першим і меч одразу як таран полетів у напрямку тулуба. Швидкими і різкими рухами я встиг ухилитись і вдарив ногою по боковій стороні меча після чого і по самій Королеві відкинувши її у бік. Якраз вчасно оскільки вона вже проводила удар і впав на коліна вигинаючи спину назад , щоб мені не відрубало голову. Після чого я швидко встав і підбіг до Королеви. Вона теж стояла на ногах і тільки готувалась до удару. Я підняв одну ноги і як пневматичний ударник з розгону вдарив ногою по боковій частині меча. Меч одразу вдарився об Королеву і та знову впала. Я хотів вдарити ногою зверху , але вона сперлась лопатками об землю і ногами відправила у повітря. Сумівши приземлитись на ноги і по інерції пробігшись задом на перед , побачив перед собою , як Королева вже починала проводила замах. Час наче зупинився лише на секунду і та секунда стала вирішальна. Я зробив колесо в тому самому напрямку що й меч. І не тільки ухилився , але й одразу збив Королеву з ніг. Вона почала падати , але сперлась мечем на землю і втрималась. Я за це момент встиг встати і вдарити коліном з боку і знову ж з розгону. Прийшлось багато часу потратити , щоб навчитись розгону з місця для удару. Вона суміла підняти меч для того щоб зупинити удар , але я сперся коліном на меч і вдарив правою рукою себе по щиколотці і тим самим почав крутитись і мав іншим коліном вдарити по Королеві , але вона відкинула мене мечем. 


А ти не брехав , що твої ноги це два меча. Я приголомшена , як ти тільки встиг всього цього навчитись?

(Королева посміхаючись важко дихає)

Я ніколи не вчився. Лише уявляв.

(Жека посміхається і теж важко дихаючи починає бігти на Королеву)


Королева знову замахується і хоче кружляючи на місці попасти по мені. Я ще ні разу не практикував таке , але все буває в перше. Я зробив бочку у повітрі. Зупинившись за метр від Королеви я нахилився назад і роблячи бочку у повітрі я ногою вдарив по мечу і підняв його над головою Королеви. Я тільки я встав на ногу , то підстрибнув до її голови. Коліном я попав у її щелепу , а долонями я тримав меч , щоб не попав по мені. Меч я викинув у сторону , а Королева впала на землю.


Все-таки ти переміг. Я знищу свою свідомість і дам проснутись справжній Христині. Але хочу попередити. Мої батьки не раді тому , що ви робите.

(Королева після того як посміявшись показує лице Христини)

Дякую. Я буду готовий.

(Жека бере меч в руки і знімає велике і широке лезо)


Під фальшивим лезом ховався досить вузький і довгий меч він був досить легким для однієї руки. Після цього Жека почув вибух з метро. Він одразу побіг всередину і використовуючи фальшиве лезо як дошку поставив на перила ескалатора і почав швидко спускатись. Побачине було шокуючим. Саня тримав гранату над головою , а його почали обходити зомбі мутанти. Він стояв максимально близько до виходу і спиною до мене. Я приготувався і міцно взяв меча в праву руку. І тут я відчув музику всередині мене. Це був важкий метал. Я розізлився не випускаючи свою ядь на зовні. Як тільки фальшиве лезо торкнулось підлоги я вже починав рубати зомбі навколо Сані. Я аж присів настільки сильним був замах. Але стояти в гарній позі я не збирався. Як тільки встав вузьке лезо почало літати по вузькому вході у метро. Хоть очі і ще звикали , щось в середині вказувало мені де знаходяться зомбі. Один з самих сміливих і спритних попробував напасти на Саню поки він був здивованим видовищем , але я схопив його за шию і кидаючи поперед себе нахромив на меч і одразу викинув у сторону. Мене взяло бойове безумство і з мене почав виходити крик. Крик від якого зомбі мутанти почали відходити і тікати вниз. Саня наче прокинувся і взявши пару сигнальних вогнів кинув їх вниз. Діставши автомат він почав стріляти по тим хто тікав. Я у свою чергу почав стрибками спускатись за ними. Внизу мене чекали мутанти , яких не було видно у напівтемряві. Тому коли мене торкнулись їхні кігті , рефлекси спрацювали швидше ніж мозок відчув біль. Я відрубав мутантові руку і завдяки цьому він проявив себе. Меч наче тягнуло до того зомбі і удар за ударом. Замах за замахом проходили по зомбі як розпечений ніж по теплому маслі. Саня повільно спускаючись стріляв по тим хто лишався після мене. І на його здивування я ще вів себе достатньо спокійно. Коли я обернувся після нарізки одного зомбі , то моментом відчув і інших подібних йому. Наче самурай , який знає , що його смерть залежить від любого зайвого руху і подиху і пробив мечем всіх інших зомбі притиснувши їх до стіни я ногою почав продавлювати їхні животи і чим сильніше я давив тим більше їх було видно. Четверо. Таку кількість я пробив. Як тільки я їх побачив , то приклав максимум сил в ногу і відчув бетон позаду всіх них. Коли підійшов Саня , то під'їхала підземка. Звідти вийшли вже не зомбі. А щось середнє. Це були люди , які на половину були мутовані. Саня трохи сумнівався вбивати їх чи ні. Але як тільки вони навели на нього зброю , як руки зробили своє діло. Їх було не багато , тому ми швидко сіли і почали запускати метро в протилежному напрямку. Як тільки запустили метро то рух спершу був спокійним , потім ми почули дивний звук. В метро почали залазити зомбі. Хтось їх закидав через задні вагони. Саня вирішив бути попереду оскільки ще не повністю відновив руку. 


Чекай 3 хвилини і зупиняй метро. Потім через хвилину починай рух. 

(Жека який вже весь покритий кров'ю зомбі і мутантів)

Зрозумів. Але не забувай , що помирати поки що рано. Тому я чекатиму поки не почую два постріли. Тоді буду починати рух.

(Саня напружено і зосереджено)

Ну добре.

(Жека легенько посміхнувся і почав бігти через все метро)


На здивування Жеки він біг швидше ніж завжди. Швидше всього через менший супротив повітря у тісному приміщені. Він швидше прибіг до останнього вагону і кулаками почав викидати зомбі. Одним ударом їх було важко вбити , але відкинути назад було можливо. Жека просто викидав зомбі через вікна і двері. Коли вже нікого не було він глянув у двері і побачив там велетня який щупальцями закидав зомбі. Жека почекав ще хвилину і витягнувши великого ножа для вбивства великої рогатої худоби вистрибнув на того велетня і загнав ніж максимально глибоко наскільки сумів би і зробив заднє сальто хоть і приземлився не найбільш вдало. Транспорт зупинився не так далеко і Жека почав бігти назад. Він сумів залізти , але тут його почало накривати болем. Біль м'язів , від ударів , травм при падіннях , розтяжки. Все це одним потоком пройшлось по ньому. Він встав і вистрелив два рази у пустоту тунелю. І ми рушили. Назад вертатись було куди важче і болючіше ніж очікувалось. Але повернувшись Жека сів у одному з вагонів. Їх чекала зупинка Гідропарк на момент поїздки. Хоть і не дуже швидко проїжджаючи у вагон встиг пробитись досить великий зомбі. Товстун сказав би. Нам лишалась лише одна зупинка. Жека вже не міг встати і якось зупинити товстуна. Саня помітив товстуна і одразу обернувшись вийшов у вагон і спершись на стелю вдарив обома ногами по товстуну. Після чого поклав перед товстуном хорошу таку міну. Товстун важко вставав і Саня встиг зупинити транпспорт і ми вийшли. Він взяв мене під пахву і почав виносити на вулицю. Перед виходом він запустив транспорт далі. Через хвилину після відправлення пролунав вибух. Коли ми вийшли , то на нас вже чекали зомбі з списами з арматури. Жека встиг витягнути мій Пістолет кулемет і ростріляв усіх навколо. Можливо через це ми ще живі. Я одразу витягнув феєрверк , який означав би , що ми на іншій стороні річки. Запаливши його я допоміг встати Жекові і ми пішли далі. По відчуттям рука затягнулась і я зняв гіпс. Як виявилось рука покрилась чорною копією гіпса тільки я міг спокійно рухати пальцями і ліктем. Жека вже встав сам і почали йти до моста.

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Кінець в Києві
Коментарі