Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Заїзд в Київ
Коли ми почали під'їжджати до Київу , то замітили снайперів на різних закинутих будівлях , які були сильно пошкодженні через удари. Нас зупинили військові на своєрідному блокпості.

Ви хто?

(Військові наготувавши зброю)

Ми хочемо допомогти.

(Жека вийшовши з автобусу)

І чим ви можете допомогти?

(Військові націлившись на Жеку)

Тим що ми вміємо нищити зомбі і маємо все для того.

(Жека підійшовши так , що приклав дуло автомата до лоба)

Як думаєш пропустити чи ні?

(Інший військовий)

Та хрін знає. Можливо вони не брешуть. Бідно вони явно не виглядають.

(Військовий , який опустив автомат трохи)

Ну бо ми маємо знання і стратегію.

(Жека посміхаючись)

Ну добре пропустимо , але тоді вам потрібно буде зустрітитись з нашим командиром.

(Військові вирішивши пропустити їх)

Ви згущене молоко любите?

(Жека вертаючись у автобус)

А ви маєте?

(Військові радісно)

Так. Ось тримайте по банці.

(Жека проїжджаючи дає дві банки 0,5 згущеного молока)


Коли ми заїхали у більш менш живий район , то люди там виглядали жахливо , а їжі явно не хватало на всіх і в деяких через це починався психоз. До нас одразу підбігло купа військових і стали навколо. Нам всім прийшлось вийти і чекати командира. 


Ви хто такі?

(Командир на диво був охайним)

Ми приїхали з Рівненської області вам на допомогу.

(Жека ставши перед командиром)

Ми не кликали допомоги. Ми справляємось зі всім.

(Командир впевнено)

Люди от от почнуть від голоду з розуму сходити , а ви все контролюєте. Дивно звучить.

(Жека посміхаючись)

Ми контролюємо лінію вогню.

(Командир гордо)

Яку ще лінію?

(Жека зацікавлено)

Якісь зомбі мутанти постійно роблять набіги і їхні набіги з кожним разом агресивніші і більші. Але ми всіх їх знищуємо.

(Командир)

А куди ви діваєте їхні трупи?

(Жека напружено)

Ну так скидаємо в одному місці і будемо палити.

(Командир з поглядом на Жеку наче він все робить правильно)

Ідіоти. Саня приготуй побільше вибухівки , бо чую в нас зараз появиться проблема. Кажи де ви їх скидуєте?

(Жека до Сані і після чого різко хапає командира і б'є лобом по носі)

Вони всі біля колишнього гіпермаркету на парковці.

(Командир в шоці)

Забирайте людей звідти. Дімон витягни молотоборця і візьми снаряди з червоною полоскою. А ти Саня ще візьми арбалет для широких снарядів. Сова захищай Королеву , а ти Байкер поїдь на розвідку. 

(Жека витягуючи автомат з автобусу і кріпить його на спину , а в руки бере грубе мачете і готується йти)

Куди ви?

(Командир злісно починає йти на Жеку)

Знищувати , те що поки що спить.

(Жека витягує свій мотоцикл і їде до гіпермаркета)


Біля гіпермаркета...


Дімон виведи потужність молотоборця так , щоб він став би як гранотомет. Саня ти приготуй арбалет для того , що стріляти вибухівкою. Байкер ти мусиш переїхатись в Дубно і сказати їм , що нам необхідні боєприпаси в Києві. Усіх видів і харчі. Поки харчі.

(Жека готуючи автомата)

Так , а в чому причина паніки?

(Дімон не розуміючи)

Те що вбило Дракона зараз в цій туші.

(Жека показуючи на гору з трупів)

Як ти це зрозумів. На тілі дракона я замітив символи , які були ще й в кімнаті Королеви. Я їх швидко розібрав і зрозумів , що та війна буде брати не одне тіло , а одразу багато. Я думав що він буде контролювати велику кількість зомбі одразу. Але цей варіант для нього зараз самий найкращий. Я ж правильно говорю?

(Жека викрикуючи останні слова)


З гори трупів почала витікати чорна рідина і вона наче плівка все закрила. Масса тіл прийняла форму верхньої частини торсу з руками і пащею.

Вірно говориш. Ти всю інтригу руйнуєш.

(Війна вібруючи пальцем у повітрі)

Да ну. 

(Дімон в шоці)

От в чому вся суть. І нам потрібно це знищити.

(Жека втомлено видихаючи бере сигарету і закурює)

Тепер вам точно смерть.

(Війна замахнувшись кулаком над ними)

Дімоооон вогонь.

(Жека кричить до Дімона)


Дімон без секунди роздумів вистрелив у протилежну руку Війни і той впав на неї. Він не рухався швидко . Навіть повільно. Розмір війни не був прямо таки над великим. Але те що він взагалі існував створювало проблеми. Війна пробував піднятись , але в місці де в нього попав снаряд руку відірвало і вона не хотіла приєднуватись назад. Це був спеціально виведений токсин для таких мутантів. Війна почав злитись і глянувши на них замітив , що Дімон зник з виду , а Саня вже стріляє йому в іншу руку і створює подібні місця , але з меншою ефективністю. І він взбісився. З нижньої його половини почали випадати тіла. Спершу я думав , що це плюс для нас , але ні. Ті тіла почали вставати і бігти на Саню з Дімоном. На Дімона побігли невеликі і швидкі мутанти , а на Саню пару великих і дуже сильних. Я ж лишився проти Війни сам на сам. 


Жека

Як тільки я хотів напасти на нього він зібрав у свою праву руку всю свою массу і поклавши на землю почав вести по землі. Я почав тікати і побачив автобус і машину. Я застрибнув на машину і одразу заліз на автобус після чого перестрибнув його руку. Неочікувано , але я зробив заднє сальто через те що старався швидко перестрибнути. Він одразу замітив мене і зупиняв руку , щоб провести нею назад . Але я кинув пару гранат у руку і зробивши невелику діру прострибнув у неї і встиг запихнути і всередину дві гранати. Він розізлився і зрозумів , що розміром мене не перемогти. Тому він весь розпався на велику кількість тіл , які одразу бігли напасти на мене. Не дарма автомат був при мені. Більшу частину я вбив поки бігли , але автомат перезадяти не встигав. Тому кинув його до Сані. А сам витягнув меча і почав вбивати тих мутантів. Але як виявилось вони куди сильніші і швидші ніж я думав. Тому я одразу пропустив біля 10 ударів. Я відлетів у автобус завдяки якому зробив заднє сальто. Мене закинуло в салон і я не відчував руки і ноги. Я просто лежав. Певно 2 хвилини поки кров знову не почала приливати по всьому тілі. Коли я нарешті встав , то мутанти були навколо автобусу і були готові розірвати той автобус разом зі мною. Я вирішив вилізти на верх автобусу через люк , але я почув вібрацію від телефона.


Саня

Не був я готовий до 5 кентаврів і 5 мінотаврів. І як я маю їх перемогти. Я лише стріляю і рідко роблю вибухи. Втекти не зможу , а на середній відстані мене мінотаври легенько зажмуть. Значить під копитами бігати? Як варіант. Скільки гранат? Не хватить на кожного. Значить треба прибрати якусь одну фракцію. Вирішив. Кентаврів я не люблю більше. Тоді погнали. 

(Саня подумки)


Саня накинув на себе капюшон і надягнув на лице баф з черепом і побіг під копита в прямому сенсі. Всі вони були під 3 метра розміром. Тому Саня пригнувшись пробігав під ними і завдяки ножу пробивав шкіру і швидко запихував гранату без кільця і біг далі. Це одразу виводило кентаврів з бою. Але гранат вистачило лише на чотирьох кентаврів. Як тільки Саня хотів забігти під останнього , то перед ним опинився лист металу , який закрив прохід і одразу прилетів удар в лівий бік від мінотавра. Саня полетів у бік. Від удару і його сили в Сані на момент призупинилось навіть серце. Але коли воно забилось біль пройшлась по всьому тілі. Рука зламана і пару ребер також. Кентавр і мінотаври повільно підходили і готувались прибити Саню , але він піднявшись на праву руку побачив біля себе автомат без магазину і теж відчув вібрацію від дзвінка. На той момент Жека вже вилазив на дах автобусу , а на автобус залазили мутанти.


Дімон


Я хоть і був повністю покритий обладунком , але тих всіляких псів , кролів і котів було неймовірно багато. Мене не рятував ні щит , ні сокира , навіть ніж не рятував від такої кількості. Обладунок вони не пробивали , але те що їхня шия була настільки сильною , що могли легко виверхнути чи відірвати комусь руку чи ногу. І це проблема. Вони не дають мені спокійно стати на ноги і битись проти них. Вони постійно мене крутять і через це замки на обладунку скоро зламаються і обладунок просто злетить з мене. Я звісно почав крутитись і все рубати , але щось подібне тигру на мене впало зверху і пристинуло до землі. Я сумів одним ударом прибити потвору , але прийшлось бити через пащеку і рука після укусу добре так оніміла. Обладунок прогнувся трохи. Я не мав сили скинути з себе трупа і лежав під ним пробуючи перевести дихання. Але я відчував , що ті мутанти пожирають собі подібного. І тут я відчув вібрацію від телефону я хотів підняти трубку , але почув шум стрільби , крики Жеки і ще якийсь звук , який закривав їх двох. Нагадувало шум двигуна , але десь високо. 


Доля над нами трьома була куди краща ніж ми очікували. До нас прилетіло два гвинтокрила. Самий шок був , що Жека нікого не кликав. Один гвинтокрил був транспортним , а інший військовий для обстрілу. Той що для обстрілу обстріляв більшу частину мутантів Жеки і Сані. Після чого з транпспортного був опущений ящик. Там була зброя для Жеки і патрони для Сані. А Дімон дочекавшись мінімально світла скинув залишки мутанта і вибіг з провулку , де боровся і як тільки його замітили Саня відстріляв усіх мутантів. Саня в одній руці тримав щось подібне до пістолета-кулемета і йшов проти малих мутантів. Жека пішов проти 3 великих мінотаврів. А Дімон вирішив добити тих що були біля автобусу. Дзвінок був для того , щоб визначити де ми є. А хто прислав гвинтокрили невідомо. Бо вся зброя і патрони були нашого виробництва. Жека взяв списа , два великих ножа і сокиру. Саня у свою чергу пістолет-кулемет і купу патронів. А Дімон скинув погнутий обладунок і вдягнув швиденько інший і ще рукавиці , які били високовольтним струмом. 


Жека 

Я побіг на трьох мінотаврів і відчував , що тіло от от почне ламатись і біль проб'є все тіло настільки сильно , що я відключусь моментом. Але як тільки я опинився перед мінотавром , то витягнув списа і ножа. Тупим кінцем списа я сперся на земля і наче як на олімпійських іграх застрибнув на мінотавра і зачепився за нього вставивши ніж у тіло одразу за ним встав списа поки я за нього ще тримався. Сил не було впихати повністю однією рукою. Тому просто запихнувши кінець я взявшись іншою рукою за другий ніж встромив у голову і підтягнувшись вдарив коліном у голову і той сам впав на списа. Другий майже одразу хотів вдарити кулаком , але я встиг витягнути списа і прийняв удар на спис. Але спис не витримав , тому я встиг відвести удар. Частина списа з лезом я приберіг і підбігши до того мінотавра встромив у задню частин коліна і так само підрізав , але сокирою і іншу ногу. Коли він впав на коліна повність я ледве не з єдиних сил встромив у череп сокиру. Але так як сокира мала дерев'яну рукоять , то я від сили удару зламав її. А щоб голів'я залізло повністю прийшлось зверху вдарити кулаком. Як добре мати кастети при собі , не так боляче по металу бити. Інший мінотавр був дуже злий і після того удару кастетом він одразу мене схопив і хотів вдарити об землю. Але я вистрелив з маузера йому у лікоть і плече через що удар був куди гірший і менш болючий. Я відрізав пальці і почав підходити до самого мінотавра. Він одразу вдарив іншою рукою в землю , але я встиг відстрибнути. Встати було куди важче , але піднявшись я встромив ножа у лікоть і застрибну йому на плече і іншим ножем пробив потилицю , а щоб точно то запихнув ніж ще глибше ногою і впав на землю. Трохи відпочину головне не відключатись. 


Саня

Саня у свою чергу хоть і мав зламану руку , він відчував пальці і міг щось мінімально тримати. Тому він тримав там гранату без кільця. А іншою відстрелював малих мутантів. З кожним пострілом їх ставало менше і менше. Але з того провулку почали виходити останні і дуже великі мутанти. Тоді Саня через біль прокрутив тулубом і кинув зламаною рукою гранату у їхню сторону. Вони одразу всі підірвались. Але їхні тіла все ще рухались , хоть і дуже повільно і не впевнено. Саня витягнув маузера і почав стріляти по ним. Деяких вбив одразу , але не більшість з тих що ще стояли. Тоді Саня витягнув однозарядний пістолет. Він запихнув у нього патрон 20 калібру для дробовиків. І трохи почекавши вистрелив у них всіх. Одразу впала половина. І лишилось троє мутантів. Саня витягнув меча і приготувався. Хоча в нього вже йшла кров з рота на постійній він ще стояв. Як тільки щось подібне ведмедю стало на задні лапи Саня перерубав йому голову. Після нього одразу напав бик , але той пробіг біля нього і впав. Бо Саня запихнув у його голову меча. А останній був подібний вовку. Тут то Саня зрозумів , що хоть в одного , але є розум. Вони трохи пройшлись по колу і вовк напав. Але Саня був готовий і одним ударом ноги відкинув вовка у сторону і поки той лежав роздавив його голову ногою. Після чого Саня сперся на ящик , який прилетів і вирішив також перепочити. Але побачив , як Жека йде в сторону Дімона і в його очах читалось прокляття він був злим. Коли Саня піднявся і глянув що за ящиком , то замітив , як Війна у своїй гуманоїдній подобі обмінявся ударом з Дімоном і обоє застигли так.


Дімон

Я швидко змінив обладунок і почав швидко кулаками нищити кожного мутанта , який посмів вдарити Жеку. У швидкості мені не виграти , але у силі удару я був на першому місці. І мені хватало одного удару на кожного. Але за цей один я отримував у відповідь 3 удари. Вони ще не всі помирали від одного удару , тому щоб не заважали то струмом яким їх било просто добивало. Вони і згорали і вмирали від удару. І коли їх лишилось троє , я одразу вбив одного , а другий мене зловив зі спини і тримав поки інший бив по обладунку. Обладунок не гнувся , але біль я відчував. Тоді я ледве ледве сумів відірвати ноги від землі і вдарити ними по супротивнику і своєю вагою я вбив того що був позаду.


Ви вбили усіх моїх воїнів. От зараза прийдеться нових шукати.

(Війна у вигляді того останнього мутанта)

Вибачай Жека , але певно я його вб'ю.

(Дімон встає і замахується кулаком)

Не сьогодні.

(Війна теж замахується кулаком)

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Коментарі