Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Кінець в Києві

Як думаєш ми витримаємо до того як вони прийдуть?

(Саня ставить останній феєрверк)

Думаю так. Раз ми ще можемо стояти , то зможемо витримати. Тому давай сюди автомат я стану трохи попереду.

(Жека важко встає і готується до запуску феєрверка)

Хрін тобі з буряком.

(Саня сміючись витягує два автомати після чого в небі вибухає феєрверк)

Думаєш швидко будуть?

(Жека діставши меч)

Таки да.

(Саня помічає , як починають бігти зомбі різних видів і комбінацій)

Готовий померти?

(Саня видихаючи)

Явно не сьогодні.

(Жека посміхається і стає в бойову стійку)

Запускайте "Політ валькірї".

(Жіночий голос після чого чути як піднімається гвинтокрил)


До Жеки вже підбігає велика кількість зомбі і він готується до першого удару , але чути звуки моторів і чути свист. Жека швидко відбігає назад і не так далеко від нього падає ракета , яка починає нищити зомбі. Саня теж здивований , але приходиться відстрілювати тих хто ближче ніж потрібно. Через хвилину дві обстріл закінчився. І от зомбі майже і немає , але вони починають бігти. Жека мечем починає рубати тих хто підходить ближче і ближче. В один момент над нами пролетіло троє гвинтокрилів з одного спустились солдати і встановили вибухівку на завал , який закрив моста. Ми встигли відійти і коли міст підірвали завали стали меншими і бульдозерами пробили собі шлях. Військові почали готувати собі плацдарм. 


Почекайте. Ось місцезнаходження самого головного центру звідки все керується. Підіть ще туди і знищте те що там є.

(Вже знайомий командир)

Дай машину хоча би.

(Жека який ледве стоїть)

Ця підійде?

(Командир показує на жигуля)

Приїдемо готуй яйця. Будемо робити яйця вкруту. 

(Саня сідаючи на пасажирське)

Або пашот.

(Жека сідаючи за руль починає заводити машину)

Курячі?

(Командир посміхаючись)

Свої.

(Саня і Жека синхроно після чого посміхаються і починають їхати)


Ми досить швидко приїхали і вийшовши з жигуля почали йти у відповідну будівлю. Там багато чого було схоже на біопанк. Тому коли ми зайшли в головний зал , на нас чекав хтось у чорному одязі і куртці з капюшоном чорним вдягнутим. На Жеку начепився якийсь паразит і він впав без свідомості моментом. Коли незнайомець обернувся , то він не мав лиця. Лише череп в якому на місці очей було лише два слабеньких червоних вогника. 


Я хочу з тобою поговорити.

(Доволі знайомий голос)

Ти хто такий?

(Саня націлив зброю)

Ян я. І давай без зброї. Я ж без зброї.

(Ян посміхаючись сідає на стілець і пропонує сісти Сані)

І про що ти хочеш поговорити?

(Саня обережно сідаючи на стілець)

Ну це досить довга розмова. А він у ній не потрібен поки що.

(Ян показує на тіло Жеки , яке ще живе)

І що ж ти хочеш цією розмовою?

(Саня розуміючи ситуацію)

Щоб ти переконав його перейти на нашу сторону.

(Ян від якого віє певним позитивом)

Спершу пояснення.

(Саня спокійно дивиться на Яна і час від часу на Жеку)


Тимчасом Жека перебував у моменті свідомості , де він нічого не відчуває. Для нього це ванна повна гарячої вода , яка випалює всі нерви в тілі і він перестав відчувати руки і ноги. Він просто лежить і думає. Але його думки пусті. Він наче стає овочем замкнутим у своєму тілі. Ще трохи і він забуде за свою свідомість і особистість. 


Пам'ятаєш як в Рівному він вирішив переписати сценарій головного зла?

(Ян склавши пальці і сперши на них череп)

Ну?

(Саня з підозрою)

Так от це я подзвонив. І сказав направлятись у Львів там ми вже все підготували і готували далі. Тому він і не став головним злом. Але сталось те чого ми не очікували. 

(Ян трохи засмучено)

І що ж саме?

(Саня напружено)

Ви врятували Дімона. Він є парадоксом. Коли він помирає до моменту коли ви його зустрінете , то програма йде більш менш передбачувано. Але цього разу він був з вами майже пів року. Ще в жодному з 5 циклів не було такого.

(Ян закинувши череп назад)

І хочеш сказати , що це сильно вплинуло на все навколо?

(Саня починає розуміти , хто всім керував)

Неймовірно. Бо всі ті "яйця" з вороном , крабом , мурахами готував Дрон. А от нові зомбі не наших рук справа. Суть в тому що життя Дімона дуже тісно пов'язана з Королевою. Чим пізніше він помирає тим більший шанс на мутантів і більше проблем для вас і для нас. А тут аж пів року. Тому Королева суміла розвинутись і "відключитись" з цього парадоксу. Так що певно у наступному циклі вона буде існувати окремо від Дімона і його можна буде врятувати. Чесно дякую за те що вирішили цю проблему. Але проблема в іншому.

(Ян наливає чай в кружки)

І в чому ж? Ми ж допомогли вам і що ж ще не так?

(Саня тягнеться по цукор)

Ви ще досі самі не мутанти. В цей період часу у вас мала би проявлятись часткова мутація. Але ні в тебе ні в нього її немає.

(Ян схопив руку Сані і потім відпустив)

І твій череп тому доказ?

(Саня взявши чай)

Так. Ми хотіли щоб все встало на свої місця ,але це вже надто круто зайшло. Ми не можемо виправити все своїми цілями. Тому даємо тобі це.

(Ян передає невелику коробку Сані)

І що ж ви хочете? 

(Саня підозріло бере коробку)

В середині все написано. Але відкриєш коли все закінчиться у Києві. А так поки що ви маєте повернутись і дати Києву відновитись. "Христина" , яка має гени Королеви і людини краще зберегти і дивитись за нею. Надіюсь ти це організуєш. Взамін ми зможемо виконувати необхідні тобі прохання. Рахуй це певним союзом. 

(Ян протягуючи руку)

Так а в чому суть союзу? Ви даєте мені цю коробку і я маю дивитись за Христиною , яка має в собі Королеву. Але взамін можу мати щось від вас. Я не розумію чого ви хочете?

(Саня задумливо)

Ви 5 цикл. Ми з першого циклу. В нас все йшло по лінії , яку проходили ми. Ви перші хто пішли іншим шляхом. Тому нам необхідно щоб всі наступні цикли проходили більш менш по одному сценарію , який ви будете писати. І нам необхідно щоб ви провели його плавно і без проблем. В кінці вашого циклу ми вас заберемо і ви самі почнете дивитись за наступним циклом. 

(Ян тримаючи руку далі)

А нахрін нам це?

(Саня задумливо)

А те що до нашої планети летять прибульці для колонізації. Вірус у тобі  і мені генетично ідентичний навіть через 5 циклів. Він був у нас закладений і кожен раз він по різному реагує на поєднання з тваринами і рослинами. Кожен цикл був різним по своєму зараженню. Тому ми збираємо "основні точки циклу" на місяці після чого цикл обривається і починається  знову. Ви нам потрібні як ті хто допоможе зупинити в першу чергу вірус і в другу прибульців. Вони також рухаються циклами. Але суть в тому , що під час циклу вони стоять в стазисі. Але коли починається новий цикл вони переміщуються на "світловому ривку" на стільки далеко наскільки дозволяє час того чи іншого циклу. 

(Ян пояснюючи ситуацію)

Я мало що зрозумів. Вони стоять поки цикл йде і моментом рухаються вперед настільки далеко скільки тривав цикл.

(Саня нахиливши голову в роздуми)

Так. Допоможеш?

(Ян протягуючи руку)


Через годину...


Жека прокидайся. Прокидайся блять.

(Саня будить Жеку , який вже сидів у жигулі)

Що сталось? А як та херня яку мусили вбити?

(Жека прокидаючись наче з бодуна)

Її там не було. Військові дали лише одну з варіацій де може бути керування усіма.

(Саня сідає у жигуль і через заднє вікно видно , як конус залетів у вікно де був Саня і Ян)


Цікаві вони цього разу вийшли.

(Ян дивлячись , як Жигуль їде)

Не буду сперечатись. Полетіли назад поки ми ще не зламали цикл.

(Афимерне створіння , яке прийняло більш менш людино подібну форму з трьома дірками замість лиця)

Ну йдемо у портал.

(Ян заходить у портал похожий на вир у повітрі)

Нарешті.

(Афимерне створіння заходить у вир також після чого вир починає вповільнюватись і на його краю видно 6 ідентичних частинок , які складаються у конус і до його основи при'єднується деталь , яка втягувала у себе вир , після збірки воно вилетіло у вікно і різко полетіла у небо)

 

Куди зараз Сань?

(Жека проїжджає біля входу у метро де ще досі лежить Христина і зупиняється близько)

Забери її. Бо боюсь військові найдуть і ой не гарно буде. Як не як це ще досі твоя Христина.

(Саня дивиться через вікно і пристикає руку до куртки де знаходиться внутрішній карман)

Я так і хотів.

(Жека виходить з жигуля відкриває задні двері і обережно схопивши Христину поклав на задні сидіння)

Спину не зламав?

(Саня сміючись)

Ненавиджу низькі машини. Як не як 2 метри без 15 см.

(Жека весело)

Тільки 5 сантиметрів у ніс пішли?

(Саня сміючись)

Ну ти давай без цієї фігні. Ті сантиметри пішли туди куди треба. Поки дівчата не жалілись.

(Жека важко сідаючи в машину)

Які ще дівчата?

(Христина з задніх сидінь з просоння)

Нічо нічо. Їдем. Сік хочеш?

(Жека з великими очима і спокійним обличчям поруч якого сидить Саня ледве не сцить від сміху у вікно)


Поки ми їхали то травили різні анекдоти і просто сміялись. Також по дорозі побачили побиту Сову.


Вам часом сильне чоловіче мексиканське плече не треба?

(Саня через вікно жигуля)

Треба.

(Сова знімає маску під якою видно широку посмішку і сльози після чого вона сідає на задні сидіння)


Всі разом ми доїхали до тих генералів трьох і кожен почав займатись своїм. Жека почав збирати все потрібне у автобус , а я швиденько відійшов і тільки я зник з його поля зору вдягнув маску , яку давно зробив. Вона була похожа на маску демона , яку я зробив власноруч. Я зайшов у кабінети трьох генералів і вбив кожного. Після чого витягнув з внутрішнього карману невеликий смартфон без фірми на ньому писало :"Вбити трьох генералів і влаштувати тут свою політику - виконано. Нагорода - ліки від "рани" і інших хвороб , які тобі заважають". Після цього перед Саньою опинився конус внеземного походження і літаючи перед Саньою від відкрив свою основу і звідти випали всі необіхідні ліки. Після чого конус вилетів. Саня зібрав усі ліки і пішов зустрічати один кортеж разом з мотоциклістом. Як виявилось він весь час домовлявся і шукав головну. Саня перед тим як покласти Жеку в машину набрав на новому смартфоні один цікавий номер з чисел і літер. 


Алло Ліза?

(Саня по телефону)

Якого біса? Що це?

(Ліза в шоці)

Це я Саня. Брат Жеки я знаю про твої здібності і мені потрібно щоб ти була у Києві. 

(Саня серйозно)

Ти мені у голову подзвонив дурний! Але добре я буду. Я хочу дізнатись як ти у мою голову заліз.

(Ліза кричить сама до себе)

Технології , які мають ці двоє мене дивують. Але раз так необхідно я зроблю все що скажуть і все що можливо зробити мені.

(Саня кинувши слухавку і сам до себе після чого ховає смартфон)


Після зустрічі Саня передав Лізі всі інструкції і одразу отримав нове повідомлення де писалось про те що буде зробити неймовірно важко.


Жека мені треба з тобою поговорити.

(Саня серйозно до Жеки)

Що таке?

(Жека напружено)

Поїдь в Дубно і налаштуй там усе. Бо нам треба відновлювати людський рід. А без тебе боюсь все накриється. Людям треба бачити героя.

(Саня посміхаючись)

Дай мені пару днів і поїду мені потрібно відпочити. А так то я з тобою згоден я маю проїхатись по всім містам і скласти план взагалі усього для кожного міста. Ти зі мною?

(Жека з легкістю у розмові)

Я побуду тут і краще за ними всіма пригляну. Бо чую я що тут може щось статись страшне.

(Саня дивлячись на людей)

Ну добре. Тобі можна довіритись. Тай ти не сильний в тому щоб усе продумувати далеко наперед. Тому будь тут якщо хочеш. А Сова хай з тобою буде. Вона дівчинка гарна , сам знаєш і навіть гладив. Тому вона збереже твою сраку , а ти її попку. Вірно?

(Жека весело)

Вірно.

(Сова позаду Сані і обнімає його з посмішкою)

Ух йо.

(Саня здивовано)

Мені було дуже весело з вами усіма , але якщо вже є шанс на спокій , то хочу з ним. Бо в тебе вже Христина є. 

(Сова сміючись)

Якби не Христина , то я був би під прицілом.

(Жека сміючись)

А ти не смійся. Ти знаєш скільки я через ту "Королеву" місячних і овуляцій пропустила? Місячні вже пройшли. Тому йди за мною.

(Христина хапає Жеку і тягне за собою)

Спаси.

(Жека до Сані губами)

'Покійся з миром'

(Ось що читалось у лиці Сані)


На фоні того , як Жека брикався Саня розвернувся і глянув нове повідомлення на смартфоні. Там писало про виконане завдання і те що потрібно поговорити з Жекою перед тим як він поїде на дуже довгий час. Саня читав це і розумів , що робить не гарну річ. Він погодився на пропозицію того хто був у першому циклі. І тепер він слідкує завданням і отримує винагороду у тому вигляді , які йому необхідні. Він пішов у свій новий будинок і просто сівши на балконі дивився у небо до самої ночі.


Братанчик чого ж ти мені не допоміг.

(Жека заповзаючи на балкон)

Ти ще не вмер? Міцна в тебе піська , міцна.

(Саня посміхаючись)

Те що міцна , то да , але прийдеться гіпс ставити. Вона зараз спить мертвим сном. І я свої яйця найти не можу.

(Жека ледве ледве сідає поруч)

Жека я маю тобі дещо сказати.

(Саня схиливши голову)

Не кажи я все чув. Хоть мене ця хрінь і виключила нервову систему нижче шиї , але в мене чутливий сон. Я все чув. І знаєш , що я тобі скажу. Твоє рішення правильне. Я би погодився без всілякої зайвої думки. Але не ти. Ти все обдумуєш. І тому раз ти вирішив погодитись , то значить ти знав що робив. Тому якщо що я завжди готовий допомогти. Тільки скажи. Я розумію , що тебе чекає важка робота і важкі рішення. Інколи певно не обгрунтовані тобою , але ти ще не один. 

(Жека теж схилив голову і легенько посміхається)

Ти чув прямо таки все?

(Саня здивовано)

Так. Вони записали твою розповідь з ними у майбутньому , але з паралельного часу і включили мені , коли того ще не сталось. Тому я розумів що буде робитись. І я теж грав по їхньому "сценарію". 

(Жека сміючись)

Виходить ми лише пішки в їхньому плані?

(Саня задумливо)

Виходить так. Але похрін. Ми не перші і не останні. Думаю якщо ми змогли зламати систему , то нагнемо усіх.

(Жека починає знову за свої приколи)

Це факт. По пиву?

(Саня припіднявши одну брову до Жеки)

По пиву.

(Жека дістає з сумки дві цікаві пляшки)

Це що?

(Саня зацікавлено тримає пляшку)

Це Дубнівське пиво. Сказали що воно і сидр і пиво і щось ще.

(Жека розглядає вміст пляшки на світлі)

Пробуємо.

(Саня після чого обоє попробували і після того як ковтнули прокашлялись)

І самогон.

(Жека і Саня в один голос)

От хитрі. Змішали самогон з забродившим сидром і назвали "пивом". Ну нічо я їм потім поясню як пиво робити.

(Жека посміхаючись витирає рот)

А знаєш не погано. Одна пляшка і ти труп. Хай роблять ще. 

(Саня з кривою мордою випиває ще)

Чую ми сьогодні будемо трупи.

(Жека теж п'є)

Ну так нам треба паливо , для пригод на дупу.

(Саня сміючись)

Зараз підемо шукати пригоди да?

(Жека якого вже всмалило)

Ага. Пішли в Дніпро купатись.

(Саня якому теж вже весело)

А пішли. Наша подорож закінчиться тільки коли вмрем.

(Жека заходячи у квартиру)

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Коментарі