Веселощі бути одному
На наступний день я поприбирав стіл , бо все що я міг з'їсти я вже з'їв, а що ні , то зомбі викинув. Спершу я розслабився і вирішив відчути кайф на повну. Почав займатись лежачим бігом. Засмердівся знатно і вирішив помитись. Але на кухні холодно. Тоді я взяв швабру без тканини і на вулиці з розмаху зніс голову зомбі. Це було дуже весело. Бо голови не так далеко падали і вони ще й дуже міцні. Тому я почав грати зимовий гольф. Всі голови полетіли за паркан. Але гарно як. Потім пішов по дрова , але не було порубаних. Прийшлось самому все рубати. Напівголий , сексуальний з животом маленьким і волоссям на тілі я почав рубати дрова. Спершу йшли так як тре. Я так розігрівся , що аж змерз. Після того поніс все на кухню і запалив і задимів. Не вмію я на кухні палити , через ту плиту залізну завжди дим виходить зараза. Зате коли стало тепло , то я помився. Але забув закритись і до мене зайшов зомбі. Голозадим я ще спарту ногою не робив і на двір не викидав. Через пару хвилин я вийшов і той зомбі знову напав , але одним ударом я його прибив до землі в прямому сенсі. Є такі молотки в яких є магніти для цвяха. От в той магніт почепити цвях в 100 мм і як лупанути по лобу. Хочеш не хочеш , а померти мусиш. Особливо , якщо ще током вдарили. Мені швидко надоїло бути самому, тому я вирішив зробити зброю. Спис я зробив з ножа на кухні самого великого , щоб биків вбивати чи свиней. Меч з леза до коси. Виглядає страшно і гостро. Сокира , то сокира. З дорожнього знаку , який швидше всього мій дід колись вкрав , я зробив щит на руку. А от швабра мені зайшла. Її я просто покрив бляхою , а на кінцях закинув невеликі гирі з вагів радянських де ще клали товар , на одну сторону , а на іншу ті гирі. Вийшов молот з великим радіусом. Задоволення мені було море. Одяг я не покращував його не прокусиш. Але що замітив , хоч зомбі і були мертві , але гнили вони досить цікаво. В деяких місцях були чорні плями. Цікаво що то таке? Але мені не до цього. Я хочу їсти бляха. Тре в магазин. Але перед тим тре визначити , чи впливає на них холод.
Коментарі