Псих
Я вирішив сам піти в центр , а Саня організував ремонт. Перед тим ніж піти я обяснив , що для чого підходить в ремонті і що робити в певних ситуаціях і ще зробив коктейлі Молотова. Коли я дійшов хотілось закурити , але я вирішив що не буду. Замість того я трохи випив. Я йшов до замку , який був в місті. Там на мене напав якийсь невідомий. Він заховався під мостом , коли йдеш до замку. Але він був не самий простий. Це був наче гібрид людини , зомбі і механізму. Ноги в нього були відрубані і замінені на шість штиків по три на кожну ногу. До рук припаяли довгі і гострі леза. Очі були закриті або ж їх не було. Через тряпку не видно. Я взяв кришечку від пляшки і кинув ближче до цього гібрида. Тут його територія , бо міст металевий , а під ним великий яр . Якщо він орієнтується звуком я попав. Кришечка торкнулася мосту всього лиш раз. Я сильно здивувався , бо вона мала б два рази як мінімум відскочити. Значить хтось зробив магнітний міст. Але він одразу махнув одним з лез прямо перед мною. Це означає що слух і розум його зброя. Я попробував відійти , але він почув мене. Мій гарпун не зупинив його лезо , але притормозив через , що я отримав рану. Одну частину гарпуна я закинув за нього. І звук від удару арматури об магніт був дуже сильним і це його збило з пантелику. Тут то я пробив йому серце і перерубав голову на всякий випадок. Я вирішив далі не йти , а дочекатись поки під'їде група яку мала створити Відьма. Через 20 хвилин прийшла команда з 5 людей серед них дві дівчини в ролі стрілків і хлопці. Серед них один медик. Його навчили мінімальним знань з медицини. Тому рану він мені обробити зміг. Плюс хлопці принесли мені зброю короткий меч зроблений з лопатки для взуття. І ми пішли всередину замку. Судячи з охоронця той хто тут живе або жив під час апокаліпсису був лікарем хірургом. Одним словом страшним типом. Я пішов перший. В дворі замку було нікого. Ми почали все обходити. І не розділялись. Але коли всю територію обійшли поділились по двоє , щоб пошукати входи і можливі виходи з двору. Я був з медиком , а інші то дівчина і хлопець. Той гібрид був підгнившим . Тому я переплутав його з зомбі. Хоча його поведінка і рот казали про інше. Швидше всього той хто створював його точно ПСИХ . І можливо він не один хто їх створював. Надіюсь таких як він немає більше , бо тоді всі під небезпекою. Єдине що тішить , що вони розмножуватись не можуть. Одна з груп найшла прохід і повідомила нам. Ми всі прийшли. Хлопці зі мною поставили щити , а дівчата націлили зброю. Я обережно відкрив двері і кинув монету. Було чути крик і голос :"Не треба так голосно прошу". Я одразу зрозумів , що це якийсь гібрид. І тільки-но я зробив велику помилку , бо він був певною сигналізацією і тепер зі всіх інших проходів на нас нападуть. Ото я дебіл.
Коментарі