Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Агресивні медики
Всі ми розділились і пішли в різні гуртожитки і університети. Я пішов до медичного коледжу. В самому коледжі нікого не знайшов не рахуючи зомбі. На дворі на диво була страшна спека. І зомбі не гнили. Точніше шкіра гнила , а от м'язи які стали чорними не гнили і активно рухались. Я навіть замітив , що вони стали більш рухливі. Це не є класно. І в певний момент мене наче "законтачило" . В мене почались галюцинації. Сильніші ніж в дитинстві. Швидше всього це через стрес і малу кількість сну. Але в темній частині коридору я побачив себе. Весь в фарбі , яка світиться в темноті. Це дивно побачити своє відображення в темному коридорі. Очі рожевого кольору наче я не бачу істини. Руки від кінчиків пальців по лікоть у зеленій фарбі. Лице розмальоване маскою. На тілі червоним кольором намальовані  всі травми , шрами і місця де бувають болі. В руках він тримав щось подібне ножу і побіг на мене. Тільки він вийшов на світло , як зник. Я понадіявся , що це кінець. Але він був позаду. Він напав з ножем і попробував вігнати його в горло. Я ногою відпихнув його і був готовий битись. Але вставши я побачив , що це всього лиш наляканий студент з ножем. Він був досить худим і слабким. Я не хотів його чіпати , але через мить з дверей вийшов велетень і ударом кувалди об стіну вбив студента. Велетень був спокійний і холоднокровний. Помітивши мене він кинувся на мене теж з кувалдою. Меч біля його горла змусив зупинитись.

Так ти ще нормальний? Хоть щось цікаве.

(Велетень з посмішкою)

А що є ненормальні?

(Жека підвівши одну брову)

Так. Цей був скаженим. Він пробував тебе ножем пластиковим вбити. Тут в повітрі є галюциноген і викликає галюцинації. Я на антибіотиках  , які знищують таку отруту. А от як ти лишився при всіх своїх цікаво.

(Велетень забравши кувалду)

Мені це теж цікаво , але може бути від того що я звик до галюцинацій і сам по собі скажений.

(Жека забрав меча)

Давай відкриємо вікно в одному з кабінетів.

(Велетень зайшов у якийсь кабінет і відкрив вікно)

Я трохи здивований , що ти так легко підставив спину.

(Жека розслаблено)

Я навчився бачити людей. По тобі було важко зрозуміти , але я побачив у тобі рідну душу.

(Велетень весело)

Ти побачив всього мене по рисам обличчя? 

(Жека з підозрою)

Так. Я так розумію на розумовому рівні ми ідентичні.

(Велетень сміючись)

Може бути. Тоді дай задам загадку. Навкруги міста кружляють неймовірно дикі і небезпечні звірі ,  а в місті не існує ні релігії ні вибраної влади окрім трьох найсильніших. І вони роблять все так як їм цікаво враховуючи те що потрібно народу , а не те що вони хочуть. Що буде з владою?

(Жека відкривши пляшку з вином)

Буде бунт і тих трьох просто скинуть і замінять на одного і в середині може через те створитись своя релігія.

(Велетень швидко відповідаючи)

А що було б якби в того міста був би ворог?

(Жека з більш злим поглядом)

Вся злість народу пішла б на ворога і вони менше дивились би на владу.

(Велетень)

Правильно.

(Жека більш розслаблено)

А тепер давай я задам питання. Один з тих трьох при владі стає ворогом цілому місту сам чи з групою?

(Велетень напружено)

Абсолютно вірний другий варіант. Я хотів би взяти тебе до тієї групи.

(Жека посміхаючись)

Нажаль ні , бо якщо головний буде дурним і не вмілив , то до сраки така срака.

(Велетень впевнено)

А якщо головний буде таким самим як і ти?

(Жека посміхаючись)

Я тебе зрозумів. І що я отримаю взамін на те щоб стати твоєю бандою?

(Велетень трохи збуджено)

Все що ти попросиш само собою в можливостях ще існуючих технологіях.

(Жека дивлячись з-під лоба)

Над тим що я хочу пізніше поговоримо. Якщо допоможеш мені декого вбити я погоджусь.

(Велетень щасливо)

І кого ж?

(Жека зацікавлено)

Є тут один "майстер бойових мистецтв". Всіх задовбує , але сильний дурень. Може і на твою спільноту напасти. Для мене цей таракан трохи зашвидкий тому мені по ньому попасти важко з кувалдою. Я майстер в компютерах і інженерії , але не в таких битвах.

(Велетень видихаючи сумно)

Тоді давай послугу за послугу. Я вб'ю ту мавпу , а ти будеш моїм інженером і ІТ генієм. Мені такі люди потрібні. Ніяких обмежень особливо моральних. При потребі створю для тебе костюм для ближнього бою.

(Жека посміхаючись страшно)

Ну діватись мені нікуди. У вас хоча би є що пожерти нормальне?

(Велетень спокійно)

Так. Вийдеш звідси і набери цей номер. Будеш з тою хто відповість в банді. Вона снайпер і одразу зрозуміє , що це ти дзвониш. Вона наглядає за мною без кінця і краю. Тому будь з нею обережний. В неї арсенал більший ніж всі наші пальці разом взяті.

(Жека дає номер телефону велетню)

Добре. Доречі він займає одну з важливих точок Рівного. Це екватор. В нього там ціла армія таких от мавп. І краще не бери ніякої зброї. Бо тоді він буде використовувати надто брудні прийоми. Він поважає тільки ближній бій.

(Велетень збираючись йти)

Почекай. Зараз я подзвоню їй , щоб дещо принесла і тебе ще забере заодно.

(Жека бере телефон і дзвонить до снайпера)

Алло май лібе совушка[1]. Принеси мені обладунки берсерка. Да ті з дірками на плечах. Через 5 хвилин чекаємо в кабінеті... в кабінеті піздюків. Не дитячого , а жіночого плану. Давай рухайся сова.

(Жека по телефону дивлячись що то за лікарський кабінет)

Сова значить. Буду з нею добрішим. А що будемо робити поки чекаємо на неї?

(Велетень спокійно)

Є варіант.

(Жека витягуючи дещо з карману)


Алло слухаю тебе Пашка Власов[1]. Це ті диряві як весь захист що хлопці приносять на станцію , а дівчата дирявлять? Постараюсь зараз принести тільки скажи куди? То дитячий терапевт чи дуже класний жіночий лікар? Добре йду по той набір.

(Сова кладе слухавку і встає з даху сусіднього будинку з снайперською гвинтівкою)

От зараза нагла. Але зброю зробив шик. Добре принесу йому вже той обладунок. Тільки він в автобусі , а мені світитись не можна. Я ледве як з ним проїхалась , бо в туалеті сховалась у автобусі. Ну звідси не так далеко йти так то , що є кайфово. Якраз пройдусь нарешті вільним кроком. 

(Сова радісно спускається з багато поверхівки і заодно розкладає всі модифікації з маузера)


Поки Сова йшла , то замітила , як Відьма вже пробувала спілкуватись з "Рівненськими амазонками" , але не виходило. І на зустріч їй вийшов Саня.


Ти хто?

(Саня підозріло)

Зе Те?

(Сова промовляючи ZT)

А ти та дівчина яку Жека в свою команду записав. Раз ти не біля нього значить йому щось стало потрібно. І що ж саме?

(Саня спокійно)

В автобусі в ящику на якому ти спиш є потрібні йому речі можеш принести їх сюди?

(Сова трохи скромно)

Без проблем. Все що у ящику?

(Саня зацікавлено)

Ні лише те що в синьому пакеті.

(Сова сіла на лавочку)

Зараз підїду.

(Саня з ключами від автобусу)

А я тоді пригляну за Василиною.

(Сова дивлячись що робиться біля Відьми)


За ті пару хвилин Сова замітила , що деяка частина амазонок сумніваються у їхній головній амазонці і були готові перейти на сторону Відьми , але щось не дає їм це зробити. Може головна має щось що може їх зупинити. Потім проникну і дізнаюсь. Поки Сова все це занотовувала приїхав Саня і забравши Відьму передав потрібний пакунок. Відьма її замітити не встигла. 


Відкривайте.

(Сова біля дверей в кабінет гінекології)

Відкрито.

(Обоє хлопців сидячи і граючи шахмати картами)

Ото цікава гра. Я принесла те що просив. А це наший новенький?

(Сова трохи налякано)

Так. Вибачайте , що мій вигляд лякає. 

(Велетень досить лагідно до дівчини)

Приємно познайомитись. Мене кличте Сова. Через те що я бачу все навколо себе і дуже точна. А вас як мені кликати?

(Дівчина думаючи не про вічливість , а про те чи повсюди він такий великий)

Буде Дракон.

(Жека складаючи карти і розкриваючи пакет вдягає захист на руки і ноги , які закривають зону від плеча по кінчики пальців і від стопи по коліно)

А чого Дракон?

(Дракон не розуміючи)

Бо дракони мають як і розум так і силу.

(Жека трохи розминається в обладунку)

Мені підходить. Пішли поясниш мені що і до чого у вашій банді.

(Дракон до Сови)

Добре. А я йду бити короля мавп.

(Жека сівши на велосипед і погнав до екватора)

Він завжди такий ненормальний?

(Дракон біля виходу з коледжу)

Так. Але в цьому він геній.

(Сова посміхаючись)

Я замітив.

(Дракон теж посміхається)


Жека приїхав до екватора і там чекали "мавпи" з палками , битами і вазеліном. Жека спокійно зліз з велосипеду і взявся за нього як за зброю. Мавпи почали бігти і нападати натовпом. Але велосипедом отримувати мало хотіли , тому стояли в більшості в захисних позиціях. Тому кинувши в них велосипедом більшість впали. Інші одразу напали. Жека не втрачаючи миті побіг на тих в кого кинув велосипед і стрибнувши на нього перестрибнув їхню лінію оборони , де майже нікого не лишалось , бо всі побігли в бій. Там Жека взяв велику просту залізну трубу довжиною під два метра. Всі мавпи одразу побігли назад. Жека це насмішило і він розносив мавп на ліво і на право. Для нього це не була труба. Він бачив в ній двуручний меч, двогострий меч (меч Таноса ( два меча з'єднані кінцями ручок)) , спис , молот. В його руках все стане зброєю і кожен стане здобиччю. Через 15 хвилин битви всі мавпи лежали у відключці , деякі навіть мертві. Коли я зайшов у гіпермаркет "Екватор" , то зрозумів що він сидить у дитячій зоні. Ну я це зрозумів по напису в головному вході. Там був напис "Хто пройшов охорону йди до боса". Ну такий собі бос. Скоріше біс. Я пішов до нього. А ця мавпа чекала мене на досить великих будівельних лісах. 

Хто ти воїн?

(Король Мавп)

Твоя смерть.

(Жека застрибує на ліса)

Це ми ще побачимо нагла паскуда.

(Король мавп залазить ще вище)


Жека теж заліз і тут той король хотів вдарити його обома ногами з верхньої платформи витворяючи трюки як на турніку. Жека одразу почав бити ногами , але той підстрибнув і ногами вперся у боки лісів і сам почав бити ногами і кулаками. Жека прикрився обладунками і тримав удари легко. Та мавпа одразу сховалась. Я одразу застрибнув на поверх вище і той одразу став мені на пальці. Але рукавички були спроектовані на те , що пальці не роздавиш так. Тому я іншою рукою схопив його ногу і впав разом з ним. Мені удар був легшим , бо поверхи в лісах маленькі. А от йому таки прийшлось трохи. Той одразу почав відбиватись ногами. Жека схопив обидві ноги і розмахнувся ним вдарив в залізні опори лісів. Мавпа розізлилась і вирішила не гратись більше. Він зліз і скинув ліса на бік. На той момент я вже сидів поруч і чекав поки скине. Мавпа був неймовірно злий і почав бити зі всіх сил по мені не боячись відповіді. Але Жека його недооцінив він швидко вдарив його у сонячне сплетіння. Він знав куди бив. Але не пробив. Я не чутливий до болю. Відчуваю біль , але не в такій кількості і масштабі як інші. Але біль таки був. Прийшлось трохи постояти в захисті поки не адаптуюсь до нього. Ногами бити безкорисно , бо біль може збільшитись. Тому коли він бив правою рукою , ще до того як він встиг мене торкнутись нею я її перехопив своєю правою і розвернувся по годинниковій стрілці і збивши його ще ногою сумів виверхнути руку і вкласти на підлогу спиною вниз. Він далі бурлів злістю , але я вдарив зі всієї сили ногою по грудній клітині і через вагу з силою зламав усі ребра і можливо пошкодив ударною хвилею органи. Він не сумів дихати певний момент і я залив води йому у рота. Смерть від того що захлебнувся кружкою води. Коли немає повітря в легенях кількість води яка може поміститись у ваших долонях може стати смертельною. Так само з ним. Він просто захлебнувся поки я вливав свою воду з фляги. Все-таки це мавпа як ніяк. Але біль ще досі є хоть і не настільки сильна як тоді коли він тільки вдарив. Коли я розвернувся , то на мене чекала Сова і Дракон.


Ми бачили бій. Ти справді мене здивував. Я думав ти знаєш бойові мистецтва , але ти їх не використовував. І спосіб вбивства мені сподобався.

(Дракон гордо)

Я створив своє бойове мистецтво. Хоча то лише одна позиція. Бойова Химера[2]. 

(Жека втомлено)

Покажеш?

(Сова вистреливши у мавпу на всякий випадок)

Ні. То лише захисна позиція я ще думаю над бойовою.

(Жека втомлено виходить з екватора)

І що далі?

(Сова зацікавлено)

Що ти хочеш? Берете автобус і переробляєте під себе. А я Відьмі подзвоню і поїдемо досліджувати тих зомбі. Дракон біологію трохи туди сюди?

(Жека дивлячись на Дракона)

Не сильно , але є в мене ідея. Я можу зробити і запрограмувати чіп і можна підключити до зомбі попробувати дещо.

(Дракон задумався)

Ну тоді ось тобі сценарій всіх подій приблизних. В основному тут всяка фігня , але нажаль все може здійснитись. Запрограмуй так , щоб був зомбі який буде виконувати всі дії. Зомбі розумного я зроблю , а от чіп потрібен для контролю , нагляду і для того щоб він сам до того "додумався". Зрозумів?

(Жека позіхаючи)

Добре. Постараюсь зробити чим пошвидше взамін хочу коньяк хороший.

(Дракон радісно)

Буде тобі коньяк.

(Жека йде до дороги)

Давай сюди обладунок і ми їдемо.

(Сова відкриваючи пакет і багажник жигуля)

Добре давайте. Потім зустрінемось.

(Жека посміхаючись)

Жека дуй сюди треба твої ідеї для дечого.

(Відьма на горизонті)

Йду йду.

(Жека , позаду вже не було видно ні жигуля і ні кого)




[1] (Май лібе совушка і Павло Власов) - епічна трагікомедія "Павлік Морозов" Леся Подерв'янського.
[2](Бойова химера) - реально створена автором бойова стійка , яка відома лише йому
© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Коментарі