Як так блін?
Веселощі бути одному
Ех село
Учні раби
Будування пічок.
Кошмар
Всього лиш поганий сон
Сторона зла
Два самих ненормальних ассасіни
Псих
Випадок у лікарні
Невдала втеча
Перший зомбі набіг
Підступні люди
Сільські пірати ближніх річок
Ще одні проблеми
Нові руки і караван
Початок великих робот
Агресивні медики
Проект 01
Великий план
Переїзд до Львову
Підготовка
Газова зброя
Наймасовіша атака людей на зомбі
Досліди над собою
Приїзд нових людей
Хрестовий похід по Львову
Продовження Хрестового походу
Пошук відповідей
Файне місто Тернопіль
Довбана романтика
Ой Житомир
Знищення війни
Заїзд в Київ
Київ
Бій на мечах
Кінець в Києві
Хрестовий похід по Львову
Вже готово. Я витратив трохи більше часу ніж планував. Але зробив.

(Міша в трамвайному парку показує двох лінійний трамвай , який їде , одразу по двом коліям і тільки по ним) 

Цього думаю хватить , щоб нести всі необхідні припаси і людей для зачистки Львову по максимуму.

(Дімон в обладунку з невеликих пластин , які йшли шар за шаром на його тілі)

То добре. Бо я вже готовий.

(Саня на коліні доскладавши маузер в автомат з більшим магазином)

Прекрасно. Тоді починаємо похід. Дімон ти тоді візьми цю сокиру і піди пройдись по трамвайному шляху і намалюй нам дорогу. Поки що розвідка. Я піду з тобою в більш глибоку розвідку одразу до гуртожитків. А Саня буде вести наш транспорт і охороняти до моменту поки ти не підійдеш. 

(Жека взявши всього лиш рукавиці і дві невеликі бойові коси)

Тоді добре. Погнали.

(Дімон і Жека сідають на мотоцикл і їдуть поруч трамвайної колії)

А я подзвоню , щоб хлопців трохи приїхало.

(Саня весело сідає в трамвай і Міша починає рух)


Дімон і Жека спокійно доїхали і намалювали карту , як має рухатись трамвай до потрібної зупинки. Жека зліз з мотоцикла і почав йти. Коли Дімон вирішив розвертатись , то неподалік на нього дивився , якийсь чотири рукий великий зомбі. Дімон одразу вдягнув бойовий шолом і витягнув сокиру. Викрутивши газ він погнав на зомбі. Останній у свою чергу теж почав бігти на Дімона , але на всіх кінцівках. При зустрічі сокира відрубала одну руку , але мотоцикл був знищенний. Дімон сумів згрупуватись у повітрі і нормально приземлитись. Хоча нариватись до чоловіка під 2 метра ростом в обладунку з металевих пластин , які закривають все окрім суглобів небезпечно. Особливо , якщо він в комбінезоні лямки якого висять. Дімон закинув сокиру на плече і тримав однією рукою. Зомбі підібрав руку і зі всієї сили встромив у плече. Дімон взяв сокиру тепер обома руками перед собою. А зомбі почав сміятись.


Я є найсильніший з армії королеви.

(Зомбі ледве внятно)

Так ти людина мутант. Все зрозуміло. Тоді і шкодувати тебе немає сенсу. 

(Дімон весело)

Я є найсильніший!

(Зомбі після чого знову побіг на Дімона)


Дімон мовчки з розмаху знизу вверх вдарив сокирою по плечах зомбі , але той незважаючи на удар врізався у Дімона і пробував перекинути його на спину. Але на ньому був важкий обладунок і сам він не самий легенький. Тому його і не знесло. Зомбі витягнув сокиру і викинув у бік після чого приготував 4 кулака. Дімон розумів до чого котиться , тому приготував свої два кулака. Єдине , що крутилось у нього в голові це те , що розповідав йому Жека , коли він його трохи тренерував. "Твої рефлекси і інстикти закриті твоїм розумом. Відключи думки і дай тілу робити , те що необхідно". Дімон розслабив свідомість через що зомбі на момент втратив його з виду , оскільки не відчував небезпеки і почав нападати. Дімон моментом почав зупиняти його кулаки і свідомість частково включилась і він сумів вдарити хуком у ребра і увігнав свого кулака повністю у торс. А витягнувши запихнув зламані ребра у шию. Але це не надто сильно допомогло проти того зомбі мутанта. Той у свою чергу засміявся від того , що його здібності крутіші ніж в Дімона. А йому було всеодно. Тоді зомбі запихнувши руку у свій тулуб почав стискати своє ледве живе серце і почав розганяти кров по ще цілим сюдинам і він став швидшим. Сам мозок наче ще більше ожив. Дімон приготувався лише захищатись. Не встиг Дімон прийняти захисну позицію , як по ньому прилетіло два хука з різних сторін по торсу і ще джеба у голову. Дімон моментом відключився. Але зомбі бив Дімона далі і той прокинувшись почав бити у відповідь. Його удари не настільки швидкі , але неймовірно важкі і зомбі прийшлось відійти. Дімон встав і плюнув кров'ю в сторону. Зомбі зібрав всі руки в одну і поки Дімон відволікався вдарив йому у голову. Дімон вистояв , але знявши шолом було видно , що на правій частині лиця навколо ока не було шкіри , частини м'язів і самого ока. Навіть череп покрився там тріщинами. Удар був неймовірно сильним , що навіть шолом не витримав. Дімон побачивши відображення у калюжі під собою став злим. Вперше цей медвідь вийшов зі своєї зимної сплячки. Дімон зняв з рук частини обладунків і приготувався бити настільки сильно , що зомбі аж посміхнувся від такого спокою. Зомбі роз'єднав свої руки назад і тільки остання рука встала на місце , як Дімон взявся за дві зайві і одним ударом ноги відірвав руки від тіла і сумів відкинути зомбі. Він не був задоволеним таким , тому одразу встав і замахнувся. Але пізно Дімон чоловічок відчайдушний. Одразу своїм кулаком зламав лице зомбі. Той знову впав і не встиг піднятись , як нога чоловіка вдарила по грудній клітці і наче каналізаційний люк , який сумів попасти в каналізацію пробив його. Після цього він пішов брати сокиру. А зомбі повільно встав витягнув всі ребра і чорною рідиною все там закрив після чого ледве не весь покрився дуже твердим нальотом і хотів вдарити в спину. Дімон у свою чергу вдарив ногою наче знаючи , що той нападе і одразу зарядив аперкотом по зомбі. Далі зомбі вже нічого не розумів , бо кожен наступний удар водночас і виводив зі свідомості і тим самим поки його голова не стала кашою Дімон не заспокоївся. Витягнувши телефон він подзвонив Сані і пояснив як доїхати. Але на іншому кінці підняв ніфіга не Саня.


Що сталось?

(Дімон втомлено)

Це довго пояснювати.

(Міша занепокоїно)

Ну так поясни як можеш.

(Дімон вже ледве не починає кричати)


Коли Саня і Міша виїхали , то вони підібрали хлопців і почали рух , але їх зустрів великий зомбі мутант собаки жука. Саня наказав всіи від'їхати. Від великого зомбі побігли ще менші копії з німецьку вівчарку і Саня абсолютно спокійно їх перестріляв. А сам собака розміром був з лева , а то і більше. Перезарядивши зброю він дістав меча і приготувався до битви. Собака одразу побігла і почала бити лапами і відкривати свої крила взлітаючи і пікуючи по Сані. Йому було трохи важко проти такого битись , але через пару хвилин Саня почав все менше і менше давати собі і собаці часу на те щоб ухилитись чи підготуватись до атаки. Наче він ближче і ближче підходить до собаки або ж пихає свої долоні все глибше і глибше у її пащеку. Він почав азартну гру проти зомбі. Коли зомбі починав взлітати , то Саня застрибнув на нього і обрізав крила. Сам спокійно приземлився поки собака впала мордою вперед. Після чого собака змінила колір і стала червоніти у деяких місцях і ставати більшою. Вона голосно завила і всі зомбі тварини у Львові почали збігатись до пса. І ворони і собаки і коти. Все ставало одним цілим з тим псом. І сам пес став як той двох поверховий автобус. Вперше за життя в Сані дико загорілись очі. Він зняв свій хомут з лиця і вираз на тому лиці говорив лише про одне "Битва століття почалась". Ось він ідеальний противник для нього. Якого він чекав і не надіявся найти. Як тільки собака замахнулась лапою Саня різко зник зі свого положення і опинився біля другої передньої лапи , яку одразу відрубав своїм мечем. Собака майже повністю впала , але сперлась на іншу лапу і хотіла прибити Саню хвостом , але він пострілом зламав кістку хвостка і собака не змогла підняти хвоста , щоб вдарити. Собака теж швидко відновила функціонал хвоста від чого Саня тільки більше почав посміхатись. На його лиці вже читалось абсолютно інше. "Ти програв , як тільки показав себе повністю". Саня прострелив всі лапи і собака впала. Але менше ніж через хвилину встала. І почала пробувати його вкусити. В міліметрах можна було виміряти відстань від нього і іклів собаки. Азарт от що було в Сані в голові на той момент. Нічого іншого його не цікавило. Коли собака знову захотіла його вкусити він кинув уверх рівно у пащеку невелику залізну банку. Як тільки собака підняла голову , то з її шиї вилетіла велика кількість крові , шматків тіла і кісткок. Це була саморобна граната. Але ще слабенька. Є гранати і сильніші , але їх треба поберегти. Собака видихнула дим через пащу і на цей раз суміла зловити Саню у свої ікла. Але пулі вилітавши через потилицю , казали про те , що ідея вийшла така собі. Собака навіть не вкусила його як належить , бо він підстрибнув і скрутився колобком у повітрі через , що і попав на ікла. Собака стала агресивна і суміла вдарити лапою Саню і той полетів у стіну неподалік. Собака вже цілилась на трамвай. Але Саня встав і погляд в нього був злий і з одним словом "Рвати". Єдина дія , яку він хотів зробити над тією собакою. Собака стала ще зліша і побігла на Саню. Він теж не стояв і побіг у відповідь. Він минув удар лапами і сумів порізати задні. Кістки в них стали грубіші і тепер їх не переріжеш. Собака і Саня розвернулись і знову лицем одним до одного почали бігти. Саня в останній момент сповільнився і через це собака рано вкусила простір перед ним і він зачепившись мечем між зубами сумів залізти на шию. Там він взяв невелику сокирку і почав рубати шию. Собака неймовірно брикалась і скинула Саню з себе. Вона підійшла , до нього лежачого , а він у роті вже мав Жекову лікувальну сигарету , яка вже тліла. Через момент у шиї собаки пролунав вибух , який знищив все у ній. А вибуховою хвилею відключило Саню. Його занесли у трамвай і пробували привести у чуття коли подзвонив Дімон. 


Добре це зрозуміло. Добре. Я на вас чекаю. Але я не знаю , що чекає Жеку там. Може там чекає ще більша дупа.

(Дімон по телефону до Міши)

Не знаю. Але не думаю , що йому там легко.

(Міша)


А ти став сильнішим з останньої зустрічі.

(Жека в якого кров іде по лобі і стоїть на одному коліні і руці)

Так. Я таки став сильнішим. Завдяки цій пані королеві і твоїй крові також.

(Зомбі в якого повністю чорні м'язи без шкіри і в одязі зі списом і мечем)

Ну давай продовжимо. Богдан!

(Жека з посмішкою встає на ноги і тримає дві коси лезами знизу)

© Євген Мазурок,
книга «Зомбітревел (ZT)».
Продовження Хрестового походу
Коментарі